برای محافظت از چشمان خود از فاصله صفحه نمایش آیفون استفاده کنید

اپل زمان دقیقی برای نگه داشتن آیفون و آیپد در فاصله 12 اینچی نمی دهد، اما من دیدم که Screen Shield در حدود پنج دقیقه ظاهر می شود.

یکی از ویژگی‌های سلامتی جدید آیفون و آی‌پد با iOS 17 می‌تواند به جلوگیری از خستگی چشم برای همه و همچنین کاهش خطر نزدیک‌بینی (نزدیک‌بینی) در کودکان کمک کند. در اینجا نحوه استفاده از فاصله صفحه نمایش آیفون و نحوه عملکرد آن آورده شده است.

در اسکرین شات وسط و سمت راست در زیر نشان داده شده است، زمانی که iPhone یا iPad تشخیص می دهد که دستگاه خود را خیلی نزدیک نگه داشته اید، به نظر می رسد.

در اینجا استفاده از فاصله صفحه نمایش آیفون به نظر می رسد:

از فاصله صفحه نمایش آیفون 1 استفاده کنید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اپل تاکید می کند که بهتر است دستگاه ها را حداقل 12 اینچ از چشمان خود دور نگه دارید. اما مطمئناً عادت کردن به استفاده نزدیکتر از آنها آسان است.

بنابراین، با iOS 17 و iPadOS 17، یک ویژگی مفید جدید به نام فاصله صفحه وجود دارد که باعث می‌شود عادت استفاده از آیفون و آی‌پد خود را از فاصله‌ای خوب به راحتی ایجاد کنید. برای کودکان که خطر نزدیک بینی را کاهش می دهد و برای همه به کاهش یا جلوگیری از فشار چشم کمک می کند.

پس از ضربه زدن روی “فعال کردن فاصله صفحه” همه چیز آماده است.

نظر شما در مورد فاصله صفحه نمایش چیست؟ آیا چیزی است که شما قصد دارید آن را فعال کنید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

“فاصله صفحه با اندازه گیری فاصله بین صفحه نمایش و چشمان شما کار می کند. دوربین عکس یا ویدیو نمی گیرد و داده های جمع آوری شده روی دستگاه باقی می ماند و با اپل به اشتراک گذاشته نمی شود.

نحوه استفاده از فاصله صفحه نمایش آیفون در iOS 17

پس از دور کردن آن از صورت خود، روی «ادامه» ضربه بزنید تا از پنجره بازشو فاصله صفحه خارج شوید.

از فاصله صفحه نمایش آیفون 2 استفاده کنید

iOS 17 در حال حاضر در مرحله بتا است. اگر می خواهید ویژگی هایی مانند این و موارد دیگر را امتحان کنید، درباره نحوه نصب نرم افزار بیشتر بیاموزید. به خاطر داشته باشید که ویژگی ها ممکن است در طول دوره بتا تغییر کنند.

  1. در iPhone یا iPad خود با Face ID دارای iOS 17، آن ​​را باز کنید برنامه تنظیمات
  2. انتخاب کنید زمان صفحه نمایش حالا به زیر نگاه کنید و فشار دهید فاصله صفحه نمایش
  3. اکنون فشار دهید ادامه هیدبنابراین فاصله صفحه نمایش را فعال کنید

در اینجا نحوه عملکرد اپل توضیح داده شده است:

از خواندن راهنمای ما برای استفاده از فاصله صفحه نمایش آیفون متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

در زمانی که تا کنون با Screen Distance کار کرده ام، متوجه شده ام که تمایل دارم از آیفون خود در شب خیلی نزدیک استفاده کنم. و این ویژگی در تغییر این عادت بسیار مفید بوده است.