بررسی آیفون ۱۳ اپل + ویدیو زومیت

در آیفون 12 نسبت به مدل‌های قبلی، با تغییر لبه‌های آن از گرد به تخت مواجه هستیم. مطمئناً، لبه‌های تخت به‌اندازه کافی زیبا به نظر می‌رسند و تغییر بسیار خوبی نسبت به چندین سال متوالی آیفون‌های گرد را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، لبه‌های تخت، دوام آیفون 12 را هم‌ زمان با مواد جدید سرامیکی که به آن اضافه‌شده، بهبود می‌بخشند؛ زیرا قاب‌ گرد آیفون‌های قبلی باعث شکنندگی بیشتر آن‌ها می‌شدند. با این حال با خرید بهترین قاب آيفون 12 می‌توانید از گوشی خود در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید. در پردازش‌های گرافیکی، عملکرد آیفون ۱۳ تحت‌الشعاع بهره‌گیری از نسخه‌ی ۴ هسته‌ای ماژول گرافیکی اپل قرار می‌گیرد. براساس بررسی‌های ما آیفون 13 تا ۲۵ درصد قدرت پردازش گرافیکی کمتری نسبت‌به آیفون ۱۳ پرو دارد؛ اما کماکان بیش‌از ۱۳۰ درصد نسبت به دستگاه‌های مبتنی‌بر اسنپدراگون ۸۸۸ سریع‌تر عمل می‌کند.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی آیفون ۱۴ پرو مکس که روی صفحه نمایش آن دیده می‌شود، ناچ کپسولی شکل است.
  • اگر در زمان زوم ۱x روی حالت فیلمبرداری تصویر لرزش داشته باشد یعنی لرزشگیر مختل شده است.
  • با اینکه پیشرفت‌ها در اینجا فقط اصلاحاتی در دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس است؛ اما در بعضی موارد چشمگیر و کاربردی هستند.
  • اگر قصد تغییر آیفون قدیمی خود را دارید و مشتاق استفاده از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستید، باید به خرید یکی از مدل‌های پرو آیفون ۱۳ فکر کنید.

سلفی های حرکت آهسته و یا به اصطلاح اسلوفی ها در سرعت 120 فریم در ثانیه اپل، جالب و سرگرم کننده هستند، حتی اگر نام اسلوفی هنوز سر زبان ها نیفتاده است. نکته جالب در مورد ویدیوها حالت سینمایی است که تقریبا کارکردی شبیه افکت بوکه در ویدیوها دارد و با تغییر خودکار فوکوس تصاویری حرفه‌ای را به شما تحویل می‌دهد. از نظر فیلمبرداری امکان ثبت ویدیوهای 4K و 1080p با نرخ ۶۰ فریم و ویدیوهای اسلوموشن 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه را خواهید داشت.

کیفیت صدا و اسپیکرهای ایفون۱۳

همچنین برنامه گوگل مپ با نشان دادن تصاویر در سطح کف خیابان از طریق ویژگی Look Around جدید خود تحول دیگری را در این گوشی به نمایش گذاشته است. قابل ذکر است که آیفون 11 پرو کوچکتر تنها 10 ساعت و 5 دقیقه در تست باتری ما دوام آورده است، پس اگر واقعا نگران دوام باتری هستید، باید یک آیفون 11 پرو مکس خریداری کنید. مدت زمان استقامت شارژ باتری گلکسی اس 10 با متوسط 10 ساعت 9 دقیقه بود و بعد از آن وان پلاس 7 پرو با تقریباً 2 ساعت کمتر از آیفون 11 پرو مکس 9to5mac با 9 ساعت و 31 دقیقه در رتبه بعدی قرار گرفت. در حالیکه آیفون ایکس اس مکس با ماندگاری 10 ساعت و 38 دقیقه در تست باتری دوام آورد، آیفون 11 پرو مکس با متوسط 11 ساعت و 54 دقیقه بالاترین استقامت باتری را به ثبت رسانده است. عملکرد آیفون 11 پرو مکس در بنچمارک 3DMark و سایر بنچمارک های گرافیکی تست نشد. در بخش تست Slingshot Extreme Unlimited گوشی اپل امتیاز 5.974 را از آن خود کرد در حالیکه گلکسی نوت 10 پلاس و وان پلاس 7 پرو هر دو امتیاز 6.200 گرفتند.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون

این مجموعه جدید و قدرتمند از ابزارها به شما این امکان را می‌دهد که کارهایتان را اولویت‌بندی کرده و بتوانید تعادل را پیدا کنید تا روی هر کاری که در حال انجام آن هستید تمرکز بیشتری داشته باشید. در ادامه به بررسی امکانات و قابلیت‌های این نسخه جدید iOS می‌پردازیم. گوشی اپل آیفون اس‌ای به شکل پیش‌فرض با iOS نسخه 9.3 عرضه می‌شود و آپدیت 9.3.1 به منظور برطرف کردن برخی باگ‌هایی که با این نسخه همراه بود برای این گوشی در دسترس است. از لحاظ سخت‌افزاری قابلیت 3D در این گوشی غایب است و طبیعتا برخی ویژگی‌های رابط کاربری که در 6S وجود دارند در SE در دسترس نیستند. البته به نظر برخی از کاربران و منتقدان، قابلیت لمس 3D که 9 ماه از معرفی آن می‌گذرد، ویژگی نیست که چندان حسرت کاربران SE را در پی داشته باشد.

بررسی پوکو M4 شیائومی ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

این موضوع باعث شده که رنگ‌ها قوی‌تر به نظر برسند و دوربین در شب هم عملکرد بهتری از خودش نشان دهد. البته یکی از مشکلاتی که Dynamic Island روی آیفون ۱۴ پرو مکس ایجاد کرده این است که بازی‌ها به خوبی قابل مشاهده نیستند. داینامیک آسیلند روی منوها قرار گرفته و بخشی از فضای بازی را هم به خودش اختصاص داده است.