بررسی لامپ LED SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White A19


گزینه‌های لامپ بومی HomeKit بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید تا نحوه عملکرد خانه هوشمند خود را کاملاً تغییر دهید. مشکل بسیاری از مردم این است که وقتی می خواهید کل خانه خود را از لامپ های سنتی با لامپ های HomeKit جایگزین کنید، ممکن است به سرعت گران شود. گزینه هایی مانند Philips Hue فوق العاده هستند، اما گران تر هستند. اگر گزینه ای برای یک لامپ کم هزینه وجود داشت که کاملاً با HomeKit کار می کرد چه؟ این همان چیزی است که من در لامپ LED SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White A19 پیدا کردم. این هوم کیت با قیمتی که خیلی بالاتر از لامپ های LED معمولی نیست سازگار است.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


آداپتورها یا لامپ های هوشمند؟

من سؤالات زیادی در مورد تعیین مسیر برای ارتقاء لامپ ها برای سازگاری با HomeKit دارم. ما در خانه از لامپ های زیادی استفاده می کنیم و آنها را به چراغ های سقفی ترجیح می دهم. با لامپ ها، می توانید به راحتی آنها را با یک آداپتور پلاگین سازگار با HomeKit ارتقا دهید. شما به سادگی لامپ را به آن وصل کنید، سپس آداپتور دوشاخه را به پریز دیواری خود وصل کنید. آداپتورهای سوکت مخصوصاً اگر گرمای لامپ فعلی را ترجیح می دهید و به سادگی می خواهید “لامپ را هوشمندتر کنید” مفید هستند.

اگر می‌خواهید یک تجربه کلی سریع‌تر داشته باشید، احتمالاً به لامپ‌های HomeKit متمایل می‌شوم زیرا آنها گزینه‌های اضافی را در مورد کم‌نور کردن، تنظیم گرما در طول روز و موارد دیگر باز می‌کنند. در هر صورت، در نهایت تجربه لذت‌بخشی خواهید داشت، اما بسته به تنظیماتی که در خانه دارید، باید به آن فکر کنید.

پیکربندی لامپ LED بلوتوث SYLVANIA SMART+

SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White A19 LED Bulb با قیمت حدود 10 دلار یکی از مقرون به صرفه ترین لامپ های HomeKit در بازار است. با این حال، یک مشکل کوچک وجود دارد. تجربه یکپارچه سازی نسبت به سایر لامپ های HomeKit که من امتحان کرده ام کمی سخت تر بود.

این شامل کد HomeKit روی کد است، بنابراین من با اسکن آن در برنامه Home شروع کردم، سپس بلافاصله آن را در یک لامپ قرار دادم تا برق دریافت کنم. برنامه Home برای چند دقیقه سعی کرد وصل شود و در نهایت آن را لغو کردم. چندین بار با همین نتیجه این کار را امتحان کردم.

سپس برنامه SYLVANIA Smart Home را دانلود کردم تا شانس خود را امتحان کنم. من لامپ را به برق وصل کردم، برنامه را راه اندازی کردم و تقریباً بلافاصله آن را پیدا کردم. این باعث شد که سیستم عامل را به روز کنم و سپس به انتخاب بلندگوی هوشمند خود اشاره کنم. این احتمالاً باید به عبارت Smart Home Ecosystem در مقابل Smart Speaker متکی باشد، اما من در نهایت راه خود را به برنامه Home پیدا کردم. رفتم یک وسیله جانبی اضافه کردم، از برنامه خواستم محیط را اسکن کند و لامپ را پیدا کرد. من به صورت دستی کد HomeKit را روی لامپ وارد کردم و بلافاصله وصل شد.

لامپ LED A19 SYLVANIA SMART+ بلوتوث سفید ملایم

الان کاملا ممکنه بعد از آپدیت فریمور اسکنش کنم و خوب کار کنه ولی خسته کننده بود. بالاخره فهمیدم؟ بله، اما من می توانم ببینم که چگونه یک مشتری کمتر فنی ممکن است ناامید شود و آن را برای بازگشت ذخیره کند.

وقتی به HomeKit وصل شدم، مشکلی نداشتم. به سرعت روشن می شود و می توان آن را کم نور کرد.

با لامپ LED SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White A19 چه کاری می توانید انجام دهید؟

هنگامی که لامپ LED SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White A19 را در HomeKit دارید، تعدادی کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  1. آن را از طریق سیری و هوم پاد روشن/خاموش کنید («هی سیری، چراغ میز من را روشن کن»)
  2. آن را در برنامه Home خاموش/روشن/خاموش کنید
  3. از حسگر حرکت HomeKit برای روشن کردن نور هنگام تشخیص خودکار حرکت استفاده کنید
  4. از اتوماسیون HomeKit برای روشن/خاموش کردن خودکار آن در زمان خاصی از روز استفاده کنید

خلاصه ای از لامپ LED SYLVANIA SMART + بلوتوث نرم A19

آیا لامپ LED SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White A19 بهترین لامپ HomeKit است؟ نه، احتمالا نه. ادغام ناشیانه باعث ناراحتی من شد. آیا این مقرون به صرفه ترین و شگفت انگیزترین قیمت است؟ این است. دارای رنگ سفید ملایم در 2700K و خروجی 800 لومن (معادل 60 وات) است که برای آویزها، چراغ‌ها، چراغ‌های رومیزی، چراغ‌های زمینی و غیره ایده‌آل است. من از آن به عنوان یک لامپ روی لامپ میز خود استفاده می کنم و از گرمای آن لذت می برم. SYLVANIA ادعا می کند که 13.7 سال طول می کشد و تنها حدود 1.02 دلار در سال هزینه خواهد داشت.

اگر می خواهید کل خانه (یا حتی کل اتاق) خود را ارتقا دهید، این گزینه بدی برای یک لامپ HomeKit خوب و کم هزینه نیست. فقط بدانید که تجربه ورود به هواپیما است اندکی دست و پا چلفتی

لامپ A19 SYLVANIA SMART+ Bluetooth Soft White LED را می توان در آمازون خریداری کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی