بررسی مشخصات گوشی Sony Xperia 5 III موبونیوز | 9to5mac Farsi

اما میزان حفظ شارژ آنها چندان طولانی نیست و در حالت عادی می بایست روزانه یکبار شارژ شوند. پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود. رسیدن شارژ به صفر درصد باعث می‌شود که عمر باتری گوشی موبایل کاهش پیدا کند. همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند.

  • © 2022 استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماکروتل ™ با ذکر منبع بلامانع است.
  • گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده.
  • Video Pro و Cinema Pro نیز از گزینه‌های دوربین برای فیلمبرداری است که به شما امکان می‌دهند برای گرفتن فیلم حرفه‌ای یا سینمایی‌تر تنظیمات ویدیو را تغییر دهید.
  • نقطه ثقل این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی به ویژه نمایندگی موبایل سونی قرار داده شده است.

نمایندگی فروش گوشی سونی به شما اطمینان را می دهد که تنها محصولات اورجینال را عرضه می کند. فریم گوشی از فلز آلومینیوم لبه دار ساخته شده و حالت خوش دستی به گوشی داده. لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته.

Sony Xperia XA1 Ultra Dual 32G

ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

فروشگاه تخصصی گجت های هوشمند و لوازم جانبی

در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد. مجله خبری محصولات اپل Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. باتری سونی اکسپریا M دارای ظرفیت 1750mAh از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد و به راحتی قابل تعویض است. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی…

گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که گوشی اکسپریا ۱ IV را از بقیه متمایز می‌کند جک هدفون است.

گوشی سونی Xperia Neo L

ولی محل قرار گیریشون مناسبه و باعث میشه موقع استفاده عمودی یا بازی خفه نشن. جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده. اکثر گوشی های پرچمدار بین 3 تا 5 سال آپدیت های نرم افزاری و نسخه های جدید اندروید رو دریافت میکنن ولی سونی تو این زمینه سابقه درخشانی نداره و وعده 2 سال آپدیت رو داده. یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید. سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه.

http://1gamer.ir