بررسی کامل و دقیق آیفون 13 ؛ آیا ارزش خرید دارد؟ فراسیب

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. این ویژگی ضربه دو و سه‌گانه پشت گوشی را تشخیص می‌دهد و می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید مثل «گرفتن اسکرین شات» و «مرکز کنترل» به آن اختصاص دهید. مورد دیگری که شاید ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول کرده، تفاوت قیمتی این دو است.

  • تراشه قدرتمند، اندازه کوچک و ظاهری نوستالژیک می‌تواند دلایل خرید آیفون SE 2022 باشد.
  • این دو گوشی واقعا شبیه به هم طراحی شده‌اند، اما تفاوت‌هایی هم دارند.
  • مجموع این ویژگی‌ها باعث شده سایت تخصصی DXOMark تاچ پادشاهی دنیای نمایشگر موبایل را به سر آیفون ۱۳ پرو مکس بگذارد.
  • این سیستم قادر است مقادیر مختلف فشار انگشت را درک کند و گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار دهد.

همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، آیفون 14 پرو مکس از نظر طراحی و شکل ظاهری تفاوت چندانی با 13 پرو مکس سال گذشته و حتی 12 پرو مکس دو سال پیش ندارد. تفاوت‌های‌ این گوشی‌ها از ظاهر فراتر رفته و در بخش‌های دیگر به وضوح ملموس است. به عنوان مثال، Dynamic Island یکی از قابلیت‌های جدید و نوآورانه اپل است که تنها در مدل‌های پرو وجود دارد. بهبود و ارتقا در بخش‌های مختلف آن مانند دوربین، صفحه نمایش، بریدگی نمایشگر و عملکرد نیز وجود دارد که این گوشی را منحصر‌به‌فرد می‌کند. طبق اطلاعاتی که ازلیست قیمت آیفون 14در دسترس است،قیمت آیفون 14احتمالاً 799 دلار خواهد بود و شرکت اپل قیمت این محصول را نسبت به سال گذشته افزایش نخواهد داد.

نقد و بررسی مشخصات پوکو F4

مسئله اصلی این است که گوشی‌های هوشمند فعلی به اندازه‌ای قوی هستند که بتوانند کارهایی که می‌خواهید را انجام دهند و از طرفی، آیفون ۱۳ پرو مکس در جابجایی بین اپلیکیشن‌ها بسیار سریع عمل می‌کند که خیلی هم عجیب نیست. در یک آزمایش سنگین، با ساعت‌ها استفاده از دوربین، پخش اسپاتیفای در پس‌زمینه، خارج شدن از محدوده سیگنال‌دهی آنتن، برقراری تماس تلفنی، استفاده از یوتیوب و در کل، استفاده زیاد از گوشی، این گوشی تا ۱۴ ساعت روشن ماند. با تمام این موارد، افزایش روشنایی نمایشگر باعث شده تا آیفون ۱۳ پرو مکس بیش از هر آیفون دیگری قابلیت استفاده داشته باشد و نشان می‌دهد که اپل تمرکز خود را روی تغییر استفاده روزمره از گوشی‌های خود گذاشته است. پردازنده ارتقاء یافته حدوداً 50 درصد عملکرد بالاتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد.

نقد و بررسی آیفون SE 3 : غریبِ آشنا در سال ۲۰۲۲

از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس بهترین عملکرد باتری در میان تمام آیفون‌هایی را دارد که تا امروز راهی بازار شده‌اند. البته که این گوشی هوشمند از ناچ کوچک‌تری بهره می‌برد که قابلیت‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. داینانمیک آیلند می‌تواند تحولی جذاب در گوشی‌های آیفون به وجود بیاورد. اگر از کیفیت این مطلب راضی بودید یا انتقاد و پیشنهادی داشتید، در بخش نظرات برای ما بنویسید؛ در بررسی گوشی های موبایل همراه تکنولایف باشید. هر دو مدل پرو امسال تنظیمات دوربین یکسانی دارند، بدون تفاوت بین پرو و پرو مکس˛ همراه با حالت استاندارد پرتره، حالت شب، تایم لپس و سایر قابلیت‌های عکاسی، آیفون ۱۳ پرومکس˛ دارای حالت سینمایی است. این گوشی از تغییر یکپارچه فوکوس از یک سوژه به سوژه دیگر، تار کردن هنرمندانه پس‌زمینه و ایجاد فیلم استفاده می‌کند.

گستره‌ی دینامیکی عکس‌های آیفون ۱۳

از نظر فیلمبرداری،دوربین اصلی فیلم های 4K با سرعت 24، 30 و 60 فریم در ثانیه همراه با قابلیت Dolby Vision HDR ضبط کرده و دوربین سلفی نیز توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت 24، 25 و 30 فریم در ثانیه را دارد. در ادامه وبلاگ 9to5mac.ir کیفیت عکس گوشی آیفون 13 را به تفکیک هر لنز به طور دقیق‌تر بررسی می‌کنیم. ماژول دوگانه دوربین آیفون ۱۳ از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه بهره می‌برد.