بوفه: اپل بهترین شرکت است

در حمایت از آن، تقریباً 5.6 درصد سهام برکشایر در AAPL اکنون حدود 116 میلیارد دلار ارزش دارد. و از حدود 300 میلیارد دلار سرمایه گذاری برکشایر در سهام، اپل بزرگترین سهامدار است که نزدیک به 40 درصد را به خود اختصاص داده است. در اینجا 5 دارایی برتر سهام برکشایر هاتاوی آمده است:

  • اپل: 116.31 میلیارد دلار
  • بانک آمریکا: 33.45 میلیارد دلار
  • Rafters: 29.25 میلیارد دلار
  • کوکاکولا: 25.44 میلیارد دلار
  • امریکن اکسپرس: 22.40 میلیارد دلار
در نشست سالانه برکشایر در آخر هفته، او برداشت دیگری از قدرتی که بر وفاداری اپل می‌گذارد (از طریق Yahoo Finance) به اشتراک گذاشت و گفت که آیفون بیش از یک ثانیه اولویت دارد. ماشین برای کاربران:

بافت می‌گوید: «اپل در موقعیتی با مصرف‌کنندگان قرار دارد که ممکن است ۱۵۰۰ دلار یا هر چیز دیگری برای یک گوشی بپردازند. و همین افراد برای داشتن ماشین دوم 35000 دلار می پردازند و [when] اگر مجبور بودند ماشین دوم را رها کنند یا آیفون خود را رها کنند، ماشین دوم خود را رها می کردند. منظورم این است که یک محصول شگفت انگیز است. ما چیزی شبیه به صددرصد مالکیت خود نداریم، اما بسیار، بسیار، بسیار خوشحالیم که 5.6 درصد یا هر چیز دیگری داریم، و از هر 10 درصدی که بالا می رود، خوشحالیم. ”

Berkshire Hathaway وارن بافت نسبت به اپل خوش‌بینانه بوده و از سال 2016 سهام این شرکت را خریداری کرده است. در حالی که او بارها – از جمله امروز – گفته است که دستگاه‌هایی مانند آیفون را نمی‌فهمد، رفتار مصرف‌کننده و وفاداری مشتری به اپل را درک می‌کند.

باور بافت به اپل در طول سال ها افزایش یافته است. در سال 2020، او گفت که اپل “احتمالاً بهترین شرکت در جهان است.”

پس از نتایج مالی سه ماهه دوم اپل، سهام AAPL با فروش قوی آیفون و درآمد خدمات رکورد افزایش یافت، اگرچه درآمد کلی اندکی کاهش یافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بافت ماه گذشته در تلاش برای توضیح اینکه چقدر این وفاداری قدرتمند است، در مصاحبه ای به اشتراک گذاشت که فکر می کند کاربران اپل آیفون را برای 10000 دلار رها نمی کنند.

امروز، او به وضوح اعلام کرد که اپل را به عنوان شماره یک می بیند و “احتمالا” را کنار گذاشت. او در کنار این بیانیه که اپل از هر چیزی که برکشایر کاملاً کنترل می‌کند برتر است، گفت که سازنده آیفون «شرکتی بهتر از هر شرکتی است که ما داریم».

نشست سالانه برکشایر هاتاوی امروز برگزار شد و وارن بافت، رئیس و مدیر عامل شرکت، نظراتی را در مورد اپل به اشتراک گذاشت. او علاوه بر تمجید از این شرکت به عنوان بهترین شرکتش، فکر می‌کند که آیفون‌ها برای مصرف‌کنندگان مهم‌تر از خودروی دوم شده‌اند. در اینجا افکار او در مورد اینکه چرا اپل چنین نیروگاهی است، چقدر سهام AAPL برکشایر دارد و موارد دیگر وجود دارد.