خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7 | 9to5mac Farsi

صفحه نمایش‌ آن‌ها واضح‌تر نمایش می‌دهد و صدای بهتری نسبت به گوشی‌های سری A و J دارند. کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

  • سری A سامسونگ از ابتدا نماد میان رده های خوش قیمت اما با کیفیت و لوکس این برند بودند.
  • تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد.
  • مورد بعدی، شبیه گوشی‌های تاشونده‌ی قدیمی است و وقتی که باز می شود، ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی پیدا می‌کند.
  • اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.
این شرکت طی این سال‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند اوراق بهادار، خرده فروشی، کشتی سازی و … فعالیت کرده است؛ اما در زمینه تولید محصولات دیجیتال و گوشی‌های موبایل، در سال 1986 این شرکت اولین گوشی سامسونگ که برای استفاده در درون ماشین طراحی شده بود را روانه بازار کرد. این گوشی موبایل SH-100 نام گرفت که به دلیل کیفیت پایین بعد از چند سال از رده خارج شد. علی رغم مزایایی که برای خرید گوشی سامسونگ در بالا برشمردیم،‌ سامسونگ با وجود رقبای قدرتمندی مثل شیائومی کم کم سهم بازارش رو داره از دست میده خصوصا در بازار گوشی های اقتصادی و میان رده. شاید بزرگترین مشکل گوشی های سامسونگ در قسمت جنس و طراحی بدنه باشه که به جز گوشی های پرچمدار سامسونگ،‌ در بقیه گوشی ها در این بخش گوشی های سایر برندها معمولا جنس بدنه و کیفیت ساخت بهتری دارند. گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان غول مرحله آخر گوشی های هوشمند دانست. این گوشی ها نسخه بزرگتر و کامل تر سری اس هستند که همراه با قلم S Pen به بازار عرضه می شوند.

Samsung M370 Phone (Sprint)

همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.

شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد. در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند.

http://1gamer.ir

ما با یاری یکدیگر، بوستانی پهناور و سرشار از درختانی پٌربار از محصولات رنگارنگ برای شما فراهم آورده ایم تا شما هرآنچه مایل بودید از شاخه ی درختان با قیمتی مناسب به همراه تخفیف ها و هدایای ویژه چیده و نهایت لذت را ببرید. باغ کالا یک فروشگاه اینترنتی با تیمی حرفه ای می باشد که با پشتکار بالا توانسته با تمامی برند های روز دنیا همکاری کند و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی با تلاش و کوشش فراوان خود، به یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند. ما با توضیحاتی واضح و مختصر این امکان را به شما می دهیم تا قبل از خرید، درباره ی محصولات اطلاعات کافی را داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 ظرفیت 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

قبل از خرید گوشی هوشمند باید مشخص کنید که از گوشی برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید و انتظار شما از گوشی چیست. علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید. تنوع بالای محصولات، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم گوشی های موبایل سامسونگ است که باعث شده این گوشی ها از هر قشری مشتری داشته باشند. سامسونگ قبل‌تر پرچمداران خود را تحت دو سری S و Note وارد بازار می‌کرد ولی این روند متوقف شد و آخرین بازمانده سری نوت یعنی نوت 20 اولترا در سال 2020 به بازار عرضه شد.

تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد. این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. در حال حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید. قاعدتا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا کاری بسیار سخت یا شاید غیر ممکن است.

سری نوت سامسونگ هم از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت مجله خبری محصولات اپل سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل که این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد. البته در نظر داشته باشید که چندی می‌شود که سامسونگ تولید این سری از گوشی‌های خود را متوقف کرده و هنوز مشخص نیست که قصد تولید این سری از گوشی‌های خود را دارد یا خیر.

معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد. این شرکت، هر سال، ده‌ها گوشی جدید وارد بازار می‌کند که بعضی از آن‌ها تنها در نقاط خاصی در دنیا فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بسیار بالایی در ثبت عکس‌های سلفی دارد. اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. مدل‌های گوناگون گوشی سامسونگ با توجه به امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاربران باشند. اگر قصد هزینه زیادی را ندارید و می‌خواهید یک گوشی با دوربین عالی داشته باشید، می‌توانید یکی از گوشی‌های سری‌ای سامسونگ را انتخاب کنید؛ اما اگر دارای بودجه کافی هستید، می‌توانید با انتخاب یکی از گوشی‌های جدید سری اس از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند آن بهره ببرید.