دو بار ضربه زدن را روی هر ساعت اپل فعال کنید: چگونه این کار را انجام دهیم


یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید اپل واچ سری 9 و اولترا 2 چیزی به نام «ضربه‌ی دوگانه» است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با فشار دادن شست و انگشت اشاره، ابزار پوشیدنی را کنترل کنند. در حالی که تمام عملکردها و رابط کاربری جدید این ویژگی در واقع به جدیدترین سخت افزار محدود شده است، هر کسی که اپل واچ سری 3 و بالاتر دارد می تواند حرکات دوبار ضربه زدن را برای این ویژگی فعال کند تا در حال حاضر در بسیاری از موارد استفاده مشابه کار کند. .

اپل می گوید این ویژگی جدید توسط موتور عصبی به روز شده S9 SiP امکان پذیر شده است که می تواند داده های شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور نوری ضربان قلب را پردازش کند.

با این حال، اگرچه دقیقاً مشابه قابلیت رسمی دو بار ضربه زدن نیست، اپل قبلاً ویژگی‌های دسترسی را برای Apple Watch Series 3 منتشر کرده بود و بعداً AssistiveTouch و Quick Actions نامیده می‌شد. اینها به هر کسی اجازه می‌دهد تا ساعت خود را با حرکاتی مانند نیشگون گرفتن، دوبار نیشگون گرفتن (همان ضربه دوبار)، فشردن و دوبار فشردن کنترل کند.

نحوه استفاده از دو ضربه سریع روی هر اپل واچ

گزینه 1 – اقدامات سریع

  1. بازش کن برنامه را تماشا کنید در آیفون شما
  2. به پایین بکشید و دسترسی را انتخاب کنید
  3. به پایین بکشید و روی Quick Actions ضربه بزنید (زیر موتور)
  4. فشار دهید تا آن را روشن کنید
  5. از این پس، زمانی که در دسترس باشد، شما خواهید بود دعوت به دو برابر کردن خرج کردن برای انجام یک عمل سریع
  6. اگر دستور را از دست دادید، مراقب دکمه‌هایی باشید که طرح کلی آبی دارند – این بدان معناست که می‌توانید برای انتخاب آن از دوبار فشار دادن/ضربه استفاده کنید.

من متوجه شده ام که این بیشتر اوقات با Apple Watch Ultra کار می کند، اما گاهی اوقات مجبور می شوم برای بار دوم ژست دوبل زدن (ضربه زدن) را انجام دهم تا شناسایی شود.

روی هر اپل واچ 1 دو بار ضربه بزنید

Quick Actions روشی جالب برای بررسی احساس دو بار ضربه زدن است. شامل همه توانایی ها نمی شود. به عنوان مثال، اپل نشان داد که دو بار ضربه زدن رسمی با سری 9 و اولترا 2 شامل قابلیت جابه‌جایی از صفحه ساعت به رابط کاربری جدید ویجت‌ها، حرکت در میان ویجت‌ها و موارد دیگر با دو ضربه زدن است.

با این حال، بسیاری از ویژگی‌ها بین «اقدامات سریع» در دسترس تقریباً برای همه ساعت‌های اپل و دو بار ضربه زدن جدید محدود به ساعت‌های جدیدتر یکسان هستند. اینها شامل توانایی پاسخگویی و پایان دادن به تماس ها، عکس گرفتن با برنامه کنترل دوربین، کنترل تمرینات و موارد دیگر است.

در اینجا دو نمونه از اقدامات سریع مورد استفاده آمده است:

گزینه 2 – AssistiveTouch

این یک کنترل ژست کامل است که برای افرادی با تفاوت اندام فوقانی طراحی شده است، اما هر کسی می تواند از آن استفاده کند. این فراتر از اقدامات سریع و ویژگی آتی دو بار ضربه زدن است.

یادگیری این کار بیشتر طول می کشد، اما شامل چهار حرکت برای کنترل watchOS است: pinch، double pinch، squeeze و double squeeze. همچنین شامل یک منوی اکشن است که می‌توان آن را با حرکتی فراخوانی کرد که به شما امکان می‌دهد تقریباً تمام جنبه‌های پوشیدنی را کنترل کنید.

  1. بازش کن برنامه را تماشا کنید در آیفون شما
  2. به پایین بکشید و دسترسی را انتخاب کنید
  3. به پایین بکشید و AssistiveTouch را فشار دهید (زیر موتور)
  4. روی ضامن در بالا ضربه بزنید تا روشن شود
  5. حالا فشار دهید حرکات دستو آنها را در بالا فعال کنید
  6. اکنون می‌توانید افکت‌های پینچ، دوقلو، گیره و گیره دوبل را سفارشی کنید.
  7. با AssistiveTouch، ژست پیش‌فرض برای «فعال‌سازی» و منوی عمل دو بار ضربه زدن است، می‌توانید آن را در پایین منوی حرکات دست تغییر دهید.
دو بار ضربه زدن را با هر Apple Watch 2 فعال کنید

نظر شما در مورد کنترل حرکتی در اپل واچ چیست؟ آیا مدتی است که از Quick Actions یا AssistiveTouch استفاده می کنید؟ آیا برای دریافت عملکرد رسمی دوبار کلیک، ارتقا می دهید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

اطلاعات بیشتر از 9to5Mac در اپل واچ:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی