قیمت و خرید گوشی شیائومی | 9to5mac Farsi

به طوری که شما می‌توانید هر قسمت از نرم افزارهای گوشی را به صورت جداگانه مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. وقتی تلفن‌های هوشمند کم قیمت را می‌بینم، متوجه می‌شویم که در اکثر آن‌ها از پردازنده‌های با کیفیت پایین استفاده شده است. اما بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت، تقریباً در اکثر تلفن‌های هوشمند Xiaomi از پردازنده‌های قدرتمند و باکیفیت استفاده می‌شود. از طرفی مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قطعات داخلی و خارجی اسمارتفون‌های شیائومی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند.
  • هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند.
  • با توجه به این مرور مختصر، اگه قصد خرید موبایل‌های شیائومی رو دارین، می‌تونین با توجه به نیاز، بودجه و کاربری‌تون، یکی از سری‌های این برند رو انتخاب کرده و بین گوشی‌های اون مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین.
  • هر گوشی شیائومی هم با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه می‌شه که آخرین نسخه اون MIUI 12 هست.

شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است. این برند با این ماموریت کار می کند که «موثر ترین شرکت»باشد و با کاربران خود دوستی ایجاد کند. شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد.

پردازنده و حافظه ذخیره‌سازی گوشی های شیائومی

با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگا‌های آنلاین عرضه نمی‌شود، ولی ما در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر به صورت انحصاری گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنیم. گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند مجله خبری محصولات اپل که از بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره می‌برند. البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید.

گوشی شیائومی Redmi Note 11T Pro

در سال های ابتدایی ورود این برند از آنجایی که برندهای قدیمی تر مثل سامسونگ، ال جی، اپل، سونی و هواوی در بازار بودند، بسیاری از افراد نسبت به یک برند چینی جدید واکنش خوبی نداشتند. اما بعد از گذشت چند سال، گوشی های شیائومی تبدیل به پرفروش ترین گوشی های هوشمند در بازار ایران شدند. تنوعی که در گوشی های شیائومی دیده می شود در کنار قیمت گوشی شیائومی که مقرون به صرفه است، باعث فروش بالای این گوشی ها در بازار ایران شده است. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.

این برند در سال 2015 با فروش بیشترین میزان گوشی در طی 24 ساعت تونست اسمش رو در کتاب گینس ثبت کنه. اگه می‌خواین یک گوشی شیائومی با حافظه داخلی بالا داشته باشین، گوشی Poco F3 با حافظه داخلی 256 گیگابایت یک انتخاب خیلی خوب براتون خواهد بود. در لیست گوشی‌های شیائومی اگه به دنبال یک گوشی با صفحه ‌نمایش5 inch هستین، می‌تونین گوشی شیائومی Redmi 4X رو انتخاب کنین. در بخش راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی می‌تونین با مهم‌ترین نکات خرید گوشی آشنا بشین و با توجه به اون‌ها، مناسب‌ترین مدل رو خریداری کنین. قیمت گوشی‌های شیائومی (و در واقع تمام محصولات این کمپانی) خیلی مناسبه و حاشیه سود خیلی پایینی دارن.

http://1gamer.ir