سیستم جدید «Presto» ماه آینده برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بی‌سیم آیفون به فروشگاه‌های اپل می‌آید


اپل در آستانه ایجاد یک تغییر بزرگ در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود در ایالات متحده است: “Presto در اپل”. این سیستم به کارمندان اپل استور اجازه می‌دهد تا زمانی که گوشی هنوز در جعبه است، نرم‌افزار آیفون را به‌صورت بی‌سیم و با استفاده از یک دستگاه تبلت به‌روزرسانی کنند. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگمارک گورمن، گزارش می دهد که این سیستم جدید در ماه آوریل به طور گسترده در فروشگاه های اپل در ایالات متحده عرضه می شود و تا “اوایل تابستان” به تمام فروشگاه های آمریکایی خواهد رسید. این فرآیند از اواخر سال 2023 در برخی از فروشگاه های اپل در حال آزمایش است.

گورمان اولین بار در اکتبر گذشته این سیستم را گزارش کرد و 9to5Mac بعدا شواهدی از این ویژگی در iOS 17.2 پیدا کرد. این فناوری حول یک «دستگاه تبلتی شکلی است که فروشگاه می‌تواند جعبه‌های آیفون را بالای آن قرار دهد». این سیستم می‌تواند آیفون‌ها را روشن کند، نرم‌افزار آن‌ها را به‌روزرسانی کند، سپس آن‌ها را خاموش کند، در حالی که گوشی‌ها را در جعبه خود نگه می‌دارد.

در نسخه امروز برای روشن شدنگورمان می نویسد:

این سیستم کمی شبیه یک قفسه کفش فلزی است. می‌تواند از MagSafe و سایر فناوری‌های بی‌سیم برای تغذیه آیفون بدون باز کردن بسته استفاده کند. نرم افزار جدید را دانلود و نصب می کند، سپس گوشی را خاموش می کند.

این تغییر به این معنی است که افرادی که آیفون‌های جدید را از فروشگاه‌های اپل خریداری می‌کنند، احتمالاً مجبور نخواهند شد بلافاصله دستگاه خود را پس از بیرون آوردن آن از جعبه، آپدیت کنند. در عوض، اپل استور می‌تواند دستگاه‌ها را با انتشار نسخه‌های جدید iOS به‌روزرسانی کند.

همانطور که پیش می‌رود، آیفون‌ها از کارخانه با نسخه iOS موجود در آن زمان عرضه می‌شوند. این بدان معناست که میلیون‌ها آیفون با نسخه‌های iOS عرضه می‌شوند که تا زمانی که گوشی به دست مشتری برسد، چندین به‌روزرسانی قدیمی هستند.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی