قیمت و مشخصات آيفون 14، چرا باید منتظر گوشی جدید اپل باشیم؟ سیب تیپ

البته یکی از مشکلاتی که Dynamic Island روی آیفون ۱۴ پرو مکس ایجاد کرده این است که بازی‌ها به خوبی قابل مشاهده نیستند. داینامیک آسیلند روی منوها قرار گرفته و بخشی از فضای بازی را هم به خودش اختصاص داده است. به همین دلیل نمی‌توانید به آن قسمت از بازی یا منوی خاص دسترسی داشته باشید. نمایشگر با نرخ تازه‌سازی تطبیقی همچنان به مدل‌های پرو در سری آیفون 14 محدود شده است. خبر بد این که اگر آیفون 14 یا آیفون 14 پلاس را می‌خواهید، باید به نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتزی رضایت بدهید.

  • جالب است بدانید که این دوربین در نور کم تصاویری با دو برابر کیفیت بیشتر ثبت میکند.
  • این عکس ها مرتبط با محصول نهایی است و تمام رنگ بندی ها برای کاربران قابل مشاهده است تا در انتخاب دستگاه مورد نظر خود راحتی بیشتری داشته باشند.
  • با توجه به فیلمی که از سوی اپل منتشر شده، حالت اکشن بسیار هیجان انگیز امیدوار کننده است.
  • آیفون 14 پلاس توسط اپل معرفی شد تا جایگزین سری مینی های این برند باشد.

حالا باید ببینیم آیا آیفون 14 استاندارد برای همه کاربران مناسب خواهد بود یا امسال سالی است که مدل Pro با قیمت بالاتر توجه را به خود جلب می‌کند. یک منبع رسمی در اوایل سال جاری اعلام کرد گوشی iPhone 14 از سنسور تشخیص 9to5mac چهره زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد شد. این موضوع دقیقا به حذف ناچ بالا صفحه نمایش اشاره می‌کند و اپل می‌تواند اولین کمپانی تولید کننده گوشی هوشمند باشد که سنسور تشخیص چهره سه بعدی را در زیر نمایشگر قرار می‌دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

هر چقدر که به زمان معرفی گوشی جدید اپل نزدیک شویم، اطلاعات بیشتر و بهتری به دست ما می‌رسد. از این رو با انتشار اخبار رسمی‌تر و معتبرتر از آیفون 14، این مقاله به روزرسانی خواهد شد. طبق پیش‌بینی‌ها طراحی آيفون 14 نسبت به مدل‌های قبلی خود متفاوت خواهد بود. بسیاری از کاربران و تحلیلگران مطمئن‌اند که اپل برای آيفون بعدی قصد دارد یک تراشه سری A جدید را طراحی کند.

پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock عرضه می‌شود

شرکت اپل در طی رویداد سالانه خود از گوشی جدید آیفون 14 پرو مکس رونمایی کرد. این گوشی با طراحی جذاب و مشخصات بهبود یافته، توانست توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت آیفون‌ و سایر محصولات جدید اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

البته موتور Photonic هم به کمک دوربین اصلی در شرایط نوری کم خواهد آمد. این گوشی با وزن 245 گرم، یک نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 1284 × 2778 پیکسل (تراکم پیکسلی 458ppi) و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد که بیشینه روشنایی آن به 2000 نیت می‌رسد. این نمایشگر در کنار سیستم عامل iOS 16 از قابلیت Always-On Display نیز پشتیبانی می‌کند. نکته جالب درباره نمایشگر این گوشی، یکسان بودن رزولوشن و تراکم پیکسلی آن با آیفون 14 پلاس است. قیمت گوشی آیفون 14 پرو اپل همانند آیفون 13 پرو از 999 دلار آغاز می‌شود.