شایعه: محصولات جدید اپل ممکن است در این هفته معرفی شوند


امروز یک شایعه جدید ادعا می کند که اپل محصولات جدید خود را در این هفته از طریق بیانیه های مطبوعاتی معرفی خواهد کرد. این بعد می آید بلومبرگ امروز صبح گزارش داد که اپل قصد ندارد رویدادی اختصاصی برای معرفی iPad Air، iPad Pro و MacBook Air جدید که در مورد آنها بسیار صحبت شده است برگزار کند.

با استناد به یک “منبع اثبات شده نزدیک به موضوع” MacRumors گزارش می دهد که اپل “در نظر دارد تا این هفته محصولات جدید خود را با بیانیه های مطبوعاتی در وب سایت خود معرفی کند.” این گزارش هیچ جزئیات خاصی در مورد اینکه چه محصولات جدیدی معرفی خواهند شد یا در چه روزهایی اعلام می شود ارائه نمی دهد.

در او برای روشن شدن خبرنامه امروز صبح، بلومبرگ مارک گورمن گفت که انتظار دارد اپل مدل‌های جدید آی‌پد پرو، آی‌پد ایر و مک‌بوک ایر را «در ماه مارس یا آوریل» عرضه کند.

گورمن همچنین گفت که اپل در حال برنامه‌ریزی برای «نسخه ویژه iOS 17.4 با پشتیبانی از سخت‌افزار جدید» است که در پایان ماه مارس عرضه می‌شود. طبق گفته اپل، نسخه اولیه iOS 17.4 این هفته منتشر خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که اپل سخت افزار جدید خود را در این هفته معرفی کند، اما دستگاه ها را تا اواخر این ماه در کنار این «نسخه ویژه iOS 17.4» عرضه نکند. در غیر این صورت، مهلت برای چه MacRumors و گورمان واقعاً به نظر نمی رسد که در یک ردیف قرار بگیرند. همچنین ممکن است که اطلاعیه های این هفته صرفاً در مورد چیزی مانند قاب جدید آیفون و رنگ بندی بند اپل واچ باشد.

بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی