مقایسه دوربین ایفون 14 پرو مکس و ایفون 13 پرو مکس + ویدیو

علاوه بر این موضوع پتنت جدیدی توسط این کمپانی به ثبت رسیده که به فناوری لمس سه بعدی جدیدی اشاره می‌کند. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این فناوری در اختیار کاربران نیست و باید منتظر اطلاعات رسمی توسط کمپانی اپل باشیم. انجام چنین کاری در سال ۲۰۲۲ با افزایش ضخامت دستگاه امکان پذیر بوده و به دلیل جذاب‌تر شدن طراحی، افزایش ضخامت نمی‌تواند باعث آزار کاربران شود.

  • در ایالات متحده، مدل‌های آیفون 14 بدون سیم‌کارت فیزیکی ارسال می‌شوند، زیرا شرکت‌های مخابراتی اکنون از eSIM استفاده می‌کنند.
  • البته که زوم دیجیتال آیفون ۱۴ پرو مکس هم عملکرد خوبی ندارد و عکس‌ها در این حالت جزییات خودشان را از دست می‌دهند.
  • طبق شایعات منتشر شده باید منتظر تغییرات زیادی در بخش نمایشگر آيفون 14 باشیم.
  • گفته می‌شود پنل پشتی این گوشی هوشمند نیمه براق خواهد بود، این موضوع به معنی ترکیب پنل پشتی مات گوشی‌هایی مثل iPhone 13 Pro با پنل پشتی دستگاه‌هایی مثل iPhone 13 است.
  • علاوه بر این موضوع لنزهای دوربین دیگر از پنل پشتی بیرون نخواهند زد و سنسور و پنل پشتی در یک سطح تخت قرار خواهند گرفت.

در نتیجه شاهد پیشرفت ملموسی در مقایسه با قبل نیستیم و امتیاز نسل جدید آیفون‌ها در این قسمت حدود ۶ درصد بیشتر شده است. گلکسی زد فولد ۴ هم با کسب امتیاز ۱۱۰۸۵ عملکرد ضعیف‌تری نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس دارد اما این اختلاف به‌هیچ‌وجه در حد عملکرد CPU نیست. آیفون ۱۳ پرو به لطف استفاده از باتری بزرگ‌تر، با 9to5mac ارتقای مهمی در این زمینه روبرو شد. اما با توجه به اینکه اپل هیچ اشاره‌ای به افزایش سایز باتری برای آیفون ۱۴ پرو نکرده، پس به نظر می‌رسد این مدل مانند نسل قبلی از همان باتری ۳۰۹۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با توجه به این موضوع، سرعت شارژ هم ظاهرا تغییری نداشته و با شارژ ۲۳ واتی روبرو خواهیم شد.

حذف ویروس اندرویدی / بهترین راه برای حذف…

احتمالاً هر دو مدل آیفون 14 پرو تا 30 وات شارژ شوند، در حالی که آیفون 14 وآیفون 14 مکساز شارژ 20 واتی برخوردار خواهند بود. امیدواریم در سری جدید آیفون نه تنها عمر باتری بیشتر شود، بلکه شارژ سریع­تر نیز به آیفون 14 برسد. برخی از شایعات نشان می­دهند که آیفون 14 از تراشه A15 Bionic استفاده خواهد کرد؛ در حالی که انتظار می­رود نسخه پرو تراشه جدید A16 را دریافت کند. گفته­ها حاکی از آن است که هر چهار مدل آیفون 14 دارای رم 6 گیگابایتی هستند که نسبت به سری آیفون 13 افزایش قابل توجهی دارند. در مورد فضای ذخیره­سازی نیز انتظار داریم اپل همانند آیفون 13 از 128 گیگابایت حافظه شروع کرده و برای مدل­های پرو تا 1 ترابایت نیز ادامه دهد. طیبررسی آیفون 14متوجه شدیم که یکی از تغییرات جدیدی که در نسخه پرو آیفون 14 شاهد آن خواهیم بود، بزرگ­تر شدن فریم دوربین­ها است.

بازی Tekken 8 بصورت رسمی معرفی شد

صفحه نمایش آیفون 13 و آیفون 14 توسط پوشش سرامیکی و ضد خش محافظت می‌شود. همچنین این صفحه نمایش می‌تواند در شرایط محیطی با نور بسیار نیز به نرخ روشنایی تا 1200 نیت برسد. آیفون ۱۴ پرو به‌تازگی به دفتر دیجیاتو آمده و قصد داریم که عملکرد سخت‌افزاری آن را با نسل قبل و یک رقیب اندرویدی مقایسه کنیم.

برای مثال یک تایمر شمارش معکوس و یک اعلان مبنی بر اتصال ایرپادز شما در این بخش به نمایش درمی‌آید. اپل می‌گوید که با توسعه‌دهندگان کار می‌کند تا آنها از قابلیت‌های داینامیک آیلند استفاده کنند؛ بنابراین در طول زمان شاهد پیشرفت ویژگی‌ها و کاربردهای این بخش خواهیم بود. با این حال اپل در A16 از ترکیب و چینش BigLittle موجود در A15 استفاده کرده و 6 هسته پردازشی را درون خود جای داده است. میزان رم این پردازنده هنوز مشخص نیست اما قطعا نسبت به نسخه های A15 بالاتر خواهد بود.