قیمت باتری سونی اکسپریا Sony Xperia Battery | 9to5mac Farsi

لبه چپ درگاه سیم کارت قرار داره که امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و یا یه سیم و کارت حافظه جانبی رو به شما میده و خبر دیگه ای نیست. این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد. گوشی اکسپریا ۱ IV که توسط چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 پشتیبانی می‌شود، عملکرد بسیار خوبی دارد. وقتی گوشی را با بازی‌های سخت و پیشرفته‌ای مانند Genshin Impact تحت فشار قرار می‌دهید، هم صفحه‌نمایش و هم پشت گوشی به‌طور ناخوشایندی گرم می‌شوند.

  • سه انتخاب رنگ برای این مدل وجود دارد که شامل رنگ های سبز ، مشکی و سفید اکرو می شود.
  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.
  • نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد.
  • یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد.
  • این شرکت همچنین ادعا می کند که این گوشی تا 3 سال سلامت باتری خود را حفظ خواهد کرد.
  • بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود.

بازیابی اطلاعات موبای سونی یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می‌پذیرد. متقاضیان این سرویس می‌توانند به نمایندگی سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که کاربران به هر دلیل قصد حضور در این مرکز را ندارند، می‌توانند برای بازیابی اطلاعات موبایل سونی خود از نرم افزارهای موجود برای این کار استفاده نمایند. “دوره گوشی های سونی سر اومده.” شاید گفتن این حرف خیلی خوشایند نباشه ولی واقعیته. سونی البته بعد عصر طلاییش چند باری سعی در کامبک به بازار رو داشت که موفق نبود. گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 3 یکی از گوشی های پرچمدار 2021 سونی بود که اگه نگیم یه شکست کامل تو فروش رو تجربه کرد، حداقلش اونجوری که باید نفروخت.

Sony Xperia S

© 2022 استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماکروتل ™ با ذکر منبع بلامانع است. گوشی اکسپریا ۱ IV بهترین عملکرد خود را در نورپردازی خوب سوژه یا صحنه انجام می‌دهد و در نتیجه ظاهری طبیعی و دلپذیر برای اکثر عکس‌ها ایجاد می‌کند. برای مقایسه، S22 Ultra تمایل دارد در موقعیت‌های مشابه بیش از حد تند و تیز شود. صفحه نمایش از رزولوشن ۴K برخوردار است که مطمئنا از ویژگی‌های معمول صفحه نمایشهای ۶٫۶۷ اینچی AMOLED است، اما در حالت کلی صفحه نمایش اکسپریا ۱ IV فوق العاده عمل می‌کند. نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است، و برای مشاهده در زیر نور آفتاب نیز مناسب است. سونی در گوشی اکسپریا ۱ IV نیز به همان طراحی چند گوشی قبل خود پایبند بوده است.

راهنمای خرید

مجله خبری محصولات اپل که قبلا با نام سونی اریکسون شناخته میشد، زیرمجموعه‌ای از شرکت سونی است. گوشی‌های Sony در ابتدا با سیستم عامل ویندوز شروع به کار کردند اما بعدها سیستم عامل آن به اندروید تغییر داده شد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار موبایل گردید. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم، از جمله عوامل موفقیت این مرکز در تعمیر موبایل سونی است.

خط Xperia قبل از بازگشت اپل و سامسونگ، لبه‌های صافی در کناره‌ها داشت و از شیشه‌های مات پشتی شیکی برخوردار بود که ان را خاص جلوه می‌داد. آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نرم افزار های نصب شده توسط کارخانه در گوشی خود استفاده نکنید.گاهی اوقات وجود… آموزش نصب فریمور رسمی اندروید روی گوشی های Sony Xperia اگر یک کاستوم رام روی گوشی خود نصب کرده اید که خوبی کار نمی کند یا گوشی شما دچار مشکلات مختلف نرم افزاری… گوشی های سونی با استفاده از سنسور های مخصوص خودش که تو دوربین های عکسبرداریش از اون ها استفاده میکنه باعث شده تو این بخش عملکرد خوب و مناسبی داشته باشه و از لحاظ کیفیت و امکاناتی که به شما میده، کاملا نیازهاتون رو برطرف کنه. صفحه نمایش 81.4 درصد از قسمت جلوی گوشی رو تشکیل میده و نسبت به پرچمداران دیگه حاشیه های گوشی از پایین و بالای صفحه زیاده و از ناچ یا پانچ هول استفاده نشده که اتفاق خوبی نیست. استفاده از گوریلا گلس 6 هم باعث شده صفحه در مقابل خط و خش و خرد شدن مقاوم باشه.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت Sony Xperia 5 III

در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند. اما این گوشی در حالت شب با تعریف دقیق اجسام و بوکه اطراف در حالت پرتره مشکل دارد. شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید. اما با این وجود عکس‌های شبانه اکسپریا ۱ IV طبیعی‌تر از عکس‌های S22 Ultra است که تمایل دارد همه چیز بیش از حد روشن به نظر برسد. قابلیت‌های ویدیویی Xperia بالاست، حالت دریافت اولیه نقطه در کنار فوکوس خودکار چشمی ‌و ردیابی اشیا از ویژگی‌های برجسته آن است.

بنابراین استفاده از این نرم افزارها تنها در شرایطی پیشنهاد می‌شود که اطلاعات حذف شده اهمیت چندانی برای کاربر ندارند. از میان نرم افزارهای تخصصی موجود جهت بازیابی اطلاعات می‌توان به نرم افزار Wondershare Dr.FoneWondershare ، نرم افزار Data Recovery for Android و نرم افزار بازیابی اطلاعات با نام EaseUS MobiSaver for Android اشاره کرد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در موبایل تندیس بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود. اين وبسايت متعلق به فروشگاه اینترنتی ساری تک ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد . Sony Xperia 1 iv تلفنی است که به طور اختصاصی برای طرفداران Xperia ساخته شده است، اما حتی برای آنها نیز هزینه بسیار بالایی خواهد بود زیرا که ویژگی‌هایش چندان توجیه کننده نیست.

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. و محبوب شدن اپل، سونی تا حد زیادی متضرر شد و حتی مجبور به تعطیلی کارخانه‌هایش و تعدیل بخشی از نیروهای خود شد. مدل Xperia 5 IV در اواسط ماه سپتامبر با قیمت 1049 یورو در اروپا و 999 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. سه انتخاب رنگ برای این مدل وجود دارد که شامل رنگ های سبز ، مشکی و سفید اکرو می شود. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

http://1gamer.ir