صاحبان خودرو از سردرگمی اطلاعات سرگرمی ناامید هستند، بنابراین جنرال موتورز راه حل های محبوب را کاهش می دهد

اما یک هشدار دیگر به این داده ها وجود دارد. پلتفرم سیستم عامل Android Automotive همچنین می تواند با یا بدون Google Automotive Services یکپارچه شود. بله، این یکی دیگر از پلتفرم‌های نادرست گوگل است.

Google Automotive Services «به تمام برنامه‌ها و خدماتی اطلاق می‌شود که در صورت ادغام Google در خودرو با خودرو ارائه می‌شوند». در مورد جنرال موتورز، این شرکت از Android Automotive استفاده خواهد کرد و همچنین برنامه‌های “Google-in-in-in” مانند Google Maps و Google Assistant را ارائه خواهد کرد.

همانطور که توسط لبه، نظرسنجی JD Power نشان داد که تنها 56 درصد از مالکان خودرو “استفاده از سیستم داخلی خودرو خود را برای پخش صدا” انتخاب می کنند. طبق داده های JD Power، این میزان در سال 2020 70 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که “از استفاده از کنترل های بومی ماشین خود برای ناوبری، تشخیص صدا یا برقراری تماس تلفنی لذت می برند.”

مانند لبه حدس بزنید، نظرسنجی JD Power نشان می دهد که برخی از مالکان خودرو به طور فزاینده ای از افزایش روزافزون میزان فناوری در خودروهای خود ناامید می شوند. این گزارش توضیح می‌دهد: «برای اولین بار در نظرسنجی 28 ساله JD Power از مالکان خودرو، کاهش رضایت‌مندی سال به سال متوالی مشاهده می‌شود که بیشتر خشم متوجه سرگرمی‌های اطلاعاتی داخل خودرو است.

گرفتن 9to5Mac

نتیجه ایده‌آل این است که هر خودرویی همه این‌ها را ارائه می‌دهد، و به کاربران این امکان را می‌دهد که از پلتفرم سازنده خودروی خود یا پلت‌فرم آینه‌کاری گوشی‌های هوشمند مانند Android Auto یا CarPlay استفاده کنند.

با کمال تعجب، مشخص شد که مردم استفاده از CarPlay و Android Auto را به سیستم‌های داخلی خودروهای خود ترجیح می‌دهند.

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم اپل یکپارچه می کند و به کسب و کارها و مدارس این امکان را می دهد تا به راحتی و به طور خودکار از تمام دستگاه های اپل خود استفاده، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

جنرال موتورز با محدود کردن کاربران CarPlay و Android Auto رویکرد مخالف را در پیش گرفت. تصمیم جنرال موتورز احتمالا فقط مشتریان را ناامیدتر خواهد کرد. خواهیم دید که این تصمیم در درازمدت چقدر برای آنها نتیجه خواهد داد، اما من امیدوار نیستم.

جنرال موتورز قصد دارد پلتفرم خود را بر روی Android Automotive بسازد، اما پلتفرم آن از CarPlay یا Android Auto پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض، کاربران تنها می‌توانند از سیستم بومی ساخته و طراحی شده توسط GM علاوه بر Android Automotive و Google Automotive Services استفاده کنند.

یکی از نکات مهم این نظرسنجی این است که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی داخل خودرو گیج کننده است و این برای مشتریان نوید خوبی ندارد. تصور کنید همه اینها را برای کسی توضیح دهید: Android Auto، Android Automotive، Google Automotive Services و CarPlay. این احتمالاً یکی از دلایلی است که دلالان و فروشندگان جنرال موتورز در مورد توقف کارپلی بسیار نگران هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

اگر یک آمار در این نظرسنجی وجود داشته باشد که ممکن است نگرانی های صاحبان جنرال موتورز را برطرف کند، این است که صاحبان خودرو از زمانی که خودروی آنها از پلتفرم سیستم عامل Android Automative استفاده می کند کمی خوشحال تر می شوند تا یک پلت فرم اختصاصی. JD Power می‌گوید: «این سیستم‌ها «در مقوله سرگرمی اطلاعاتی نسبت به سیستم‌هایی که AAOS ندارند، امتیاز بیشتری کسب می‌کنند».

Android Automotive پلتفرم اصلی سیستم عامل گوگل است که خودروسازان می توانند سیستم های خود را بر روی آن بسازند. Android Automotive با Android Auto که پلتفرم آینه‌کاری گوشی‌های هوشمند گوگل است، مشابه CarPlay متفاوت است. خودروسازان رایگان هستند که از Android Automotive استفاده کنند و به طور همزمان CarPlay و Android Auto را نیز ارائه می دهند.

همانطور که نظرسنجی JD Power نشان می دهد، کاربران از این فناوری در خودروهای خود ناامید هستند. هنگام خرید یک خودروی جدید، مجبور به کنار آمدن با پلتفرم‌های مختلف و یادگیری آن‌ها به این وضعیت کمکی نمی‌کند.

نظرسنجی JD Power نشان می‌دهد که مشتریان از خودروهایی که هم خدمات Google Automotive و هم Android Automotive را ادغام می‌کنند بسیار بیشتر از خودروهایی که فقط Android Automotive را ادغام می‌کنند، رضایت دارند. این می تواند خبر خوبی برای جنرال موتورز باشد، که دقیقاً این رویکرد را برنامه ریزی می کند … بدون ارائه گزینه های آینه کاری گوشی هوشمند با CarPlay و Android Auto.

در صورت از دست دادن آن، جنرال موتورز قصد دارد از سال آینده CarPlay را در تمام خودروهای الکتریکی آینده خود حذف کند. نظرسنجی جدید JD Power امروز تنها بر احمقانه بودن تصمیم جنرال موتورز تأکید می کند و نشان می دهد که افراد کمتری نسبت به گذشته از سیستم های اطلاعات سرگرمی خودروسازان قدردانی می کنند. در عوض – منتظر بمانید – آنها CarPlay را ترجیح می دهند.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون