ضرر 150 میلیون دلاری در گیشه، اما همچنان سودآور است


بسیاری در صنعت سرگرمی خردمندی هزینه‌های هنگفت برای فیلم‌های پرفروش Apple TV+ را زیر سوال برده‌اند و نشان می‌دهند که این شرکت غرور را بر حس تجاری ترجیح می‌دهد.

اما یک گزارش جدید حاکی از آن است که علیرغم درآمدهای کم باکس آفیس، سه بازی پایانی برای شرکت کوپرتینویی سودآور بوده است…

در ظاهر، به نظر می رسید که اپل بیش از 150 میلیون دلار موفق به فروش باکس آفیس شده است. قاتلان ماه گل، ناپلئون، و آرگیلاما گزارش نشان می دهد که این همه ماجرا نیست.

تنوع با این عنوان آغاز می شود: طبق گزارش ها، اپل بیش از 700 میلیون دلار برای این سه فیلم هزینه کرده است که مجموع درآمدهای باکس آفیس آن تنها 466 میلیون دلار است.

منابع می گویند فیلم «قاتلان» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی 215 میلیون دلار هزینه داشت (شامل حدود 40 میلیون دلار هزینه های مربوط به کووید). در واقع، اپل حداقل 700 میلیون دلار برای ساخت و بازاریابی تنها سه فیلم خرج کرد: «قاتلان»، «ناپلئون» ریدلی اسکات، و «آرگیل» متیو وان. این سه نفر مجموعاً 466 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آوردند و «ناپلئون» با 221 میلیون دلار پیشتاز بود و پس از آن «قاتلان» (157 میلیون دلار) و «آرگیل» (88 میلیون دلار) قرار گرفتند.

همچنین بعید به نظر می رسد که این شرکت بتواند تفاوت اشتراک های اضافی Apple TV+ را جبران کند.

اما اپل سومین منبع درآمدی دارد: ویدیوی درخواستی برتر (PVOD). پس از پایان اکران و قبل از پخش در Apple TV+، می توانید آنها را در iTunes یا Amazon Prime خریداری یا اجاره کنید – با قیمت های بسیار بالا! دسترسی زودهنگام به ناپلئون، برای مثال، 19.99 دلار برای اجاره یا 24.99 دلار برای خرید هزینه دارد.

این پول زیادی است فقط برای جلوگیری از انتظار چند ماهه برای آمدن فیلم ها به Apple TV+، جایی که اشتراک یک ماهه 9.99 دلاری حتی اگر فقط بخواهید یک فیلم را تماشا کنید منطقی است.

اما به نظر می رسد که مردم به اندازه کافی مشتاق بودند که پول نقد را جمع کنند، همانطور که نشان داده شده است تنوع گفت که این چیزی است که حداقل دو فیلم از سه فیلم را سودآور کرده است.

اپل از «قاتلان» یا «ناپلئون» شاکی نیست. یک منبع استودیویی می گوید که هر دو فیلم سودآور هستند و توسط جریان های درآمدی جانبی پشتیبانی می شوند. هر دو در میان 10 فیلم پردرآمد سال گذشته در اپ استور اپل قرار گرفتند و «قاتلان» به مدت چهار هفته رتبه اول را در اختیار داشت.

در واقع، اپل محتوای رایگان برای Apple TV+ دریافت می‌کند و درآمد باکس آفیس و PVOD قبض‌ها را پرداخت می‌کند.

این شرکت همچنین به طور بالقوه برای چندین جایزه اسکار در مراسم این هفته، با مجموع 13 نامزدی بین قاتلان و ناپلئون

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی