قیمت آیفون 14 پرو اپل + مشخصات و عکس Apple iPhone 14 Pro زومیت

این قابلیت تا 2 سال آینده به‌صورت رایگان در اختیار کاربران آمریکا و کانادا قرار خواهد گرفت. در مدل‌های قبلی خانواده آیفون، سری مینی، به دلیل داشتن نمایشگر کوچکتر و باتری با عمر ذخیره کمتر، ارزانتر بود. اما حالا در فهرست قیمت خانواده iPhone 14، مدل ساده یا همان آیفون 14 از همه ارزانتر قیمت گذاری شده است که به نظر طبیعی است. لیست قیمت گوشی‌های اپل آیفون امروز دوشنبه 28 شهریورماه 1401 در بازار تهران منتشر شد. یکی از ویژگی‌های بارز در گوشی‌ های اپل کیفیت بالا دوربین است که امکان ثبت تصاویری به مراتب بهتر را نسبت به آیفون 13 پرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیفون ۱۴ پلاس با قیمت ۹۰۰ دلار در مدل پایه در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی های دیگر ایفون 14 پرو مکس

مانند آیفون 14، گوشی iPhone 14 Plus نیز به تراشه A15 Bionic با 6 گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی یک باتری 4325 میلی‌آمپر ساعتی دارد که بهترین در این سری به شمار می‌آید. گوشی آیفون 14 پلاس را در کانفیگ پایه با 899 دلار وبلاگ 9to5mac.ir می‌توان در اختیار گرفت. این گوشی ناچ متفاوتی دارد و دوربین‌ دوگانه 12 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران می‌گذارد. این دوربین 12 مگاپیکسلی در مقایسه با نسل قبلی از پیکسل‌های بزرگ‌تر برخوردار است ونور بیشتری جذب می‌کند.

تمام مدل‌های آیفون 14 در مناطقی که آنتن‌دهی وجود نداشته باشد، می‌توانند با گوشی خود و از طریق اتصال ماهواره‌ای با دیگران ارتباط برقرار کنند. به گفته اپل این ویژگی بیشتر از همه برای مواقع اورژانسی کاربرد خواهد داشت و از آنجایی که سرعت انتقال داده پایین‌تری دارد، نمی‌توان به‌شکل عادی به ارسال پیام یا دیگر محتوا پرداخت. در عوض شما می‌توانید از طریق اپ Find My، موقعیت خود را برای مخاطبین به‌اشتراک گذاشته و همچنین پیام‌های کوتاه برای اورژانس ارسال و درخواست کمک کنید.

گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳ Apple iPhone 13 ظرفیت 128 گیگابایت

اپل برای آیفون 14 و مدل‌های دیگر آن چه تراشه‌ای استفاده می‌کند؟ کوپرتینویی‌ها در نظر دارند سری آیفون 14 را همراه با تراشه‌ی A16 بیونیکی و مودم X65 کوالکام روانه‌ی بازار کنند. البته همان‌طور که در متن هم اشاره کردیم احتمال دارد نسخه‌های استاندارد یعنی آیفون 14 و 14 مکس از تراشه A15 سال قبل استفاده کنند. تغییر دیگری که احتمالا در بخش سخت افزاری شاهد خواهیم بود استفاده از رم 6 گیگابایتی برای مدل‌های 14 و 14 مکس است.

  • اپل چهار گوشی جدید از سری آیفون 14 معرفی کرد که آیفون 14 پرو یکی از آن‌هاست؛ گوشی هوشمندی که همراه با تراشه A16 از راه رسیده و حرف‌های بسیاری نیز برای گفتن دارد.
  • اما هیچکدام از آیفون‌هایی که در آمریکا عرضه خواهند شد، دارای اسلات سیم‌کارت نخواهند بود.
  • تصور کنید؛ آن قدر کیفیت تصاویر ثبت شده با این دوربین بالا خواهد رفت که فرق آن ها با تصاویر دنیای واقعی به سختی قابل تشخیص خواهد بود.
دوربین جلو نیز با قابلیت TrueDepth آپدیت شده است و دوربین ۱۲ مگاپیکسی آن نیز دیافراگم f/1.9 دارد. نکته مهم این است که دوربین جلو TrueDepth برای اولین بار مجهز به فوکوس خودکار است. اپل این مدل را با یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس جایگزین کرده است.

Apple iPhone 14 Pro