قیمت آیفون 14 پرو اپل + مشخصات و عکس Apple iPhone 14 Pro زومیت

در حالی که حالت سینمایی ۴K را با سرعت ۳۰ یا ۲۴ فریم در ثانیه ارائه می‌دهد. حالت‌های عکاسی محاسباتی شامل حالت شب، HDR 4 هوشمند، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW است. از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید. مزایای عکاسی محاسباتی قدرتمند مانند حالت شب، هوشمند HDR 4، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW. با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و …

همچنان دو مدل نسخه استاندارد و دو مدل نسخه Pro برای امسال برنامه‌ریزی شده است و گویا تفاوت این مدل‌ها هم بیشتر از سال گذشته خواهند بود. نسخه‌های Pro امسال مثل سال گذشته، آیفون 14 پرو و پرو مکس نامیده شده‌اند و در این مطلب قصد داریم که نگاه ویژه‌ای به بهترین و بزرگ‌ترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲، یعنی آیفون 14 پرو مکس بیندازیم. آیفون ۱۴ پرو به نمایشگر 6.1 اینچی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، تراشه A16 Bionic و 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

  • آیفون 14 پرو به لطف تراشه و امکاناتی که دارد یکی از جذاب‌ترین محصولاتی محسوب می‌شود که اپل در سال 2022 وارد بازار می‌کند.
  • طرفداران آیفون روز‌به‌روز در حال بیشتر شدن هستند و با وجود پیشرفت اندرویدی‌ها، این غول آمریکایی همچنان پیشتاز بازار گوشی‌های هوشمند است.
  • اپل در مراسم رسمی خود به نام «Far Out»، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را به طور رسمی معرفی کرد و قیمت‌های آن‌ها را نیز ارائه داد.
  • اپل با به کار بردن سنسور TrueDepth در دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس 256 امکان فوکوس همزمان بر روی چندین سوژه را نیز ایجاد کرده است.
همچنین خاطر نشان می‌شود که گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در 4 رنگ بنفش، مشکی، نقره‌ای و طلایی وارد بازار می‌شود. در قسمت عکس آیفون ۱۴ پرو مکس، می توانید شاهد عکس های رسمی منتشر شده از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط اپل باشید. این عکس ها مرتبط با محصول نهایی است و تمام رنگ بندی ها برای کاربران قابل مشاهده است تا در انتخاب دستگاه مورد نظر خود راحتی بیشتری داشته باشند.

آیفون ۱۴ پرو مکس اپل – ۱ ترابایت

یک موتور نمایشگر جدید نیز قابلیت Always-On Display و نرخ نوسازی 1 هرتز را فعال می‌کند. آيفون 14 پرو و پرو مکس از تراشه A16 Bionic با 16 میلیارد ترانزیستور برخوردار هستند. اپل می‌گوید این تراشه بر روی یک برد 4 نانومتری ساخته شده است و در حال حاضر سریع‌ترین تراشه موجود در بازار است. سیستم دوربین جدید اپل، باعث بهبود عملکرد در نور کم را تا دو برابر در دوربین اصلی، تا سه برابر در دوربین Ultra Wide، تا دو برابر در دوربین تله فوتو و تا دو برابر در دوربین TrueDepth می‌شود. اگر برای خرید ایفون 14 پرو مکس 256 به دنبال بهترین قیمت بازار و خرید بدون واسطه هستید، می توانید از آترین کالا با ضمانت سلامت، تحویل فوری و گارانتی 18 ماهه اقدام کنید.

ارتقاء در دوربین گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

بر طبق حدس هایی که زده می شود آیفون 14 از قابلیت AOD بهره مند می شود و نیازی به روشن کردن صفحه برای مشاهده اطلاعات و اعلان ها نیست. گمانه زنی های متعددی برای طراحی آیفون 14 زده می شود که خبر از نمایشگر LTPS و OLED دارد. این پیش بینی درباره حداقل یکی از نسخ آیفون 14 زده می شود که احتمالا طراحی آیفون 14 پرو است. برخی از صاحبنظران حدس می زنند که در میان وبلاگ 9to5mac.ir نسخ آیفون 14، نسخه مینی حذف می شود و این در حالی است که پنل های 4/5، 1/6 و 7/6 اینچی برای نسخه های گوشی معمولی، پرو و پرومکس آیفون 14 در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی که در دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس 256 ارتقا و بهبود پیدا کرده قابلیت Face ID است. در ارتقا و بهبود عملکرد Face ID باز هم ردپای تراشه A16 Bionic به چشم می خورد.

قیمت آیفون 14 پرو مکس چقدر خواهد بود؟