قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

در حالت فیلمبرداری اما خبری از فیلمبرداری 8K نیست و اپل به بهبود فیلمبرداری در حالت 4K بسنده کرده است. صفحه نمایش آیفون 14 پرو در حالت عادی می‌تواند نرخ روشنایی بالغ بر 1000 نیت را ارائه دهد، اما امکان افزایش آن تا حد 2000 نیت نیز وجود دارد. چنین ویژگی اجازه می‌دهد در محیطی بسیار روشن نیز بتوانید اطلاعات در حال نمایش را مشاهده کنید. درواقع کوپرتینویی‌ها به الگوی طراحی فوق العاده‌ای رسیده‌اند که در هر نسل تنها به سراغ بهبود این طراحی می‌روند. آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند.

ویدیوی دوم توسط کاربر دیگری در توییتر به نام DuanRui به اشتراک گذاشته شده و دوباره یک آیفون 14 پرو مکس به رنگ بنفش را به نمایش می‌گذارد. رنگ بعدی مشکی فضایی نام دارد که جایگزین نسخه گرافیتی در نسل قبلی شده است. در این ویدیو همچنین می‌توانیم نگاه دیگری به ویژگی «جزیره پویا» یا Dynamic Island داشته باشیم که جایگزین ناچ شده است. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد درگاه لایتنینگ را رها کرده و به جای آن به سراغ اتصال USB-C برود. شایعاتی که به نظر جدی است و از سری بعدی آيفون بدون پورت لایتنینگ عرضه می‌شود.

  • این جزیره همچنین برای سایر محتوا مثل نوتیفیکیشن‌ها، فیس‌آیدی و دیگر هشدارها نیز کاربرد دارد و بسته به هر اپلیکیشن، می‌تواند به شکل‌های مختلفی دربیاید.
  • این قسمت بیضی شکل قابلیت تغییر شکل دارد و همان طور که اپل نام آن را جزیره‌ی پویا گذاشته می‌تواند به تناسب محتوا بزرگ یا کوچک شود و مطابق به آنچه در پس زمینه اتفاق می‌افتد انیمیشن و محتواهایی را نمایش دهد.
  • برای اولین بار، قرار است آیفون‌های نسل جدید با پردازنده‌های یک سال قبل اپل وارد بازار شوند؛ با این حال اپل می‌گوید این پردازنده قدرتمندتر از پردازنده A15 استفاده شده در آیفون 13 و آیفون 13 مینی است و عمکلرد آن 15 درصد بهتر است.
  • عده ای سری جدید را شبیه به آیفون ۱۳ دانسته و منتقدند ارزش خرید فراوانی ندارد.
  • شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

به‌لطف همین تغییر، مدل‌های پرو حالا ظاهری مدرن‌تر و زیباتر از دیگر آیفون‌ها دارند. به‌غیر از حذف ناچ در مدل‌های پرو، تمام گوشی‌های سری 14 از همان طراحی تخت که با آیفون 12 معرفی شد بهره می‌برند و در بخش پشتی و چینش دوربین‌ها نیز تغییری نسبت به سال‌های قبل نداشتند. بسیاری از افراد انتظار دارند آیفون 14 با قیمت نسل قبلی خود یعنی آيفون 13 مطابقت داشته باشد. همچنین باتوجه به قیمت 999 دلاری آيفون 13 پرو، انتظار می‌رود مدل 14 پرو نیز با همین قیمت عرضه شود. باتوجه به اینکه شایعاتی مبنی بر عدم تولید و عرضه سری مینی آيفون 14 به گوش می‌رسد، قیمت مدل 14 پرو مکس به 1099 دلار خواهد رسید.

آیفون ۱۴ پلاس اپل – ۲۵۶ گیگ

اپل نسل جدید گوشی‌های آیفون را معرفی کرد تا تب و تاب جدیدی در دل طرفداران این گوشی لوکس به وجود آورد. در این بین گوشی‌های آیفون 14 و 14 پلاس قادر خواهند بود با قیمتی ارزان‌تر نسبت به مدل‌های پرو، بخش بزرگ‌تری از بازار را در اختیار بگیرند. این سه دوربین میتوانم فیلمبرداری با کیفیت فورکی و 1080 پیکسل و 10 بیتی و HDR و Dolby vision و حالت سینمایی و حالت ضبط صدای استریو با سرعت‌های مختلف را انجام دهند. عده ای سری جدید را شبیه به آیفون ۱۳ دانسته و منتقدند ارزش خرید فراوانی ندارد.

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این گوشی نیز از قابلیت‌ فوکوس خودکار برخوردار شده است. تامین انرژی گوشی iPhone 14 نیز بر عهده یک باتری 3279 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده است. گوشی آیفون 14 را می‌توان در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز خریداری کرد. برای ثبت تصاویر در گوشی آیفون 14 از دو حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده 9to5mac شده که البته با توجه به پیشرفت فناوری، در ثبت تصاویر نسبت به نسل قبل بهتر عمل می‌کنند. دوربین سلفی نیز به قابلیت فوکوس خودکار تازه‌ای مجهز شده که کیفیت تصاویر سلفی را بالا برده است. این دو گوشی به قابلیت‌های تازه‌ای مجهز شده‌اند و البته بعد از سال‌ها، اپل تصمیم گرفته از تراشه جدید برای آن‌ها استفاده نکند.

راهنمای جامع ارتقای رم لپ تاپ (+ آموزش تصویری)