قیمت گوشی سامسونگ, خرید جدیدترین مدل گوشی samsung ️ نیکسل | 9to5mac Farsi

گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید. در هر سری سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 دوسیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

از جمله گوشی های این سری می توان خانواده Galaxy S22 را نام برد که در سال 2022 و با سه مدل Galaxy S22 ، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra به بازار عرضه شدند و آخرین تکنولوژی ساخت تلفن همراه را در دل خود دارند. با خرید گوشی سامسونگ از سری گلکسی اس ، بهترین دوربین، بهترین نمایشگر، بهترین سخت افزار و بهترین قابلیت هایی که یک گوشی موبایل دارد در اختیار شما قرار می گیرد. قیمت ها و رتبه بندی گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

  • امروزه برند محصولات به خصوص محصولات دیجیتال برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد.
  • اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است.
  • بله – شما با خرید از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید.
  • بسیاری از کارها را حتی در زندگی شغلی و حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل‌مان انجام داده و داشتن یک گوشی مناسب و با دوام یکی از ضروریات زندگی در عصر دیجیتال به شمار می‌رود.

این تراشه به نسبت هم رده‌های خود و رقبا مصرف بهینه‌ای دارد که یک مزیت رقابتی است. اما با استفاده از SD کارت حافظه آن را تا ۱ ترابایت هم می‌توانید افزایش دهید. فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است.

هر ماه این مقاله با توجه به موجودی و قیمت های بازار آپدیت میشه و میتونید از ارزش خرید مدل های مختلف گوشی samsung با خبر بشید. سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است. غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است.

در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد و اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشی بهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند.

شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید. روش دیگر دریافت لیست قیمت موبایل های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت گوشی سامسونگ از کارشناسان فروش ما است. قیمت گوشی های سامسونگ در دسته‌بندی‌های مختلف کاملا متفاوت است و مثلا سری S سامسونگ که گوشی‌های پرچمدار هستند از سری A که گوشی‌‌های میان‌رده را شامل می‌شوند، قیمت بالاتری دارند.

لیست قیمت گوشی سامسونگ موبونیوز

سامسونگ معمولاً از SoC های خود از سری Exynos در اروپا و همتایان Snapdragon خود در ایالات متحده استفاده می کند. در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید . این خط تولید عمدتاً با مجله خبری محصولات اپل در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود. به گفته سامسونگ، سری M و سری F آن به طور همزمان همزیستی و رشد داشته اند. برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است.

برند های مطرح

دو سال بعد، در سال 1988 اولین گوشی همراه سامسونگ ساخته شده در کره جنوبی با عنوان SH-100 روانه‌ی بازار شد تا سامسونگ خود را آماده‌ی رقابت با غول بزرگ آن دوران صنعت موبایل، یعنی موتورولا کند. در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند. در آن‌جا نزدیک به 2000 نفر از کارکنان سامسونگ با سربندهایی با عنوان «اول، کیفیت» با چکش به جان 150 هزار موبایل مشکل‌دار افتادند و پس از خرد کردن، آن‌ها را سوزاندند.

http://1gamer.ir