قیمت گوشی سامسونگ ️ خرید انواع گوشی سامسونگ samsung کالاتیک | 9to5mac Farsi

در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است. متاسفانه نسخه اسنپدراگون گوشی های پرچمدار سامسونگ که عملکرد مناسب و خوبی را ارائه می‌دهند در بازار ایران یافت نمی‌شوند و فقط به کشورهای چین و آمریکا ارسال می‌شوند.

خرید اینترنتی جدیدترین گوشی های موبایل

برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند. یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است.

http://1gamer.ir

برخلاف گوشی های رده بالای سری Z، S و Note، سری A بازه‌ی قیمت گسترده‌تر و حق انتخاب بیش‌تری را در برابر طرفداران سامسونگ قرار می‌دهد. کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد. سامسونگ برای سال 2022 نیز باز هم از سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرده که درواقع نسخه‌های به‌روز شده با امکانات بیشتر از سال 2021 هستند.

متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند. ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم.

عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ تاثیرگذار است. قیمت انواع گوشی‌های Samsung با توجه به گستردگی مدل‌ها و عدم ثبات بازار تلفن‌های هوشمند، بسیار متغیر است. برای دریافت جدیدترین قیمت مجله خبری محصولات اپل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. پیش از خرید گوشی سامسونگ خالی از لطف نیست کمی با پیشینه شرکت سامسونگ آشنا شویم. شرکت سامسونگ در سال 1938 توسط «لی بیونگ چول» در سئول کره جنوبی تأسیس شد.

سامسونگ معمولاً از SoC های خود از سری Exynos در اروپا و همتایان Snapdragon خود در ایالات متحده استفاده می کند. در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید . این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود. به گفته سامسونگ، سری M و سری F آن به طور همزمان همزیستی و رشد داشته اند. برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است.

سری Galaxy A سامسونگ پر طرفدار ترین و پرفروش ترین سری گوشی سامسونگ است. پرونده این سری از گوشی های سامسونگ در سال 2014 با گوشی گلکسی آلفا آغاز شد. سری A سامسونگ از ابتدا نماد میان رده های خوش قیمت اما با کیفیت و لوکس این برند بودند. ترکیب سخت افزار میان رده با بدنه و متریال ساخت پرمیوم ترکیبی بسیار لذت بخش بود که توانست کاربران بسیاری را شیفته خود بکند. اما اما از چند سال قبل میانرده های اقتصادی سامسونگ یعنی سری Galaxy J با سری Galaxy A ادغام شدند و گوشی های سامسونگ از گوشی های ارزان قیمت اقتصادی تا گوشی های میان رده قاتل پرچمدار و پرمیوم تحت برند Galaxy A به بازار عرضه می شوند. به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند.

گوشی سامسونگ برای کدام کشور است؟

از جمله گوشی های این سری می توان خانواده Galaxy S22 را نام برد که در سال 2022 و با سه مدل Galaxy S22 ، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra به بازار عرضه شدند و آخرین تکنولوژی ساخت تلفن همراه را در دل خود دارند. با خرید گوشی سامسونگ از سری گلکسی اس ، بهترین دوربین، بهترین نمایشگر، بهترین سخت افزار و بهترین قابلیت هایی که یک گوشی موبایل دارد در اختیار شما قرار می گیرد. قیمت ها و رتبه بندی گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

  • کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند.
  • لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است.
  • با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست.
  • فروشگاه دارسو تنظیم میکند که گوشی های رجیستر شده سامسونگ را به عرضه برساند.
  • برای ارتقاء به یک گوشی سامسونگ و لذت بردن از سرگرمی‌هایی که قبلاً هرگز نبوده‌اند، می‌توانید همه انواع گوشی‌های سامسونگ را که به صورت آنلاین در دسترس هستند، بررسی کنید.

شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد. آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند.