لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید. در هر یک از این شبکه‌ها شما می توانید تجربه پرسرعت ای از اینترنت قوی در گوشی سامسونگ خودتان داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد. در ادامه سری های مختلف گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شوید. این شرکت به دلیل رقابت سنگین در بازار موبایل ارزان قیمت، به تولید و عرضه گوشی هایی با قیمت پایین نیز پرداخته است.

خرید گلس محافظ صفحه نمایش با کیفیت برای سامسونگ گزینه‌ای است که شما قطعاً به دنبال آن هستید. باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند.

توجه داشته باشید، که کیفیت ساخت میتواند به صورت مستقیم بر قیمت گوشی سامسونگ تاثیر داشته باشد. بی‌شک بهترین ویژگی‌ای که در تمامی گوشی های سامسونگ از سری‌های مختلف وجود دارد و نقطه قوت تمامی این محصولات محسوب می‌شود، نمایشگر است. نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند.

http://1gamer.ir

از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مجله خبری محصولات اپل مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد. با این حال اگر به دنبال پرچم‌دار هستید باید به سراغ سری گلکسی Z و گلکسی S بروید. با اینکه هنوز محصولات جدید سری گلکسی Z معرفی نشده، اما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری گلکسی S22 در سایت کالاتیک دیدن کرده و در صورت علاقه، مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

خرید گوشی سامسونگ

شما می توانید برای تماس با نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران روی تماس با کارشناسان سامسونگ کلیک کنید. اگر کارهای عادی با گوشی خود انجام می‌دهید مانند استفاده از اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان، تراشه ۸ نانومتری استفاده شده بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه است. اما در مورد بازی‌های گرافیکی سنگین و یا نرم‌افزارهای حجیم کمی داستان متفاوت خواهد بود. در قاب پشتی، شاهد دوربین ۳ گانه هستیم که دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض یا Ultra Wide و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو است. دوربین اصلی دارای حالت Night Mode است که عکس‌ها را با کیفیت بسیار خوبی ثبت می‌کند. بلندگوها و کیفیت صدای خروجی از آن یک پارامتر مهم برای کسانی است که به پخش ویدئو یا کنفرانس‌های ویدئویی متکی هستند.

سامسونگ برای فروش گوشی‌های خود در بازار ایالات متحده و چین بایستی حتماً آنها را به تراشه اسنپدارگون مجهز کند، اما در سایر بازارهای جهانی تراشه اختصاصی اگزینوس خودش را بکار می‌گیرد. اگر تا اینجا ما را همراهی کرده باشید، در زمینه‌ی گوشی‌ سامسونگ متخصص شده‌اید. با این حال، هنوز هم اطلاعاتی در رابطه با این برند وجود دارد که بد نیست بدانید.

  • پس از موفقیت های بزرگ و تبدیل شدن سامسونگ به یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی، این شرکت Samsung Electronics را در سال 1969 تاسیس کرد.
  • از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند.
  • با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند.
  • به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند.