مشخصات و قیمت گوشی آیفون 14 پرو اپل Apple iPhone 14 Pro

در واقع آیفون 14 پرو مانند مدل پرو مکس از حفره‌ای کپسولی شکل برخوردار شده که اپل به آن حفره داینامیک جزیره‌ای می‌گوید. آیفون 14 پرو مانند نسخه پیشین همچنان گوشی هوشمندی خوش دست با ضخامت 7.9 میلی‌متری است. درواقع اپل به طراحی محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد که باعث می‌شود از ارگونومی مناسبی برخوردار باشند. البته بین مدل استاندارد و پلاس جز اندازه، یک تفاوت دیگر هم وجود دارد و آن، ظرفیت باتری است. اپل ادعا می‌کند طول عمر باتری در مدل پلاس، بسیار بالا خواهد بود به گونه‌ای که این گوشی بهترین عملکرد را از این حیث در مقایسه با سایر گوشی‌های اپل خواهد داشت.

و واقعا هم همین طور بود همه چی از دوربین گرفته تا سخت افزار و جنس بدنه تغییر کرده بود . گفته می شود که آیفون 14 دارای یک تراشه 4 نانومتری از TSMC است که حتی کوچکتر و کارآمدتر از تراشه A15 Bionic 5 نانومتری برای آیفون 13 خواهد بود. با این حال، گزارش‌های اخیر ادعا می‌کند که TSMC در تولید تراشه های کوچکتر با مشکل مواجه شده است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. IPhone 14 Pro Max ابعادی برابر 160.7 × 77.6 × 7.9 میلی‌‌متر و وزنی معادل 240 گرم خواهد داشت که اختلاف چندانی با نسخه‌ی مشابه سری قبلی ندارد.

  • به این ترتیب رم مدل‌های پرو به 8 گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد و این یعنی مولتی تسکینگ در نسل جدید بسیار بهتر از قبل پیش خواهد رفت.
  • البته از نظر روشنایی انتظار داریم همه این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته باشند.
  • دوربین اصلی جدید یک آرایه سه لنز یاست که تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی را از طریق دوربین اصلی اثبت می‌کند.
  • هر چند که حسگرها گویا قرار نیست در داخل صفحه نمایشگر قرار بگیرند و در عوض در بخش های کنار دستگاه قرار خواهند گرفت.
صدای فضایی در اطراف شما بطور یکنواخت پخش می‌شود و آنقدر باکیفیت است که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. صدای بلندگوها به اندازه کافی بلند هستند تا موسیقی را در یک مهمانی پخش کنید. از زمان رونمایی آیفون ۱۰ در سال ۲۰۱۷، بریدگی (ناچ) نمایشگر به یکی از مشخصه‌های ظاهری اصلی گوشی‌های اپل تبدیل شده است. آیفون‌های «تمام‌صفحه‌ای» که اپل می‌سازد، وبلاگ 9to5mac.ir به معنی واقعی کلمه تمام‌صفحه نیستند اما اپل با رونمایی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس رسما دوران جدیدی را برای گوشی‌های سری آیفون شروع کرد. این حفره‌ی کپسولی سیستمی پیشرفته به نام Dynamic Island است که با نرم‌افزار آیفون ارتباطات تنگاتنگی دارد. در ادامه با بررسی و تماشای ویدئو سری ایفون چهارده اپل، همراه پلازا باشید.

مزایا گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

درواقع تفاوت چندانی در طراحی آیفون 14 پرو نسبت به نسل گذشته نمی‌توان مشاهده کرد. پنل پشتی تقریبا دست نخورده است، اما در پنل جلو می‌توان به کمتر شدن حاشیه اطراف صفحه نمایش اشاره کرد و همچنین دیگر خبری از ناچ نیست و حفره‌ای جایگزین آن شده است. این گوشی را می‌توان تقریبا همان آیفون ۱۳ با یک سری تغییرات جزئی دانست که از جمله این تغییرات می‌شود به تراشه‌ی بهبود یافته‌ی A15 اشاره کرد.

عملکرد بدون سیمکارت و انتقال به ماهواره

در همین راستا، ما قصد داریم که در ادامه به شایعات پیرامون آیفون ۱۴ بپردازیم. در این حالت رفرش ریت نمایشگر گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به 1 هرتز می‌رسد که باعث می‌شود در مصرف انرژی هم تا اندازه‌ی زیادی صرفه جویی شود. در واقع شما با خرید آیفون ۱۴ پرو مکس تا سال 2027 آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهید کرد و از نظر به‌روز بودن نرم‌افزار مشکلی نخواهید داشت. همچنین نکته قابل‌توجه، برطرف شدن باگ‌های احتمالی، مصرف بهینه‌تر و افزایش سرعت در هر آپدیت است که نسبت به رقبای اندرویدی قطعاً برتری و طول عمر استفاده بیشتری برای کاربر دارد. طبق اطلاعاتی که تا امروز در دست است ایفون 14 قیمتی 799 دلاری خواهد داشت و اپل قیمت این محصول را نسبت به سال قبل افزایش نخواهد داد.