نمایندگی های جنرال موتورز از اینکه خودروهای برقی آینده از CarPlay پشتیبانی نخواهند کرد خوشحال نیستند

ما همچنین می‌خواهیم یک فرصت سفارشی‌سازی واقعاً خوب برای مشتری ایجاد کنیم، تا آنها بتوانند به نوعی از تجربه داخلی به آنچه می‌خواهند دست یابند. و نرم افزارهای بهره وری بالا، استقلال جزئی، ایمنی و امنیت را عرضه خواهد کرد. اینجاست که داده های خودرو تفاوت را ایجاد می کند و ما می توانیم متفاوت باشیم.

در اوایل سال جاری، جنرال موتورز تصمیم احمقانه خود را برای کنار گذاشتن CarPlay در تمام خودروهای الکتریکی آینده اعلام کرد و در عوض مشارکت با گوگل را انتخاب کرد. این شرکت پس از آن اعلامیه با واکنش‌های باورنکردنی مواجه شده است و جای تعجب نیست که فروشندگان جنرال موتورز نیز از این تصمیم راضی نیستند.

یک منبع در تماس نزدیک با چندین نمایندگی جنرال موتورز که به دلایل تجاری خواست نامش فاش نشود، پرسید: “CarPlay خراب نیست. چرا آن را تعمیر کنید؟” “خطر شکست بسیار زیاد است.”

فروشندگان و فروشندگان جنرال موتورز می ترسند که این تغییر برای آنها نیز هزینه داشته باشد. شکایات در مورد یک وسیله نقلیه یا ویژگی های آن می تواند پرداخت هایی را که برای رضایت مشتری دریافت می کنند کاهش دهد که می تواند صدها هزار دلار هزینه داشته باشد.

گزارشی جدید از مطبوعات آزاد دیترویت خلاصه ای از نظرات و نگرانی های فروشندگان جنرال موتورز که هنوز با اعلامیه غافلگیرکننده جنرال موتورز دست و پنجه نرم می کنند. یک منبع “در تماس نزدیک با چندین نمایندگی جنرال موتورز” توضیح داد که “خطر شکست بسیار زیاد” برای خودروساز برای کنار گذاشتن CarPlay.

من به توانایی GM برای ایجاد چیزی که حتی از راه دور با قابلیت اطمینان، آشنایی و مجموعه ویژگی های CarPlay مطابقت داشته باشد، ایمان ندارم.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون

یکی گفت: «از این که در راه اندازی این محصولات کلیدی جدید مشکلی ایجاد شود، متنفریم. ما کارهای زیادی در این زمینه داریم.»

گرفتن 9to5Mac

منبع فروشنده گفت: “سیستم جدید نمی تواند فقط کار کند.” “این باید بهترین در بازار باشد. باید بهتر از CarPlay باشد.

این منبع نمایندگی گفت: «من حتی نام سیستم جدید (از GM) را نمی دانم، چه برسد به اینکه مشتریان ما چه مزایایی را می توانند انتظار داشته باشند. “هیچ کس هیچ ارتباطی با جنرال موتورز نداشته است. من باید به مشتریانم چه بگویم؟”

این تغییری است که جنرال موتورز پشیمان خواهد شد. این تغییری است که بوی حرص و نزدیک بینی می دهد. و این درحالی است که خودروسازانی مانند فورد تلاش های خود را برای حمایت از CarPlay افزایش می دهند.

سایر فروشندگان جنرال موتورز که نام آنها در این گزارش ذکر شده است، نگرانی های مشابهی را ابراز کردند، از جمله این نگرانی که این اقدام ممکن است برای فروشندگان و فروشندگان هزینه داشته باشد. البته جنرال موتورز امیدوار است که این حرکت با تمرکز بیشتر بر درآمد اشتراک، سود خود را افزایش دهد. هدف این شرکت بین 20 تا 25 میلیارد دلار درآمد سالانه از طریق اشتراک تا سال 2030 است.

علیرغم اعلام عمومی این تصمیم در ماه مارس، نمایندگی های جنرال موتورز هیچ ارتباطی از شرکت در مورد آنچه که دقیقاً در حال وقوع است دریافت نکرده اند:

هفتاد درصد از مشتریان فورد ما در ایالات متحده مشتریان اپل هستند. چرا باید به مشتری اپل بروم و بگویم “موفق باشید!” به نظر نمی رسد که مشتری محور باشد. و اپل کار بسیار خوبی انجام می دهد. بنابراین فلسفه ما متفاوت است. فلسفه ما ایجاد بهترین تجربه Android، CarPlay است که می توانید تصور کنید.

در مصاحبه اخیر با روزنامه وال استریت، جیم فارلی، مدیرعامل فورد گفت:

همان منبع فروشنده همچنین زمان تصمیم جنرال موتورز را زیر سوال برد و CarPlay را از بین برد، زیرا به طور همزمان قصد دارد امسال با معماری Ultium EV بیشتر بر روی خودروهای الکتریکی تمرکز کند.

من نمی توانم چیز زیادی در مورد این حرکت بنویسم، اما یک بار دیگر افکارم را تکرار می کنم به این امید که مری بارا تصادفاً با این داستان برخورد کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

فارلی می‌داند و می‌داند که CarPlay چقدر برای خریداران اهمیت دارد. جنرال موتورز و مری بارا به وضوح این کار را نمی کنند.

تسلا و ریویان دو طرفدار اصلی دیگر پذیرش CarPlay هستند، اما حداقل سال‌ها صرف توسعه سیستم‌های اطلاعات سرگرمی مربوطه خود کرده‌اند.

“چرا ما این کار را با راه اندازی مهم ترین وسایل نقلیه جدید خود انجام می دهیم؟ آیا نباید تمام منابع صرف شده برای توسعه آن صرف راه اندازی خودروهای واقعی می شد؟ منبع به مطبوعات آزاد دیترویت “تعداد بی نهایت راه وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود.”