آیا آیفون واقعا می تواند 99 درصد رضایت مشتری را داشته باشد؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی و یک نظرسنجی مستقل از رضایت آیفون که امسال توسط ASCI انجام شد، آیفون را 81 درصد نشان می‌دهد که بسیار کمتر از 99 درصدی 451 است.

نظر شما در مورد رتبه بندی رضایت 451 Search در آیفون چیست؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

اکنون Wally یک بررسی عمیق در مورد این موضوع در PefectRec ارسال کرده است. تعدادی از عوامل باعث شد که او و جو گلدن، بنیانگذار و اقتصاددان PerfectRec بر این باورند که 451 Research “احتمالاً از نمونه بسیار غیرمعمولی از علاقه مندان به فناوری و پذیرندگان اولیه برای ایجاد اعداد رضایت استفاده می کند. فوق العاده است که اپل سپس به عنوان نماینده مصرف کنندگان به طور کلی معرفی می کند”.

زمانی که در ماه می داستانی را درباره بیش از 600000 کاربر که آیفون‌های خود را در طول سال‌ها بررسی می‌کردند نوشتم، اندازه سهام اپل را تقریباً هر سه ماه یکبار در فراخوان درآمد آن لحاظ کردم که شرکت مستقل 451 Research رضایت آیفون را 99 درصد اعلام کرد.

جو گلدن، اقتصاددان و بنیانگذار PerfectRec، می گوید: «حتی اگر هر فردی واقعاً آیفون خود را دوست داشته باشد، تقریباً غیرممکن است که با روش های سنتی نظرسنجی رضایت یکپارچه را به دست آوریم. گلدن می‌گوید: «چند درصد از مردم سؤال را نمی‌فهمند یا به اشتباه پاسخ اشتباهی می‌دهند.

جالب اینجاست که اپل ایمیل Wally را باز می کند که بیش از 73 برابر امتیاز رضایت 99٪ را درخواست می کند و پاسخ نمی دهد، ممکن است توضیح آن برای اپل سخت باشد.

در اینجا نکات برجسته تحقیقات والی آمده است:

  • اپل در تماس ماه مه خود با استناد به 451 Research، یک شرکت تحقیقاتی شخص ثالث، ادعا کرد که آیفون 14 دارای رتبه 99 درصد رضایت مشتری است. این یک نظرسنجی رضایت بود، نه یک نظرسنجی Net Promoter. (به روز رسانی 23/7/14).
  • اپل در هفت سال گذشته در هر تماس درآمدی ادعایی مشابه داشته است.
  • یافتن چنین رتبه بالایی از رضایت مشتری با استفاده از روش های سنتی نظرسنجی و نمونه ای نماینده تقریبا غیرممکن است.
  • منابع مستقل دریافتند که میزان رضایت از آیفون به میزان قابل توجهی کمتر از ادعای اپل است.
  • رضایت ادعایی اپل از آیفون بسیار فراتر از آن چیزی است که سایر شرکت ها و برندهای مصرف کننده برای محصولات محبوب ادعا می کنند.
  • ما از تیم مطبوعاتی اپل خواستیم توضیح دهند که این شرکت چگونه به این نتایج رسیده است. 73 بار ایمیل ما را باز کردند اما جواب ندادند.

یک مثال جالب دیگر از دشواری کسب درآمد 99٪، “سه فیلم محبوب تمام دوران در IMDB عبارتند از رستگاری در شاوشنک، پدر خوانده و شوالیه سیاه. آنها به ترتیب دارای امتیاز 9.2، 9.2 و 9.0 هستند.

جو گلدن در توضیح بیشتر اینکه چرا نرخ رضایت 99 درصد تقریبا غیرممکن است، گفت:

با در نظر گرفتن همه اینها، والی می‌گوید: «بهترین حدس ما این است که اپل می‌خواهد ادعاهای جسورانه‌ای درباره رضایت مشتری داشته باشد و یک شرکت تحقیقاتی شخص ثالث را استخدام کرده است که آن اعداد را برای باورپذیرتر کردن آنها – و شاید برای ارائه انکار قابل قبول – ایجاد کند. . »

این موضوع توجه والی نوینسکی، تحلیلگر PerfectRec را به خود جلب کرد، و او تصمیم گرفت تا در مورد اتفاقاتی که ممکن است برای اپل بیفتد تا آن امتیاز را بدست آورد، عمیق تر کند.

در ماه می، گزارش جالبی از PerfectRec در مورد مدل های برتر آیفون توسط مصرف کنندگان در 12 سال گذشته دیدیم. آیفون 13 با امتیاز 80 درصد از کاربران 5/5 ستاره در نهایت برنده شد. اکنون این شرکت به ادعای اپل مبنی بر اینکه آیفون در هفت سال گذشته دارای 99 درصد رضایت مشتری بوده است، نگاه کرده و به این نتیجه رسیده است که “تقریباً از نظر آماری غیرممکن است.” چه خبر؟ نظر شرکت تحقیقاتی PerfectRec را بخوانید.

والی در ادامه می گوید:

و حتی اگر اشتباهی نباشد، چند درصد از پاسخ دهندگان دوست دارند به نظرسنجی ها پاسخ های عجیب و مخالف بدهند. اسکات الکساندر با اشاره به 4 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی که به محققان گفته اند جهان توسط مارمولک ها اداره می شود، این پدیده را ثابت مارمولک نامید. (اضافه شده در 1392/07/14).