طعم یک هوم پاد آینده w. نمایش دادن؟

مدت هاست که گفته می شود اپل در حال کار بر روی هوم پاد آینده با نمایشگر داخلی است تا به عنوان یک هاب HomeKit عمل کند که شما می توانید به همان روشی که برخی از ما از یک iPad قدیمی استفاده می کنیم، آن را کنترل کنید.

به نظر می رسد واضح است که StandBy در حال ایجاد زمینه برای محصول آینده اپل است که HomePod را با یک صفحه نمایش داخلی یا با اتصال iPhone یا iPad شما یکپارچه می کند.

در iOS 17، هنگامی که آیفون شما خاموش است و آن را روی یک ایستگاه شارژ در جهت افقی قرار می دهید، نمای جدیدی ظاهر می شود.

به نظر من دوشاخه هوشمند است. واضح است که این ویژگی به تنهایی برای آن دسته از ما که آیفون های خود را به شارژر MagSafe عمودی در خانه وصل می کنیم مفید است، اما منطقی است که اگر اپل در حال برنامه ریزی یک دستگاه هوم پاد آینده با نمایشگر باشد، در این حالت کار خواهد کرد. همون روش.

برای گزینه‌های بیشتر، از جمله قرار ملاقات‌ها، یادآوری‌ها و داده‌های آب و هوا، روی تقویم به بالا بکشید.

اگر از نسخه بتا iOS 17 استفاده می کنید، آیا از حالت خواب استفاده می کنید؟ آیا به یک دستگاه هوم پاد/هوم هاب آینده با نمایشگر مشابه علاقه دارید؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

ما می‌توانستیم آی‌پد را با قیمتی در حدود 150 دلار بفروشیم، بنابراین این پروژه به‌علاوه نصب و کابل مغناطیسی، که در مجموع حدود 180 دلار است، برای ما هزینه داشت. از نظر زمانی، شاید 15-20 دقیقه طول کشید تا همه چیز تنظیم شود.

همانطور که در آموزش خود توضیح دادیم، با این حال، این پشته های هوشمند هستند که سطوح بسیار بالاتری از سفارشی سازی را امکان پذیر می کنند.

طعم یک محصول آینده اپل؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های iOS 17 حالت استند بای است، یک نمای افقی مبتنی بر ویجت که عمدتاً برای استفاده در کنار تخت در نظر گرفته شده است.

این پژواک‌هایی از نمایش اکو آمازون دارد، و پیشنهاد می‌شود که این در واقع اولین قدم اپل به سمت هوم پاد با صفحه‌نمایش است…

آماده باش

برای آن، ما یک کنترل پنل مناسب برای ما و یک خانه هوشمند داریم که اکنون به راحتی توسط افراد غیرتکنولوژیکی قابل کنترل است، خواه خود از اپل یا اندروید استفاده کنند.

به طور پیش فرض، یک ساعت در سمت چپ و یک تقویم در سمت راست است. با این حال، هر دو ویجت هستند و دسترسی به گزینه های دیگر را فراهم می کنند. برای مثال، برای انتخاب سبک ساعت و همچنین نمای تقویم، انگشت خود را روی ساعت به سمت بالا بکشید.

macworld آموزش حالت خواب مخصوص به خود را دارد و پیشنهاد می کند که این فقط اولین قدم به سمت چنین دستگاهی است.