آیفون 14 اوایل پاییز وارد ایران می شود از حذف ناچ تا عملکرد بدون سیمکارت و انتقال به ماهواره +ویدیو رسمی رونمایی

درست خواندید؛ آیفون 14 و این در حالی است که مدت زمان زیادی از معرفی آیفون 13 و سری موبایل های آن نگذشته است. البته خیالتان راحت، تا سال آینده این گوشی وارد بازار جهانی نخواهد شد؛ درباره آن هم برایتان صحبت خواهیم کرد. تغییر غیرمنتظره‌ای نیز در قسمت سیم کارت بوجود آمده است و آیفون‌ جدید اپل بدون جای سیم کارت در ایالات متحده به فروش می‌رسد که نیاز به سیم‌کارت‌های الکترونیکی eSIM دارد؛ اگرچه جای سیم کارت هنوز در خارج از ایالات متحده وجود دارد. امیدوارم که در زمینه اندازه ایفون 14 تغیری نکنه چون اندازه ای که برای یکی دو نسل اخیرش به کار برده خیلی به اندازست. امیدوارم تغیراتی نسل جدید ایفون، دیگه فقط به دوربین منحصر نشه و تغیرات بیشتر در زمینه رابط کاربری ببینیم. دیگه اوضاع یه جوری شده انگتار مسابقه ببینین دوربین گوشی م بهتره راه انداختن فقط روی همین یه موضوع تمرکز می کنن برای نسل جدید.

این مدل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند، ولی سبک این ویژگی در آیفون 14 پرو مکس با گوشی های دیگر متفاوت است و عملاً حتی در این حالت هم تصویر زمینه‌ی شما را نمایش می‌دهد. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. مشخصات آیفون 14 به گونه‌ای است که مدل‌های پایه‌ای به احتمال زیاد همچنان از ناچ استفاده می‌کنند ولی اندازه این ناچ کمی کوچک‌تر باشد. در کل تغییرات در نسخه‌های پرو احتمالا به تغییر ناچ محدود می‌شود و مدل‌های پایه‌ای شاید نرخ نوسازی 90 هرتزی دریافت کنند. البته از نظر روشنایی انتظار داریم همه این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته باشند. البته شایعاتی هم از نرخ نوسازی 90 هرتزی برای 14 و 14 مکس خبر می‌دهند که این اتفاق هم مثبت خواهد بود و حداقل پیشرفت به نسبت نرخ نوسازی 60 هرتزی ایفون 13 به حساب می‌آید.

گوشی موتورولا اج 30 اولترا یا Motorola Edge 30 Ultra

ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد. این قسمت بیضی شکل قابلیت تغییر شکل دارد و همان طور که اپل نام آن را جزیره‌ی پویا گذاشته می‌تواند به تناسب محتوا بزرگ یا کوچک شود و مطابق به آنچه در پس زمینه اتفاق می‌افتد انیمیشن و محتواهایی را نمایش دهد. این موضوع را تحلیلگرای سرشناس به نام مینگ‌چی کو مطرح کرده وبلاگ 9to5mac.ir و عقیده دارد که این دوربین علاوه بر اینکه می‌تواند تصاویری با وضوح تصویر ۴۸ مگاپیکسلی ثبت کند از فناوری ادغام پیکسل‌ها به‌صورت ۴ به ۱ نیز استفاده می‌کند. در این روش، ۴ پیکسل مجاور در ۱ پیکسل ادغام می‌شوند تا وضوح تصویر به ۱۲ مگاپیکسل کاهش یافته و تصویر نهایی فضای کمتری را اشغال کند. به محض اینکه اطلاعات جدیدی در مورد اندازه باتری ظاهر شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

سنسور 48 مگاپیکسلی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس اهداف دیگری نیز دنبال می‌کند. یک گزینه زوم اپتیکال 2 برابری نیز در برنامه دوربین آیفون وجود دارد که از وضوح کاملی برخوردارست. گوریلاگلس وظیفه حفاظت از پنل‌های این مدل را خواهد داشت و همچنین آخرین گواهی ضدآب و گرد و غبار نیز در مشخصات گوشی آیفون 14 پرو مکس به چشم می‌خورد؛ یعنی IP68 دارد و می‌تواند تا عمق 6 متری زیر آب تا 30 دقیقه دوام بیاورد. همچنین خاطر نشان می‌شود که گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در 4 رنگ بنفش، مشکی، نقره‌ای و طلایی وارد بازار می‌شود. طبق اطلاعاتی که از لیست قیمت آیفون 14 در دسترس است، قیمت آیفون 14 احتمالاً 799 دلار خواهد بود و شرکت اپل قیمت این محصول را نسبت به سال گذشته افزایش نخواهد داد.

  • پیش از معرفی رسمی، قابل پیش‌بینی‌ترین قسمت در این مدل نرم‌افزار آن بود، چرا که هر ساله گوشی‌های اپل با ورژن جدید سیستم عامل انحصاری‌اش عرضه می‌شود.
  • همه چیز از زمانی شروع شد که گوشی های آیفون 13 به صورت رسمی در تمامی بازارهای جهان عرضه شدند؛ از بازار لوازم دیجیتال آمریکا گرفته تا بازار موبایل ایران، می توانید به راحتی گوشی های iPhone 13 را پیدا کنید.
  • اما میل و کشش آدمی به سمت بهتر از بهتر هیچ وقت قابل کنترل نبوده؛ این را می توان به خوبی از اشتیاق کاربران برای iPhone 14 شرکت اپل به خوبی متوجه شد.

فال ابجد امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ /اتفاق خوب و خوشحال کننده در راهه روزگار بر وفق مراد شما خواهد شداما… وزن گوشی جدید اپل به 206 گرم می‌رسد و از امکاناتی مانند گواهی IP68 برخوردار است که اجازه می‌دهد در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و قطرات آب تا عمق 6.5 متر برخوردار شود. برای طراحی نیز اپل به سراغ ترکیب ساندویچی رفته است؛ به این صورت که دو پنل از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس توسط فریمی از جنس استیل ضد زنگ احاطه می‌شوند.

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان [مهر 1401]