به آیفون 15 ارتقا دهید؟ شما به این کابل برای CarPlay نیاز دارید

توصیه من؟ زمانی که می توانید کابل را تعویض کنید 30 دلار خرج نکنید. اگرچه اپل آنها را نمی فروشد، کابل های USB-A به USB-C به راحتی پیدا می شوند. با این حال، من همچنین فکر می کنم مهم است که به مارک هایی که می شناسید پایبند باشید. به هر حال، این ماشین شماست، بنابراین شما چیزی که می تواند خطر آتش سوزی ایجاد کند نمی خواهید.

راه حل های USB-C

در اینجا چند انتخاب از مارک های قابل اعتماد وجود دارد که باید CarPlay را از روز اول کار کند.

متأسفانه، اپل کابل USB-A به USB-C ممتاز را برای این وضعیت تولید نکرده است. همچنین کابل USB-A به USB-C را از هیچ یک از شرکای خود مانند Belkin و Mophie نمی فروشد. در عوض، این شرکت یک آداپتور USB-C 29 دلاری به لایتنینگ را به عنوان یک راه حل رسمی می فروشد.

بخش دشوار برنامه ریزی در این شرایط این است که همه کابل های USB-A به USB-C از انتقال داده پشتیبانی نمی کنند. این موضوع در مورد کابل‌های USB-A به لایتنینگ نیز دیده می‌شود، اما کابل‌های USB-A به USB-C که فقط شارژ می‌شوند، رایج‌تر هستند.

از طرف دیگر، می‌توانید 30 دلار روی آداپتور USB-C به لایتنینگ اپل خرج کنید و از کابلی که از قبل دارید استفاده کنید، اما این تنها راه برای استفاده از CarPlay نخواهد بود.

اپل درگاه شارژ لایتنینگ را با USB-C با آیفون 15 جایگزین کرد. یک کابل شارژ USB-C در جعبه موجود است، اما ارتقا دهندگان ممکن است برای ادامه استفاده از CarPlay نیاز به خرید کابل جداگانه داشته باشند.

USB-A در خودروها رایج است

گزینه دیگر این است که پورت USB-A خودروی خود را با USB-C تطبیق دهید، اما من تردید دارم که هر دانگلی را به ماشینم متصل کنم. Satechi یک آداپتور پورت USB-A به USB-C را با قیمت 6.99 دلار می‌سازد، اما مطمئن نیستم که CarPlay بدون آزمایش آن کار کند.

به این دلیل که بسیاری از خودروها برای فعال کردن CarPlay به پورت USB-A متکی هستند. آداپتورهای بی سیم CarPlay راهی برای خروج از تجربه سیمی ارائه می دهند، اما شارژ در حین رانندگی نیز مهم است.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی