آیفون 14 پرو مکس قیمت خرید ایفون ۱۴ پرو مکس 256 گیگ اپل【AppleIC】

مینگ چی کو می‌گوید که هر چهار آیفون ۲۰۲۲ از قابلیت ضبط فیلم 8K پشتیبانی می‌کنند. علیرغم اینکه اپل در این زمینه از گوشی‌های گلکسی سامسونگ عقب مانده است، اما بالاخره می‌توانیم فیلم‌برداری 8K را در گوشی‌های جدید اپل هم داشته باشیم. برای فعال کردن تصویربرداری با فرمت خام کامل 48 مگاپیکسلی، باید تنظیمات را جستجو کنید و گزینه “raw” را به رابط کاربری دوربین اضافه کنید.

مشخصات کامل

جزیره پویا بدون ایجاد مانع در محتوای صفحه، حالت فعال را حفظ می کند تا کاربران با یک ضربه و نگه داشتن ساده به کنترل ها دسترسی آسان تری داشته باشند. فعالیت‌های پس‌زمینه مداوم مانند نقشه‌ها، موسیقی یا تایمر قابل مشاهده و تعاملی باقی می‌مانند و برنامه‌های دیگر در iOS 16 که اطلاعاتی مانند امتیازات ورزشی و اشتراک‌گذاری سواری با فعالیت‌های زنده را ارائه می‌دهند، می‌توانند از مزیت جزیره پویا استفاده کنند. تغییر طراحی در بخش ناچ نمایشگر شاید بزرگترین وجه تمایز آیفون ۱۴ پرو با آیفون ۱۳ پرو باشد. با بهینه‌سازی بسیار خوب iOS 16 برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس می بینیم که این سوراخ نمایشگر خاص خیلی جذاب شده است. این سه دوربین میتوانم فیلمبرداری با کیفیت فورکی و 1080 پیکسل و 10 بیتی و HDR و Dolby vision و حالت سینمایی و حالت ضبط صدای استریو با سرعت‌های مختلف را انجام دهند.

صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو

لنزهای مایع قابلیت پوشش کامل سنسور را دارند و در سایزهای بسیار کوچک در مقایسه با لنزهای شیشه ای و مکانیکی هم مورد استفاده قرار می گیرند. با وجود ابعاد مشابه آیفون ۱۴ پلاس، نسخه پرو مکس آیفون 14 از حاشیه صفحه نمایش باریک تری برخوردار بوده و نوع چینش دوربین ها و جنس بدنه همه نشان دهنده این تفاوت هستند تا تفاوت بین این دو محصول بیش از پیش نمایان شود. همه اطلاعات در حد شایعه هستند، اما با توجه به روال چند ساله اخیر اپل، این شایعات بالای ۹۰ درصد رخ خواهند داد.

توجه کنید که این قابلیت به هیچ عنوان امکان اتصال دائمی به ماهواره و یا دریافت اینترنت ماهواره ای (مانند استارلینک) را نداشته و کاربران امکان استفاده از این اتصال را فقط برای شرایط اضطراری دارند. هیچ عقل سلیمی گوشی آمریکایی اپل رو با گوشی های فیک و هنگی کره ای و چینی مقایسه نمی کنه واس من که هر دو رو دارم تفاوت اپل با بقیه مثل تفاوت بنز با پژو هست. این قسمت بیضی شکل قابلیت تغییر شکل دارد و همان طور که اپل نام آن را جزیره‌ی پویا گذاشته می‌تواند به تناسب محتوا بزرگ یا کوچک شود و مطابق به آنچه در پس زمینه اتفاق می‌افتد انیمیشن و محتواهایی را نمایش دهد. IPhone 14 Pro Max ابعادی برابر 160.7 × 77.6 × 7.9 میلی‌‌متر و وزنی معادل 240 گرم خواهد داشت که اختلاف چندانی با نسخه‌ی مشابه سری قبلی ندارد. ی ترکیب عملکرد و صرفه جویی در انرژی، عملکرد بیشتری را با کسری از قدرت در مقایسه با رقبا ارائه می دهد. ماهواره ها اهداف متحرکی با پهنای باند کم هستند و ارسال پیام ها ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

  • همچنین امکان خرید آیفون 14 پرو مکس اقساطی در مجموعه آی تی سیتی امکان پذیر است تا کاربران با خیال آسوده اقدام به خرید آیفون ۱۴ اقساطی کرده و از آن لذت ببرند.
  • این طراحی باعث شده بخش بیشتری از پنل جلو را نمایشگر قابل استفاده تشکیل دهد که این خبر بسیار خوبی است.
  • در جدول زیر مشخصات آیفون ۱۴ پرو با پرچمدارهای سامسونگ، شیائومی و هواوی مقایسه شده است.
  • این گوشی اپل پرو مکس 2022 به چیست A16 بیونیک 4 نانومتر، رم 6 گیگابایت، پردازنده شش هسته ای و پردازنده گرافیکی 5 هسته ای است که در ادامه مطلب توضیحات کامل درباره قدرت و عملکرد این سخت افزارها ارائه می شود.
  • دوربین فیلمبرداری یک حالت Action جدید دریافت می‌کند که ویدئویی را که در غیر این صورت لرزان بود، تثبیت می‌کند.

این تخمین ها از قیمت 799 دلار امریکا شروع می شود که البته بیشتر مربوط به آیفون 14 معمولی است. اما قیمت آیفون 14 مربوط به گوشی های پرو و پرومکس نسخه یک ترابایتی قدری متفاوت است. برخی معتقدند که آیفون 14پرومکس می تواند گران ترین گوشی تاریخ 9to5mac اپل و کلیه گوشی های دنیا باشد. استفاده از لنزهای مایع یکی دیگر از گمانه زنی هایی است که در گوشی آیفون 14 پرومکس و پرو وجود دارد. در این نوع لنزها فوکوس با سرعت بالایی انجام می شود و این عمل با عبور جریان الکتریسیته صورت می گیرد.

باتری