اپل آیفون XS کارگران خرده فروشی را با آیفون 14 جایگزین می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

آیفون XS در سال 2018 معرفی شد. اگرچه طراحی مشابه آیفون X اصلی دارد، اما دوربین های بهتر و تراشه A12 Bionic سریعتر دارد. اما تقریباً پنج سال بعد، این دستگاه‌ها مطمئناً برای اجرای آخرین نسخه iOS مشکل دارند. آیفون XS قدیمی ترین آیفون پشتیبانی شده توسط iOS 17 خواهد بود، بنابراین منطقی است که اپل در نهایت این دستگاه ها را جایگزین کند.

Vox Media پارکر اورتولانی او در توییتی پاسخ داد که یک متخصص اپل را دیده است که مجبور به تعویض آیفون در میانه تراکنش بوده و در مسیر رفتن به فروشگاه اپل است. کارمند سابق خرده فروشی اپل نیز ذکر شده است که روزی دو تا سه بار باید آیفون را عوض می کردند.

این آیفون‌هایی که به‌عنوان اوت‌لت در فروشگاه‌های اپل استفاده می‌شوند، در قاب‌های مخصوص قرار می‌گیرند. سال گذشته، با راه اندازی Tap to Pay، برخی از فروشگاه های اپل شروع به استفاده از این آیفون ها کردند تا پرداخت های بدون تماس را مستقیماً روی دستگاه بپذیرند. کارمندان نیز از این آیفون ها برای ارسال رسید خرید به مشتری استفاده می کنند.

آیفون XS مکس طلایی

اگر تا به حال از فروشگاه اپل بازدید کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که کارمندان یک آیفون دارند که به عنوان نقطه فروش (PoS) عمل می کند. تا کنون، این سیستم بر روی آیفون XS کار می کند، اما اپل به زودی این دستگاه ها را با آیفون 14s کاملاً جدید جایگزین خواهد کرد تا کارها کمی آسان تر شود.

خرده فروشی اپل برای دریافت ارتقای آیفون

دقیقاً مشخص نیست که این دستگاه ها چه زمانی تعویض می شوند، اما می توان حدس زد که ارتقاء به تدریج در سراسر جهان انجام شود.

همچنین بخوانید

همانطور که توسط بلومبرگ مارک گورمن، این شرکت به زودی مدل های آیفون XS مورد استفاده برای خرده فروشی را با آیفون 14 جایگزین خواهد کرد. این چیزی برای مشتریان تغییر نخواهد کرد، اما ارتقا برای کارمندان مهم است. همانطور که گزارشگر خاطرنشان کرد، بسیاری از کارمندان از اینکه باید “آیفون های قدیمی را چندین بار در روز تعویض کنند” شکایت داشتند.