ابزارک های اپل واچ در watchOS 10 – چگونه

حتی اگر ویجت‌ها یک پشته هوشمند هستند، می‌توانید ابزارک‌هایی را که می‌خواهید نگه دارید به‌صورت دستی «پین» کنید.

نسخه اصلی بعدی watchOS با تغییرات قابل توجهی همراه است که توسط یک رابط کاربری جدید مبتنی بر ویجت هوشمند و قابل تنظیم برجسته شده است. برای مشاهده دقیق نحوه استفاده از ویجت های اپل واچ، نحوه ویرایش آنها و موارد دیگر، ما را دنبال کنید.

اپل watchOS 10 را به‌عنوان «به‌روزرسانی نقطه عطفی» می‌بیند که هدف آن «ارائه رویکردی جدید به کاربران برای نمایش سریع اطلاعات با برنامه‌های بازطراحی‌شده، یک Smart Stack جدید برای نشان دادن ویجت‌های مربوطه در صورت نیاز، و صفحه‌های ساعت جدید ساعت‌های دوست‌داشتنی» است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی تاریخ و زمان بالای رابط کاربری ویجت حداقل در حال حاضر قابل تنظیم نیست. هنگامی که یک ویجت را برای ویرایش طولانی فشار دهید، گزینه های اصلی را برای سفارشی کردن آنها با + در بالا و نمادهای حذف و پین در هر ویجت مشاهده خواهید کرد.

از ویجت های ساعت اپل watchOS 10 1 استفاده کنید

با نسخه بتای اولیه، به نظر نمی رسد راهی برای افزودن ویجت عارضه اضافی وجود داشته باشد.

هنگام افزودن یک ویجت جدید، گزینه های ویژه را در بالا با همه برنامه های زیر مشاهده خواهید کرد.

ویجت ها نیمی از صفحه نمایش اپل واچ را اشغال می کنند و دو نوع وجود دارد، اولی از کل ویجت برای یک برنامه استفاده می کند و نوع دوم ویجت را می توان با سه پیچیدگی برنامه سفارشی کرد.

نظر شما در مورد ویجت های جدید watchOS 10 چیست؟ برداشت خود را در نظرات به اشتراک بگذارید 😁 . از اینکه راهنمای ما برای استفاده از ویجت های اپل واچ را مطالعه کردید متشکریم!

درباره watchOS 10 بیشتر بدانید:

در اینجا استفاده از ویجت های Apple Watch در watchOS 10 به نظر می رسد:

ویجت سه گانه پیچیدگی در پایین را می توان سفارشی کرد و همچنین اگر می خواهید آن را به بالای پشته هوشمند خود منتقل کنید، می توانید آن را پین کنید.

از ویجت های ساعت اپل watchOS 10 2 استفاده کنید

watchOS 10 اکنون به صورت بتا در دسترس است – اما به خاطر داشته باشید که اگر آن را روی Apple Watch خود نصب کنید، راهی برای تنزل دادن به watchOS 9 وجود ندارد. در راهنمای ما درباره نصب بتا بیشتر بدانید.

  1. در اپل واچ با سیستم عامل watchOS 10، روی Digital Crown خود به بالا بروید یا صفحه خود را به سمت بالا بکشید (کنترل مرکز اکنون با دکمه کناری در watchOS 10 باز می شود)
  2. حالا شما خواهید دید رابط کاربری ویجت جدید
  3. انگشت خود را بکشید یا اسکرول کنید تا همه ویجت‌های موجود در پشته هوشمند خود را ببینید (همچنین می‌توانید برای یک نمای کلی کوچک روی ویجت زرد ضربه بزنید)
  4. فشار طولانی روی یک ویجت برای ویرایش آنها
  5. را فشار دهید قرمز – نماد حذف شود ویجت ها را فشار دهید و + نماد در بالا برای اضافه کردن اخبار
  6. ویجت ها یک “پشته هوشمند” هستند و به طور خودکار در طول روز بر اساس زمینه تغییر می کنند – اما تنظیم مجدد/پین کردن دستی با نماد پین زرد که ویجت ها را به بالای لیست منتقل می کند و در آنجا نگه می دارد
  7. در پایین یک ویجت سه گانه عارضه قابل تنظیم است
  8. در پایین صفحه دکمه ای برای دیدن “همه برنامه ها” وجود دارد (می توانید روی آن ضربه بزنید یا به پیمایش یا کشیدن انگشت خود برای دیدن همه برنامه ها ادامه دهید)
دو نکته جالب در مورد رابط کاربری جدید ویجت این است که به سرعت از هر ساعتی قابل دسترسی است و اینکه ویجت ها به طور خودکار مرتب می شوند تا “اطلاعات به موقع را نشان دهند که با زمینه کاربر سازگار است.”