اسکن بدن Withings با Apple Health – بررسی


جدیدترین ترازوی هوشمند Withings آنقدر پیشرفته است که این شرکت آن را “ایستگاه سلامت” می نامد. من اسکن بدن Withings و ویژگی‌های آن مانند اندازه‌گیری ترکیب بدن قطعه‌ای، فعالیت عصبی، ECG 6 لید و موارد دیگر را آزمایش کردم که همگی با یکپارچه‌سازی Apple Health ارائه می‌شوند. آیا ارزش قیمت پریمیوم را دارد؟ فکر می کنم اینطور باشد، اگر این ویژگی ها برای شما مفید باشد.

ویژگی های Withings Body Scan

  • ECG 6 لید
  • اندازه گیری وزن و ترکیب بدن قطعه ای
  • اندازه گیری چربی احشایی، آب و توده بدون چربی
  • سن عروق و خوانش ضربان قلب
  • قرائت های الکترودرمال (فعالیت کوچک عصبی و ارزیابی سلامت عمومی)
  • سنسور کیفیت هوا
  • عمر باتری یک ساله (قابل شارژ)
  • پشتیبانی از 8 کاربر با تشخیص خودکار
  • همگام سازی خودکار وای فای و بلوتوث
  • در دو رنگ سفید و مشکی موجود است
  • 3 ماه اشتراک رایگان Withings+ (9.95 دلار در ماه پس از آن)
  • 30 روز آزمایشی، 2 سال گارانتی
  • قیمت: 399 دلار (واجد شرایط FSA)

بسازید و بسته بندی کنید

Withings برای سخت‌افزار با کیفیت بالا شهرت پیدا کرده است و من فکر می‌کنم Body Scan به موفقیت رسیده است. طراحی عمدتا شیشه ای آن هم زیبا و هم بسیار محکم است. قسمت پایین جایگاه سلامت و دسته جمع شونده پلاستیکی هستند اما به نظر کیفیت خوبی دارند.

در اینجا چیزی است که با باز کردن جعبه دریافت می کنید:

Withings Body Scan ساخت و جعبه گشایی را بررسی می کند

در بالای ایستگاه سلامت، یک پایه دیواری برای دسته جمع شونده و همچنین یک کابل USB-C برای شارژ دستگاه پیدا خواهید کرد.

Withings هشدار می دهد که نگهدارنده دسته ای که از چسب استفاده می کند برای دیوارهای کاشی در نظر گرفته شده است، نه برای دیوار خشک/رنگ. اگرچه می توانید چند پیچ ​​برای اتصال آن به انواع دیگر دیوارها قرار دهید.

در پشت، درگاه USB-C و دکمه جفت شدن (که دومی در واقع فقط برای راه اندازی اولیه استفاده می شود) دارید.

امکانات

تنظیم Body Scan با برنامه Withings Health Mate یکپارچه است.

پس از جفت شدن با تلفن، فرآیند نحوه استفاده از گیره/ایستگاه سلامت، تعیین هدف وزن/ترکیب بدن، نحوه عملکرد ویژگی جدید ترکیب بخش بدن، درک نحوه عملکرد قرائت‌های الکترودرمال جدید (فعالیت عصبی) و موارد دیگر را توضیح می‌دهد.

استفاده شده

در حالی که من ECG 6 لید، ارزیابی فعالیت عصبی و سن عروقی را دوست دارم، ویژگی که فوراً مفید بود، خوانش‌های جدید ترکیب بدن است.

هنگامی که به برگه اصلی “Measure” در برنامه Withings نگاه می کنید، نمای کلی خوبی از آخرین جزئیات وزن و ترکیب بدن خود را دقیقاً در زیر مشاهده می کنید.

Withings روند فعلی شما را به عنوان “عضله به دست آوردن” با توزیع درصد نشان می دهد.

بر روی بخش ترکیب بدن ضربه بزنید و می توانید به بخش جدید ترکیب بندی بدن دسترسی پیدا کنید.

نه تنها Body Scan و اپلیکیشن Withings میانگین های اندازه گیری چربی بدن و عضلات را برای پاها، تنه و بازوها به شما نشان می دهد، بلکه در مقایسه با سایر کاربران Withings در گروه سنی خود امتیازی نیز دریافت می کنید.

در مورد من، اندازه‌گیری‌های ترکیبی بدن نشان داد که پاهایم از نظر توده عضلانی در پشت بالاتنه و بالاتنه‌ام عقب می‌افتند و من را به تنظیم برنامه تناسب اندامم سوق داد.

اسکن بدن علاوه بر وزن، BMI و خوانش‌های ترکیب بدن قطعه‌ای، امتیاز چربی احشایی، توده بدون چربی و توده آب را می‌دهد.

توجه به این نکته مهم است که چربی احشایی “نوعی چربی است که می تواند در اطراف اندام های حیاتی در ناحیه شکم (تنه) یافت شود.” به طور خاص، چربی احشایی معده، کبد، روده ها و سایر اندام ها را احاطه کرده است. این نوع چربی است که بیشترین ارتباط را با مشکلات سلامتی دارد.

ویتینگز اشاره می کند که حفظ چربی احشایی در سطوح سالم “می تواند به کاهش خطرات قلبی عروقی، فشار خون بالا و شروع دیابت نوع 2 کمک کند.”

و اندازه گیری جرم آب یک راه آسان برای دیدن اینکه آیا به اندازه کافی هیدراته می کنید یا خیر.

ECG 6 لید

اگرچه می‌توانید از قبل با اپل واچ یا دستگاه‌های دیگر نوار قلب بگیرید، ECG 6 لید اسکن بدن به چیزی که در پزشک یا متخصص قلب می‌بینید نزدیک‌تر است.

هنگامی که نوار قلب با اسکن بدن ضبط شد، می توانید ضبط را پخش کنید و به سرعت یک PDF اندازه گیری یا یک “گزارش کامل سلامت” را با پزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی سلامت اپل

همانند سال‌ها، Withings با ادغام Apple Health خود کار بزرگی انجام داده است. این بدان معناست که داده‌هایی مانند وزن، BMI، چربی بدن، توده بدون چربی و غیره را به‌طور خودکار به برنامه Apple Health اضافه می‌کنید.

و بالعکس، معیارهایی که با Apple Watch یا iPhone ثبت می‌کنید، مانند مراحل، حداکثر VO2 و موارد دیگر، در برنامه Withings Health Mate نشان داده می‌شوند.

نتیجه گیری از اسکن بدن Withings

پس از انجام مراحل اسکن بدن Withings، فکر می کنم عادلانه است که شرکت آن را به عنوان پیشرفته ترین توصیف کند. مقیاس هوشمند پست سلامت

میزان ویژگی های سلامتی که در اختیار دارید واقعاً چشمگیر است و Body Scan تجربه بسیار خوبی را هم در سخت افزار و هم در نرم افزار ارائه می دهد.

تنها سوال این است که ویژگی‌هایی مانند ترکیب بخش‌های بدن، فعالیت عصبی و ECG 6 لید چقدر برای شما مهم هستند.

با قیمت 399 دلار، Body Scan یک محصول ممتاز است و من فکر می‌کنم اگر بهترین و دقیق‌ترین داده‌های سلامتی برای شما مهم باشد، ارزش زیادی ارائه می‌دهد.

با این حال، با کمتر از نصف قیمت، ترازو هوشمند Withings Cardio شامل بسیاری از ویژگی‌های مشابه، مانند خواندن ترکیب بدن (غیر بخش‌ای)، سن عروق و غیره است. و ورودی Withings Body فقط 99 دلار است که 1/4 قیمت Body Scan است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا به نظر می رسد ویژگی های پیشرفته Body Scan با قیمت 399 دلار مطابقت دارد؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی