خرید گوشی شیائومی قیمت روز انواع گوشی شیائومی پایا تلکام | 9to5mac Farsi

شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است. همانطور که احتمالا در خبرهای روزهای گذشته شنیده‌اید شیائومی با عبور از اپل و سامسونگ به اولین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان تبدیل شده است. همچنین سهم بزرگی از بازار کشورهای چین، هند و ایران را به خود اختصاص داده است. اپل شرق، عنوانی است که برخی افراد به این کمپانی چینی داده‌اند چرا که رابط کاربری MIUI آن، شما را به یاد رابط iOS می‌اندازد. در بین میان رده های ارزشمند شیائومی، قیمت بیشتری گوشی ها بین 6 تا 10 میلیون تومان است.

درواقع یکی از مواردی که در مورد محصولات این شرکت، به خصوص گوشی‌های شیائومی به عنوان مزیت رقابتی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی‌های شیائومی هست. البته بجز این این سری، در بقیه مدل‌های این برند هم می‌شه گوشی‌هایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب پیدا کرد که برای انواع بازی‌ها مناسب باشه. پس اگه می‌خواین یک گوشی پرچم‌دار با قیمت خیلی مناسب‌تر داشته باشین، خرید یکی از گوشی‌های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی من به شماست. برای دیدن قیمت‌های گوشی‌های شیائومی سری پوکو می‌تونین به وب سایت ایسل مراجعه کنین. اولین گوشی این سری در سال 2018 و با اسم F1 معرفی شد و تا امروز انواع مختلفی از این سری به بازار ارائه شده که Poco X3 Pro یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی شیائومی در این سری هست.

  • با ساخت و طراحی مناسب اولین گوشی خود را وارد بازار کرد و در طول این سال‌ها با تلاش روزافزون شرکت و گروه بزرگ شیائومی به‌عنوان یک برند در ساخت و طراحی موبایل گوشی‌های میان رده برای خود یک جایگاه مناسب در سطح بین‌المللی ایجاد کرد.
  • قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است.
  • قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید.

شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید. برندهایی مانند سامسونگ و اپل حاشیه سود زیادی برای خود دریافت می‌کنند و همین باعث می‌شود قیمت محصولات آن‌ها افزایش پیدا کند. شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش مجله خبری محصولات اپل تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد. این باعث می‌شود قیمت گوشی شیائومی که ۸ میلیون تومان است در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت می‌کنید.

در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است. Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد. علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشی‌های گران دیگر برند‌ها را به شما عرضه می‌کند. طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. قیمت گوشی شیائومی به دلار و قیمت روز گوشی شیائومی در ایران نیز در صفحه محصول درج شده است.

شیائومی 11T Pro

شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است. پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 10A با حافظه 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

باتری این گوشی 5000 میلی امپر ظرفیت دارد و می تواند به صورت سریع، شارژ شود. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند.

http://1gamer.ir