اپل گوشی های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و فناوری eSIM معرفی کرد

البته یکی از مشکلاتی که Dynamic Island روی آیفون ۱۴ پرو مکس ایجاد کرده این است که بازی‌ها به خوبی قابل مشاهده نیستند. داینامیک آسیلند روی منوها قرار گرفته و بخشی از فضای بازی را هم به خودش اختصاص داده است. به همین دلیل نمی‌توانید به آن قسمت از بازی یا منوی خاص دسترسی داشته باشید. نمایشگر با نرخ تازه‌سازی تطبیقی همچنان به مدل‌های پرو در سری آیفون 14 محدود شده است. خبر بد این که اگر آیفون 14 یا آیفون 14 پلاس را می‌خواهید، باید به نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتزی رضایت بدهید.

  • از نظر باتری نیز احتمال به وجود آمدن تغییرات بسیار بزرگ وجود دارد و افزایش ضخامت دستگاه می‌تواند به دلیل وجود باتری با ظرفیت بالایی باشد.
  • انتظار می رود بار دیگر این گوشی، در رقابت با پرچمدارهای اندروید برنده باشد.
  • آیفون 14 مانند آیفون 13 از رفرش ریت استاندارد 60 هرتزی برخوردار است و ویژگی‌های تازه‌ای که در نسخه‌های پرو ارائه می‌شوند، مثل نمایشگر همیشه روشن یا داینامیک آیلند نیز وجود ندارند.
  • از آنجایی که این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، می‌توانید کیفیت تماس خوبی را هم تجربه کنید.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و توانایی‌های منحصر به فرد این دستگاه در بررسی اولیه آیفون 14 پرو همراه ما باشید. در گوشی آیفون 14 پرو به وضوح می‌توان خلاقیت شرکت اپل را در حذف بریدگی نمایشگر و جایگزینی آن با یک رابط جدید جذاب مشاهده کرد. البته قبل از عرضه آیفون 14، برخی شایعات حاکی از این بود که مدل‌های Pro از سرعت شارژ سیمی 30 واتی برخوردار خواهد بود که نسبت به سرعت شارژ 20 واتی سری آیفون 13 بهبود یافته است. این پیشرفت به آیفون‌ها کمک می‌کند تا با سایر دستگاه‌هایی که باتری خود را خیلی سریع‌تر شارژ می‌کنند،‌ رقابت جدی‌تری داشته باشد. گلکسی اس 22 دارای شارژ سیمی 25 واتی است، در حالی که گوگل پیکسل 6 پرو سرعت شارژ 23 واتی دارد. وان پلاس 10 پرو با سرعت شارژ 65 وات برای کاربران ایالات متحده آمریکا و 80 واتی برای سایر بازارهای جهان عرضه می‌شود و هر سه این گوشی‌ها قیمت کمتری نسبت به آیفون 14 پرو دارند.

بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana GF66 11UE ؛ غول پردازشی از نسل جدید

اپل آیفون ۱۴ پرو مکس با متریال‌های بسیار باکیفیتی ساخته شده تا تجربه خوبی به کاربران منتقل شود. از فریم فلزی براق بسیار زیبایی برای iPhone 14 Pro Max استفاده شده و قاب پشتی آن هم شیشه‌ای است. در قاب جلوی گوشی هم صفحه نمایشی را مشاهده می‌کنید که با یک لایه سرامیک شیلد محافظت می‌شود. صفحه نمایشی که گفته می‌شود مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد، اما اصلا سعی نکردیم این قسمت را تست کنیم. آیفون ۱۴ پرو مکس در ابعاد ۱۶۰٫۷ در ۷۷٫۶ در ۷٫۸۵ میلی‌متری ساخته شده است.

گالری عکس‌ های آیفون 14

در بخش ویدئو و فیلمبرداری نیز حالت Action فیلم ها را بسیار روان و بهتر ضبط می کند. زمانی که این حالت را روشن کنید و فیلم بگیرید، تفاوت را حس خواهید کرد. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان وبلاگ 9to5mac.ir در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. قابلیت Action Mode برای ثبت ویدئو در حال حرکت طراحی شده و از HDR و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

عربستان سعودی به دنبال خرید یکی از بزرگترین کمپانی های بازی دنیا

عکاسی RAW با عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی تفاوت خاصی ندارند و یک میزان کیفیت و جزییات را در عکس‌ها مشاهده می‌کنید. با این حال عکس‌های RAW برای ویرایش کردن گزینه مناسب‌تری به شما می‌روند و به راحتی می‌توانید میزان نور و دیگر الما‌ن‌ها را تغییر دهید. این موضوع را روی آیفون ۱۴ پرو مکس هم مشاهده می‌کنیم و به همین دلیل در بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس تصمیم گرفتیم بیشتر به این قسمت توجه کنیم.