گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | 9to5mac Farsi

علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. جالب است بدانید قیمت مناسب گوشی شیائومی بر نوع کیفیت و طراحی آن تأثیری نداشته است و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، انواع گوشی‌ها با تنوع بیشتری بدون تأثیر قیمت وارد بازار می‌شوند. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم. در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت. یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است.

  • دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است.
  • شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است.
  • این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است.
  • ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید گوشی شیائومی به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد.
  • با این حال، حتی در سال ۲۰۱۹، از نظر سخت‌افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشی‌های امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می‌شود.

شاید کسی در ابتدا باور نمی‌کرد که در حوزه رقابتی گوشی که برندهای بزرگی نظیر گوشی سامسونگ و گوشی آیفون و .. وجود دارند، یک برند چینی نوپا گوی رقابت را از تمام برندهای مطرح در سطح جهان برباید. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند. در حالی که امسال سامسونگ آخرین پرچم‌دار خودش یعنی S21 Ultra رو مجهز به شارژر 25 واتی کرده شیائومی گوشی Mi 11 Ultra رو به یک شارژ فوق سریع ۶۷ واتی مجهز کرده. شرکت‌های مختلف همیشه سعی می‌کنن فناوری‌های شارژ سریع رو برای گوشی‌های هوشمندشون ارائه بدن.

Xiaomi Redmi Note 10 5G 8/128GB Mobile Phone

گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. است و این شرکت تمرکز خود را برساخت گوشی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ قرار داده است درنتیجه با بهره‌گیری از نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده و نمایشگر باکیفیت و طراحی فوق‌العاده نظر افراد حرفه ای در گیمینگ را به خود جلب کرده است. طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K60 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 16/512 گیگابایت

حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. شیائومی هر ساله ده ها گوشی هوشمند را روانه بازار می کند و در سال 2022 از گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو مجله خبری محصولات اپل سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت رونمایی کرد. بازار رقابت گوشی های میان رده سنگین تر و جذاب تر شده است و برند شیائومی با ارائه محصولات متنوع، توانسته نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند دارای دو شیشه با صفحه نمایش تخت است که توسط گوریلاگلس 5 در جلو و شیشه مات در پشت محافظت می شود. برای کاهش قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل 12T از فریم پلاستیکی در اطراف بدنه استفاده شده است.

ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد. ساخته هایی مانند مسواک برقی، پلوپز، چمدان، بالش مسافرتی و حتی قلم هم از جمله اقلام تولیدی شرکت شیائومی هستند. اگر با مشاهده واژه خودکار ذهنتان به سمت قلم های هوشمند رفته، سخت در اشتباه هستید! منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم.

http://1gamer.ir