اپل انتقادات را رد می کند و می گوید که به طور کامل با DMA مطابقت دارد


با iOS 17.4 در این ماه، اپل تعدادی ویژگی جدید را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا راه اندازی کرد. این تلاش‌ها شامل بازارهای اپلیکیشن جایگزین، شرایط تجاری جدید برای توسعه‌دهندگان و پشتیبانی از موتورهای مرورگر شخص ثالث است.

برنامه های اپل توسط شرکت هایی مانند متا، اپیک و اسپاتیفای مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، طی جلسه ای در روز دوشنبه، اپل تغییرات خود را توجیه کرد و توضیح داد که چرا معتقد است با DMA مطابقت دارد.

به گزارش رویترز، کایل اندیر وکیل اپل در جلسه استماع با اتحادیه اروپا در روز دوشنبه این نکته را بیان کرد:

ما بیش از همه با احترام به قانون هدایت شدیم. و سپس، ثانیا، ما این کار را به روشی انجام دادیم که با ارزش‌های ما و با زبانی که با کاربران خود در مدت زمان بسیار طولانی توسعه داده‌ایم، سازگار بود. و ما فکر می کنیم که به آن رسیده ایم.

اندیر ادامه داد که اپل در درجه اول بر تغییرات از منظر کاربر تمرکز کرده است تا دیدگاه توسعه دهندگان.

و من فکر می کنم که ما روی آن از دیدگاه کاربر تمرکز می کنیم. این بدان معنا نیست که ما بر روی تأثیر توسعه‌دهنده تمرکز نداریم، اما من فکر می‌کنم که از دیدگاه خود در درجه اول، تأثیر همه این تغییرات مختلف را بر تجربه کاربر که ارائه کرده‌ایم با دقت بسیار دنبال می‌کنیم. به مشتریان خود برای 15، 16 سال استفاده از آیفون؟

اپل قبل از انتشار بیشتر تغییرات به عنوان بخشی از iOS 17.4 در اوایل این ماه، برنامه های انطباق با DMA خود را در ژانویه اعلام کرد. با این حال، از زمان اعلام ژانویه، این شرکت چندین تغییر در برنامه های خود ایجاد کرده است:

باید دید آیا کمیسیون اروپا از اعلامیه های اپل راضی است یا خیر. اتحادیه اروپا قبل از تصمیم گیری، بازخورد توسعه دهندگان در هر اندازه را جستجو کرده و در نظر خواهد گرفت.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی