لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi | 9to5mac Farsi

اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند. رده‌ی Mi گوشی‌های شیائومی منبع اصلی درآمدزایی این غول فناوری چینی است. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است.

  • تنها اشکال جدی که نسبت به شیائومی وجود داره، به قسمت نرم‌افزار و در واقع خود MIUI مرتبط هست.
  • این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود.
  • همین گوشی در سال بعد به همراه می ۴ اولین نمایندگان شیائومی در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی، برزیل و چین شدند.
  • اگه می‌خواین یک گوشی شیائومی با حافظه داخلی بالا داشته باشین، گوشی Poco F3 با حافظه داخلی 256 گیگابایت یک انتخاب خیلی خوب براتون خواهد بود.
  • شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت.

از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است. شیائومی یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی فناوری به شمار می‌آید که کار خود را با عرضه‌ی مجله خبری محصولات اپل Mi آغاز کرد بعدها با تولید لپ تاپ شیائومی و تلویزیون شیائومی فعالیت خود را گسترش داد. در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند. Lei Jun، مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده که حاشیه سود این کمپانی از فروش محصولات خود از جمله گوشی هوشمند، تنها 5 درصد است. این رویکرد شیائومی، درست برعکس رقبایی است که قیمت محصولات خود را همواره افزایش می‌دهند.

همچنین، در حالی که قیمت محصولات شیائومی ممکن است از فناوری به ویژگی دیگر متفاوت باشد، ما در تلاش هستیم تا کاتالوگ گسترده ای از محصولات شیائومی را با بهترین قیمت ها برای هر بودجه ارائه کنیم. به هر حال، هدف اصلی دارسو تبدیل تک تک رویاهای مشتریان از خریدی راحت به واقعیت است. سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند.

Xiaomi Poco M3 Pro 4/64GB mobile phone

با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

Xiaomi Poco M4 Pro 8/256GB Mobile Phone

یکی از مواردی که شیائومی در نظر داشته، تولید موبایل برای سلیقه و بودجه‌های متفاوت هست. درنتیجه با هر بودجه‌ای که درنظر دارین، پیشنهاد می‌کنم لیست قیمت گوشی شیائومی رو بررسی کنین و درنهایت تصمیم به خرید بگیرین. اگه قصد خرید موبایل شیائومی رو دارین، با چک کردن روزانه سایت ایسل می‌تونین قیمت گوشی‌های شیائومی امروز رو با روزهای قبل مقایسه کنین و از تخفیف‌های احتمالی باخبر بشین.

این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است. Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند.

Xiaomi Poco M4 5G 6/128GB Mobile Phone

برای فروش گوشی موبایل شیائومی خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. آقایان لی جون و لین بین به همراه ۶ تن دیگر شرکتی را تأسیس کردند که تنها چند سال برای رشد و رقابت با برندهای مطرح زمان لازم داشت. با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی می‌توان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند.

قطعا در نگاه اول، لوگوی شیائومی کمی ساده به نظر می‌رسد اما در حقیقت این طور نیست! کمپانی شیائومی اعلام کرده که mi، مخفف عبارت Mobile Internet و یا Mission Impossible (مأموریت غیرممکن) است چرا که این کمپانی در طول سال‌ها فعالیت خود، با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو شده است. یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد لوگوی شیائومی، آن است که با چرخش 180 درجه‌ای، تبدیل به یک حرف چینی می‌شود و معنای قلب می‌دهد. شیائومی در راه تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است. مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد. احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود.

http://1gamer.ir