آیفون 14 از راه رسید! بررسی مشخصات و قیمت آیفون 14 در بازار ایران

با این قابلیت زمانی که شما خارج از محدوده موبایل و آنتن هستید، می توانید به صورت پیامکی با خطوط اضطراری تماس بگیرید. این قابلیت اول ماه نوامبر در آمریکا و کانادا فعال می شود و با خرید آیفون 14 پلاس، دو سال اشتراک دارد. تاریخ انتشار گوشی آیفون 14 پلاس 7 اکتبر ماه است و از آیفون 14 که در 16 سپتامبر عرضه می شود، دیر تر به بازار خواهد آمد.

  • اگر بین انتخاب دو گوشی iPhone 13 و iPhone 14 دوربین برایتان اهمیت دارد پیشنهاد ما خریدن آیفون 14 خواهد بود.
  • سیستم عامل iOS 16 آنقدر ویژگی‌های جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • همچنین امکان خرید آیفون 14 پرو مکس اقساطی در مجموعه آی تی سیتی امکان پذیر است تا کاربران با خیال آسوده اقدام به خرید آیفون ۱۴ اقساطی کرده و از آن لذت ببرند.
  • این قابلیت به الگوریتم فشرده سازی جدیدی مجهز شده تا ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره بسیار سریع‌تر انجام شوند.

هرچند که اپل نسل جدید گوشی‌های خود را برخلاف گذشته با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار عرضه کرده است اما این میزان برای کاربرانی که قصد ثبت تصاویر ProRAW را دارند کمتر از حد نیاز است. از این رو، کاربران برای دسترسی به حداقل فضای کافی باید نسخه‌ی 256 گیگابایتی را خریداری کنند که 100 دلار گران‌تر از نسخه‌ی 128 گیگابایتی است. طبق شایعات منتشر شده باید منتظر تغییرات زیادی در بخش نمایشگر آيفون 14 باشیم. طبق گزارشات، نسل جدید گوشی هوشمند اپل در چهار مدل 14 (معمولی)، پرو، پرو مکس و پلاس عرضه می‌شود. در اینصورت نسخه معمولی و پرو دارای نمایشگری با اندازه 6.1 اینچ، و 14 پلاس و پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه خواهند شد. گفته می شود که طراحی آیفون 14 پرومکس همراه با قابلیت Pro Motion است.

گوشی آیفون 14 بخریم یا آیفون 13؟

نوبت به بخش عملکرد چند هسته‌ای CPU می‌رسد، جایی که آیفون ۱۴ پرو برای اولین بار در دنیای موبایل امتیازی بیش از ۵۰۰۰ را به‌دست آورده است. این گوشی در تست‌های دیجیاتو موفق به ثبت امتیاز ۵۴۴۶ شد که رقم بی‌نظیری به شمار می‌آید. آیفون ۱۳ پرو مکس پیش‌تر امتیاز ۴۷۴۰ را در تست‌های دیجیاتو به‌دست آورده بود. گلکسی زد فولد ۴ با امتیاز ۳۹۸۷ حرف خاصی در این بخش ندارد و امتیازات آن در گیک‌بنچ ۵ نسبت به رقبای کوپرتینویی بسیار کمترند. جالب این‌که نتایج پردازنده A16 Bionic از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 نیز بیشتر است. همان‌طور که پیداست در قسمت تک هسته‌ای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس با اختلاف چشمگیری از رقیب اندرویدی خود جلوتر هستند.

پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل رپتورلیک معرفی شدند

برای خرید ایفون ۱۴می توانید مدل های آیفون ۱۴ پرو مکس رجیستر شده را از فروشگاه آی تی سیتی در رنگ های مختلف و با بهترین قیمت آیفون 14 پرو مکس نات اکتیو خریداری کنید. همچنین امکان خرید آیفون 14 پرو مکس اقساطی در مجموعه آی تی سیتی امکان پذیر است تا کاربران با خیال آسوده اقدام به خرید آیفون ۱۴ اقساطی کرده و از آن لذت ببرند. آیفون‌ نسل جدید نیز مثل سری‌ گذشته در اندازه‌ی ۶/۱ عرضه می‌شود و مدل جدید 14 پلاس نیز با نمایشگر ۶/۷ اینچی به‌دست مشتریان می‌رسد. اپل برای غوطه‌ور کردن کاربران در محتوای بصری در هر دو گوشی از نمایشگر OLED بهره گرفته است و آن‌ها را سوپر رتینا XDR می‌نامد.

گالری عکس‌ های آیفون 14

به تازگی توسط منابع مختلف اطلاعاتی از آیفون 14 شرکت اپل منتشر شده و این اطلاعات باعث به وجود آمدن شایعه‌های مختلفی شده است که در ادامه به بررسی این شایعه‌ها خواهیم پرداخت. از آنجاییکه کنترل نور و ثبت رنگ و جزئیات واقعی تصاویر در وبلاگ 9to5mac.ir نور شدید یکی از چالش‌برانگیزترین موارد در رابطه با عکاسی با موبایل است ما تصمیم گرفتیم که در این مورد هم، دو مدعی عکاسی را به چالش بکشیم. به نظر می‌رسد که اپل سعی کرده که در نسخه جدیدتر کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.