قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

برخلاف کمپانی اپل که فقط روی قشر خاصی از افراد جامعه تمرکز داره، شیائومی از همون اول تمرکز خودش رو روی بازارهای کمتر دیده شده در دنیا قرار داده. به این صورت، هر سال چند گوشی جدید با کاربردهای متنوع رو به بازار عرضه می‌کنه؛ اما هزینه‌های گزاف تحقیقات مجله خبری محصولات اپل و بازاریابی رو که بقیه کمپانی‌ها باهاش روبه‌رو هستن، متحمل نمی‌شه. شاید در نگاه اول نشه تفاوت خیلی پررنگی بین Mi و Redmi قائل شد، اما گوشی‌های سری Redmi شیائومی رو می‌شه گوشی‌های میان‌رده دونست که برای استفاده روزانه و معمول فوق‌العاده هستن.

  • موبایل شیائومی کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد برای همین بیشتر قیمت گوشی های شیائومی مناسب هستند.
  • این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید.
  • پس به علاوه ارزش خرید بالاتر گوشی های شیائومی شما نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای خرید شارژر نیز نخواهید داشت.
  • برای مثال ردمی نوت 11 یکی از میان‌رده‌های جدید است که قیمتی نزدیک به گوشی‌های اقتصادی دارد ولی در عین حال از پنلی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد.

ممکنه فقط با پرداخت کمی پول بیشتر یک مدل با امکانات خیلی بهتر خریداری کنین و یا اینکه با چند هفته انتظار بیشتر و معرفی مدل‌های دیگه، یک گوشی خاص‌تر پیدا کنین. دو ماده اصلی که در ساخت بدنه گوشی‌ها استفاده می‌شه، فلز و پلاستیک هست. اگه جزو افرادی هستین که گوشی معمولا از دست‌تون میفته، بهتره گوشی‌هایی با بدنه فلزی خریداری کنین. کیفیت ساخت هر گوشی روی عمر مفید دستگاه تاثیر مستقیمی داره و به همین دلیل در زمان خرید یک گوشی باید به این نکته توجه کنین. شیائومی برای این کار گوشی‌های فعلی رو با تغییرات و به‌روزرسانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌کنه. این نکته هم لازم به ذکره که سری پوکوی گوشی‌های این کمپانی به گوشی‌های گیمینگ هم شهرت دارن.

مدل های گوشی شیائومی

گوشی‌های بلک‌شارک ظاهر متفاوت از دیگر موبایل های شیائومی دارند و برای جلب نظر گیمرها، ویژگی‌های خاصی برای بازی دارند. بلک‌شارک به اندازه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی در بازار کشورمان محبوب نیست. موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro یکی از گوشی های بسیار پرطرفدار در برند شیائومی می باشد. این گوشی از پردازنده 8 هسته ایی که 2 هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.05 و 6 هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز دارد، بهره می برد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04Eحافظه 64گیگابایت و رم 3گیگابایت

اگر شما نیز قصد خرید گوشی شیائومی باقیمت مناسب رادارید بهتر است ابتدا به فروشگاه اینترنتی فرنا نگاه کنید و سپس به نکات زیر توجه کنید. تمامی موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها ساخته و طراحی شده اند. کیفیت بالای کاربری و قیمت مناسب محصولات این کمپانی برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهترین و آسانترین راه برای خرید موبایل شیائومی این است کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. می توانید اخرین لیست قیمت گوشیهای شیائومی را در سایت بست چاینا ببینید. از گوشی شیائومی می میکس فولد نیز می توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی نام برد.می توانید قیمت این مدل های شیائومی را نیز در بارثاشاپ مشاهده کنید.گوشی های شیائومی عرضه شده در بارثاشاپ ، از چین به آدرس کاربران ارسال خواهد شد.

شیائومی در کشور چین تولید می شود اما با اینحال برخی مدلها در سایر کشورها نظیر هند نیز تحت مالکیت این برند تولید می شوند.توجه به این نکته ضروری است که کشور ساخت ، تاثیری در کیفیت محصول ندارد. با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، هر روز شاهد افزایش فروش این برند محبوب در ایران هستیم. ما در بارثاشاپ تلاش می کنیم بهترین قیمت گوشی های شیائومی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

نگاهی به تاریخچه و اولین گوشی شیائومی

البته این مسئله مهم رو باید در نظر بگیریم که شیائومی قیمت رو فدای کیفیت نکرده؛ بلکه جهت کاهش قیمت از روش‌هایی استفاده کرده که قابلیت‌های اصلی و اولیه محصولات تحت تاثیر قرار نگیرن. البته شیائومی فقط به گوشی محدود نموند و چند محصول دیگه هم به بازار ارائه کرده. در طی مدت کوتاهی کاربرهای زیادی به این برند علاقه‌مند شدن و فروش محصولات این کمپانی در سرتاسر دنیا افزایش پیدا کرد.

به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است. اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. منتهی به دلیل نوسانات بازار قیمت گوشی شیائومی امروز با روزهای گذشته متفاوته و به همین دلیل اگه قصد خرید دارین باید همیشه قیمت‌ها رو چک کنین. به همین دلیل انواع سری‌های گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه پیدا کردن تا اگه قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی رو دارین، بهتره به‌ صورت مختصر با هر کدوم از اون‌ها آشنا بشین و بعد با توجه به نیاز و بودجه‌تون، مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین. در بعضی کشور‌های آسیایی مثل هند و چین گوشی xiaomi طرفدارهای زیادی داره؛ طوری که برند شناخته شده‌ای مثل سامسونگ هم توان رقابت با قیمت موبایل شیائومی رو نداره.

تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند. برای کسانی که به رابط کاربری اندروید سامسونگ عادت دارند، شاید عادت کردن به رابط کاربری MIUI دشوار باشد. انرژی موردنیاز آن را یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت تأمین می کند. از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 18 نیرو می گیرد. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

http://1gamer.ir