گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت | 9to5mac Farsi

با رفتن به بخش قیمت لیست فروشگاه های فروشنده گوشی شیائومی و به همراه قیمت گوشی مورد نظر پیش رویتان قرار می‌گیرد. خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی اقدام به واردات رسمی گوشی شیائومی کرده‌ و این امکان خرید گوشی شیائومی رجیستر شده و دارای گارانتی در ایران بیش از پیش وجود دارد. شایان ذکر است که گوشی های خوش قیمت شیائومی همواره در بین پربازدیدترین گوشی‌های ماه زومیت قرار دارند. رقابت شدیدی بین شیائومی و سامسونگ در بازار کشورمان وجود دارد شما می‌توانید قیمت گوشی های سامسونگرا با محصولات شیائومی به راحتی در این بخش مقایسه کنید. یکی از مهم‌ترین برند‌های که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و توانسته اعتماد مشتریان در مدت کوتاهی جلب کند و در بازار تولید تلفن همراه به موفقیت برسید، شرکت شیائومی است. شیائومی یک کمپانی موفق است که در زمینه ساخت وسایل الکتریکی فعالیت دارد و در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد.

  • زومیت تمام گوشی های جدید شیائومی را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد.
  • ماوس بی سیم شیائومی که با مک و ویندوز سازگار است، با عمر باتری طولانی همراه است، کارایی کامل و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد.
  • برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید.
  • قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد.

شیائومی با دو کمپانی قدرتمند یعنی اپل و سامسونگ در حال رقابت است و در این راه تمام توانایی خود را به کار گرفته است، اما هنوز برای رسیدن به میزان فروش اپل و سامسونگ باید بیشتر تلاش کند. البته طبق آمار موسسه Canalys در فصل دوم سال 2022 این سه کمپانی برتر با کاهش 9 درصدی فروش مواجه شده اند. برای پردازش داده های خود از تراشه Dimensity 700 استفاده می کند که اجازه اجرای بازی ها را به شما می دهد. رام چین بروزرسانی سریعتر و مداوم تری از رام گلوبال نیز دارد.تفاوت دیگری در بین این دو رام وجود ندارد.

حقیقت جالب و عجیب درباره شیائومی (xiaomi) که حتما نمی دانستید!

این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است. اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است. جدیدترین گوشی شیائومی از این رده، گوشی شیائومی Mi A3 می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. با این حال، حتی در سال ۲۰۱۹، از نظر سخت‌افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشی‌های امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می‌شود. با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند. گوشی های شیائومی در کشور چین بدون سرویس‌های گوگل و با انواع نرم‌افزارهای کاربردی مخصوص کاربران چینی عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط با شیائومی

البته این گوشی به بازارهای بین المللی راه پیدا نکرد و فقط در چین به فروش رسید. اولین موفقیت شیائومی در طراحی گوشی مربوط به سال 2014 می شود که گوشی MI 3 را تولید کرد. این دستگاه به قدری موفقیت آمیز بود که این شرکت تصمیم گرفت به ساخت گوشی ادامه دهد. این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد. اکثر گوشی‌های شیائومی در چین و هند ساخته می‌شوند ولی این برند چینی‌ کارخانه‌های دیگر هم در دیگر نقاط جهان دارد.

کارایی و سرعت عملکرد گوشی ارتباط مستقیمی با پردازنده داره و در زمان خرید گوشی باید این موضوع رو در اولویت خودتون قرار بدین. در گوشی‌های هوشمند، باتری با ظرفیت کمتر از 3000 mAh تقریباً ناکارآمده. اگه ترجیح می‌دین گوشی راحت در دست و جیب شما قرار بگیره، مجله خبری محصولات اپل گوشی‌هایی با صفحه کوچیک‌تر بخرین که در هزینه خرید هم صرفه‌جویی کرده باشین. بیشتر شرکت‌های بزرگ ترجیح می‌دن که اندروید رو با توجه به محصولات‌شون تغییر بدن تا تجربه‌ای متفاوت برای کاربر ایجاد کرده و گوشی‌هاشون رو به ‌عنوان برند در دنیا معرفی کنن.

گوشی شیائومی – قیمت گوشی‌های شیائومی⚡

اما این شرکت برای افرادی که به این رابط کاربری علاقه ندارند، سری A را آماده کرده تا به‌جای MIUI از پلتفرم ساده Android One لذت ببرند. شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است. گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد.

http://1gamer.ir