بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل Apple iPhone 14 Pro Max زومیت

یکی از تفاوت‌های چشمگیر این نسخه جدید نسبت به ایفون ۱۳ پرو مکس وجود لرزشگیر ارتقاء یافته در نسخه جدیدست. از نظر رزولوشن و جزئیات نمی‌توان گفت که تفاوت چشمگیری با هم دارند؛ اما همین قابلیت به تنهایی کافیست که کیفیت کلی به مراتب متفاوت باشد. با قابلیت اکشن در نسخه جدید هم می‌توانید فیلم‌های ورزشی بسیار عالی را ثبت کنید. گمانه زنی های متعددی برای طراحی آیفون 14 زده می شود که خبر از نمایشگر LTPS و OLED دارد.

  • روی این ناچ قرصی شکل حسگرهای تشخیص صورت TrueDepth را مشاهده می‌کنید که در کنار آن‌ها دوربینی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هم قرار گرفته که اکنون از فوکوس خودکار استفاده می‌کند.
  • چیزی که مسلم است، این بوده که شرکت اپل تا سال 2024 مجبور است که این تغییر را در گوشی‌های خود اعمال کند.
  • شایعه دیگری که در مورد این گوشی جدید اپل وجود دارد، اتصال ماهواره­ای است.
  • بسیاری از بحث های پیش آمده درباره این سری، شباهت چیپ A15 بایونیک اپل با سری قبلی است.

نسخه پایه آیفون 13 از قیمتی معادل ۷۹۹ دلار بهره می‌برد و بدین ترتیب احتمال می‌رود نسخه پایه iPhone 14 نیز از چنین قیمتی برخوردار باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه این دستگاه جدید در دسترس نیست، اما با توجه به اقدامات گذشته شرکت اپل و همچنین زمان برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان حدس زد در چه ماهی از این گجت رونمایی خواهد شد. این موضوع کاملا طبیعی است که قبل از انتشار اطلاعات رسمی توسط تولید کننده گوشی هوشمند یا عرضه دستگاه به بازار، شایعه‌هایی منتشر شود. در بسیاری از موارد شایعه‌های منتشر شده توسط منابع رسمی تکذیب می‌شوند، اما در بعضی از مواقع این شایعه‌ها حقیقت دارند و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران به خواندن این شایعه‌ها روی بیاورند. دو قابلیت ایمنی تازه به سری گوشی های جدید اپل اضافه شده است تا سلامت کاربر را تضمین نمایند. قابلیت دکمه کمک اضطراری و فوری یا همان SOS است که با استفاده از سیگنال های ماهواره ای کار می کند.

عکس | استقبال ناامیدکننده دنیا از این مدل پر زرق و برق آیفون ۱۴ !

در این حالت با استفاده از پردازش‌های نرم‌افزاری بیشترین لزرش‌های ناشی از تکان دست یا حرکت حذف خواهند شد. با توجه به فیلمی که از سوی اپل منتشر شده، حالت اکشن بسیار هیجان انگیز امیدوار کننده است. اگر بین انتخاب دو گوشی iPhone 13 و iPhone 14 دوربین برایتان اهمیت دارد پیشنهاد ما خریدن آیفون 14 خواهد بود. آیفون 13 به تراشه اختصاصی اپل با نام Apple A15 Bionic و پردازنده گرافیکی اختصاصی اپل مجهز شده است.

عکس| خرق عادت اپل در عرضه پرچمدار: بدنه آیفون ۱۴ تغییر می‌کند

بنابراین در ادامه نتایج تست‌های بنچمارک آیفون ۱۴ پرو را با آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی زد فولد ۴ مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مقایسه خواهیم کرد. در خصوص پردازنده این گوشی، شرکت اپل رویه خود را به کلی تغییر داده و فقط در دو گوشی آیفون 14 پرو و پرو مکس از چیپست 9to5mac جدید A16 Bionic استفاده کرده است. این چیپست بع ادعای شرکت اپل، سریع‌ترین چیپستی است که تاکنون در یک گوشی موبایل استفاده می‌شود. علاوه بر آن، در این گوشی از 6 گیگابایت حافظه LPDDR5 نیز استفاده شده که یکی از تفاوت‌های مهم آن نسبت به سری غیر پرو محسوب می‌شود.

بهترین هارد اکسترنال پیشنهادی بر اساس ظرفیت و قیمت (شهریور

طبق گفته­‌ها، قرار بر این است که شرکت اپل از جدیدترین سری گوشی‌­های خود در تاریخ چهارشنبه 16 شهریور یا به عبارتی 7 سپتامبر رونمایی کند. ظاهراً این سری شامل 4 مدل گوشی است که مدل مکس یا پلاس جایگزین نسخه مینی این گوشی‌­ها می ­شود. در ادامه­ این مقاله جزئیات مشخصات و قیمت احتمالی سری آیفون 14 را نیز بررسی خواهیم کرد.