نقد و بررسی و مشخصات آیفون 14 پرو و 14 پرومکس

این دو مدل تنها با سیم کارت های eSIM در آمریکا قابل استفاده خواهند بود. این دو گوشی به قابلیت‌های تازه‌ای مجهز شده‌اند و البته بعد از سال‌ها، اپل تصمیم گرفته از تراشه جدید برای آن‌ها استفاده نکند. سری iPhone 14 را به فناوری eSIM مجهز شده و نیاز به استفاده از سیم کارت فیزیکی را از بین برده است. این یعنی از این پس درگاه سیم کارت برای مدل‌های آیفون 14 در برخی کشورها مانند آمریکا حذف می‌شود. در این مقاله به بررسی شایعات و اخبار گوناگونی که درباره مشخصات آيفون 14 به گوش می‌رسد، پرداختیم. با توجه به تغییرات و پیشرفت هایی که این گوشی دارد، بهتر است برای رونمایی از آن منتظر بمانیم.

  • البته این قابلیت قبلاً شایعه­ای بیش نبود در حالی که چندین سال است که اندروید و ویندوز فون از آن بهره می­برند.
  • باتوجه به پیشرفت‌هایی که در بخش فناوری حسگر دوربین و تولید‌ لنزهای پیشرفته صورت گرفته، این امکان وجود دارد.
  • با فاصله کمی پس از برگزاری مراسم رونمایی از سری گوشی آیفون 14، مشخصاتی از این محصول منتشر شد که ما آن­ها را به طور کامل در این مقاله مورد بررسی قرار داده­ایم.
  • به عبارتی بهتر آيفون 14 از نظر داشتن لبه‌های صاف شبیه سری 12 خواهد بود.
  • حداکثر روشنایی 1200 نیت به اندازه کافی مناسب خواهد بود، هر چند به اندازه حداکثر روشنایی 2000 نیتی آیفون 14 پرو نمی‌رسد.

✔️ از نظر تئوری لنز بکار رفته در هر دو یکی است، اما با توجه به اینکه تراشه بکار رفته در هر دو متفاوت است قطعاً عملکرد متفاوتی خواهند داشت، در ویدئو موجود در متن سلفی هر دو در موقعیت‌های مختلف مقایسه شده‌اند. در فیلمبرداری در شب نیز با کمک نایت مود می‌توانید عکس‌های بسیار عالی را ثبت کنید و عملکرد نسخه جدید در این مورد هم بهترست. با مقایسه نمونه‌ها در ویدئو بهتر می‌‌توانید تفاوت این دو را از هم تشخیص دهید. دوربین‌ها در آيفون 14 به‌گونه‌ای هستند که دیگر برآمدگی و بیرون زدگی زیادی ندارند. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در بخش فناوری حسگر دوربین و تولید‌ لنزهای پیشرفته صورت گرفته، این امکان وجود دارد.

عکس | غول بی شاخ و دم فورد؛‌ نمایشی متفاوت و لوکس از مفهوم وانت

همچنین شما می‌توانید ویجت‌هایی را به این بخش اضافه کنید و امکان سفارشی‌سازی صفحه قفل از طریق سیستم عامل آی او اس 16 وجود خواهد داشت. گوشی آیفون 14 پرو مکس به تازگی با طراحی جذاب و مشخصات بهبود یافته رونمایی شده است. با وجود ابعاد مشابه آیفون ۱۴ پلاس، نسخه پرو مکس آیفون 14 از حاشیه صفحه نمایش باریک تری برخوردار بوده و نوع چینش دوربین ها و جنس بدنه همه نشان دهنده این تفاوت هستند تا تفاوت بین این دو محصول بیش از پیش نمایان شود. بعد از مدت ها انتظار بالاخره اپل از قدرتمندترین گوشی خود رونمایی کرد که آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس می باشد. درست مانند آیفون 13، حافظه ذخیره‌سازی داخلی در نسخه پایه از 128 گیگابایت شروع می‌شود و نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی نیز موجود خواهد بود. با وجود شباهت‌ها نسبت به مدل سال گذشته، اما در اینجا یک پیشرفت جزئی در بخش باتری مشاهده می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش‌بنیان راپکو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

علاوه بر این شرکت اپل تمایل دارد هر سال در یک زمان و یک رویداد خاص، محصولات جدید شرکت خود را رونمایی کند. از این رو ممکن است اپل گوشی جدید خود را در روزهای بین 6 الی 13 سپتامبر معرفی و در تاریخ 16 الی 23 سپتامبر عرضه کند. گرافیک و امکاناتی که شرکت اپل برای ایجاد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برای گوشی های خود در نظر می گیرد هنوز برای کارشناسان مشخص نبوده و با رونمایی گوشی ها نمایان می شود. همچنین لنزهای مایع که مدتی است سر زبان‌ها افتاده­اند، نسبت به لنزهای شیشه­ای و مکانیک سرعت بالاتری دارند. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که اپل در گوشی جدید خود از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اما پیش­بینی می­شود این لنز، به کمک دوربین 48 مگاپیکسلی در نسخه پرو و پرو مکسآیفون 14بیاید. برخلاف انتظارها، قابلیت شارژ سریع در این سری از آیفون تغییری نکرده و طبق ادعای این شرکت با استفاده از شارژر 20 واتی می‌توان شارژ آیفون 14 پرو را در مدت 30 دقیقه به 50 درصد رساند.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 256 گیگابایت اپل نات اکتیو

یکی از گوشی های اپل که قبل از ورود به بازار در معرض شایعات و حدس های گوناگونی قرار دارد آیفون 14 پرو مکس است. درباره این گوشی اخبار غیر رسمی و شایعات بسیاری وجود دارد و ما در مطلب حاضر قصد داریم درباره این حدس ها و پیش بینی ها صحبت کنیم. برخلاف آیفون 14 و آیفون 14 پلاس، گوشی آیفون 9to5mac 14 پرو که در تاریخ 7 سپتامبر در سالن استیو جابز واقع در کالیفرنیا رونمایی شد، نسل جدیدی از آیفون‌های آینده را به نمایش گذاشت. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس بسیار شبیه سری آیفون 13 سال گذشته هستند که البته به لطف وجود تراشه A15 بیونیک از گوشی‌های قدرتمند و رده بالا به حساب می‌آیند.