قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 18 بهمن فونر | 9to5mac Farsi

زومیت به عنوان مرجع موبایل تمام تلاش خود را کرده است تا اطلاعات صحیح، کامل و به‌روز را به کاربران ارائه کند. به عنوان مثال در بین گوشی های پرچم دار یک سری هم می توان مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی را یافت. به همین دلیل می توان گفت تقریبا با هر بودجه ای، حتی بودجه اندک 2.5 تا 3 میلیون تومانی هم می توان برای خرید گوشی های این برند اقدام کرد. اقتصادی ترین گوشی شیائومی را مدل هایی در بین گوشی های Redmi تشکیل می دهند که با قیمتی نزدیک به 3 میلیون تومان به فروش می رسند. در بین مدل های POCO هم می توان گوشی های ارزان قیمت از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان پیدا کرد.

  • امکان مقایسه انواع گوشی شیائومی و دیگر برندها نیز در بخش محصولات زومیت فراهم است.
  • باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر را دارد و نسبت به قیمت پایین ان از پردازنده 8 هسته ایی بهره می برد.
  • کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مثل سامسونگ هست و کیفیت خیلی خوب اون باعث شده که کاربرها از داشتن ابزار فوق‌العاده با یک قیمت مناسب بهره‌مند بشن.
  • علاوه بر این ، می توانید گوشی های هوشمند شیائومی را با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید تا از بروز مشکل در ذخیره سازی عکس ، فیلم و یا بازی جلوگیری شود.

گوشی های هوشمند میان رده شییائومی مانند POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند. شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید. طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شیائومی به اندازه ای مناسب است که با هزینه ی آن تنها می توانید گوشی هایی با امکانات خیلی کمتر از شیائومی را خریداری کنید. گوشی شیائومی تمام امکاناتی که یک گوشی حرفه ای باید داشته باشد را دارا است.

مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است.

خوش دست بودن گوشی های شیائومی

با گسترش صنعت بازی‌های ویدیویی و تمایل کاربرها به انجام اون‌ها، شیائومی تصمیم به تولید گوشی‌های سری Black Shark گرفت. Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی اول در بازار چین فقط ارائه شد و کمی بعد با دیدن موفقیت‌های چشم‌گیر چند گوشی بعد از اون، در سرتاسر دنیا به فروش رسید. همچنین گوشی‌های شیائومی از معدود گوشی‌های موجود در بازار هستن که ظاهر شیک و منحصر به فردی دارن و نتیجه تست‌های مختلف مربوط به دوام بدنه سرامیکی گوشی‌های این کمپانی شما رو شگفت‌زده می‌کنه.

گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G ظرفیت 128 و رم 6 گیگابایت

شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند.. سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید مجله خبری محصولات اپل را به سایر برندها ترجیح دادند.

فروشگاه‌ ایسل انواع موبایل شیائومی رو به کاربر عرضه می‌کنه و ضمن دیدن لیست قیمت گوشی شیائومی، می‌تونین به راحتی خرید اینترنتی گوشی شیائومی رو انجام بدین. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است. در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است. اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد. در سال 2021 شیائومی برای اولین بار موفق شد اپل را در بازار اروپا پشت سر بگذارد که این مسئله، کیفیت بالای محصولات این شرکت را تایید می‌کند.

http://1gamer.ir