قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۴ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

همچنین جدولی از مهم‌ترین مشخصات فنی iPhone 14 Pro Max تهیه شده است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد. یک موتور فوتونیک نیز برای کمک به ثبت عکس‌ها در نور کم روی این گوشی قرار گرفته است. سنسور فوق عریض نیز مانند آیفون 13 از دیافراگم f/1.8 برخوردار خواهد بود. از نظر ویژگی‌ها نیز لرزشگیر سنسور شیفت که در آیفون 13 معرفی شده بود، دوباره وجود دارد. اسمارت اچ دی آر 4، حالت پرتره با بوکه پیشرفته و کنترل عمق تصویر و حالت شب با دیپ فیوژن از دیگر ویژگی‌های دوربین آیفون 14 هستند.

  • داشتن یک سیری خوب و باکیفیت می‌توان در رقابت با Google Assistant مناسب باشد.
  • سال گذشته اپل برای سری آیفون ۱۳ توجه ویژه‌ای به کیفیت صدا نشان داد و در این زمینه با ارتقای قابل توجهی روبرو شدند.
  • این گوشی کمی باریک‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس ساخته شده و اندکی راحت‌تر می‌توانید آن را به دست بگیرید.
  • سبک‌های مختلف عکاسی و حالت ویدیوی سینمایی در دوربین آیفون 14 یافت می‌شوند.
  • با این حال امسال اپل در تولید گوشی‌های جدید خود گامی به سوی جلو برداشته و این ویژگی را در نیمی از گوشی‌های آیفون 14 یعنی نسخه های پرو، حذف کرده است.
  • این نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پی پی آی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌هایی که در iOS 16 مشاهده می‌کنید، ارتباط ماهواره‌ای است. البته که این ارتباط ماهواره‌ای تنها در آمریکا و کانادا فعال است و در کشورهای دیگر در دسترس نیست. این ویژگی باعث می‌شود که حتی اگر به پوشش آنتن موبایل دسترسی نداشته باشید، بتوانید با ارتباط ماهواره‌ای لوکیشن و پیام‌های خودتان را به افراد مختلف ارسال کنید. مشتریان می‌توانند پیش‌سفارش‌ این محصول را از روز جمعه، 9 سپتامبر، ساعت 5 صبح به وقت و 11 بعد از ظهر به وقت آغاز کرده و در نهایت آیفون 14 پرو خود را از تاریخ ۱۶ سپتامبر (25 شهریور) به بعد تحویل بگیرند. سایر دکمه‌ها و درگاه‌ها مانند دکمه پاور، نوار لغزنده سایلنت کردن، دکمه تنظیم صدا، میکروفون‌ها و بلندگوهای استریو بدون تغییر نسبت به گذشته در این گوشی نیز ظاهر شده‌اند.

سخت افزار و مشخصات فنی

همین موضوع باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مقاله به بررسی غیر رسمی و احتمالی قابلیت‌ها مشخصات آيفون 14 بپردازیم. آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی از آنجایی که حسگر بزرگ‌تری دارد، نور بیشتری جذب می‌کند و به همین دلیل در شب هم عکس‌های زیبا‌تر و با کیفیت‌تری ثبت خواهد کرد.

بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس

فقط به جای اینکه تاچ آیدی با دکمه پاور ادغام شود، قرار است در زیر نمایشگر و به صورت یک دکمه گرد تعبیه می شود. دقیقاً مانند آيفون 4 و بسیاری از سنسورهای اثر انگشت در بهترین تلفن های اندرویدی که در پایین نمایشگر قرار گرفته است. با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد. عکس‌ها در کل کیفیت خوبی ارائه می‌کنند و این موضوع می‌تواند از تاثیرات Photonic Engine باشد که به شکل انحصاری روی گوشی‌های آیفون ۱۴ قرار گرفته است. تراشه A16 از ۱۶ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد که یک میلیارد از تعداد ترانزیستورهای A15 بیشتر است.

مطالب مرتبط

نرخ تازه‌سازی تطبیقی صفحه نمایش پروموشن در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس بهبود پیدا کرده و اکنون اجازه می‌دهند زمانی که فعالیت روی نمایشگر ثابت است، نرخ تازه‌سازی تا یک هرتز کاهش پیدا کند. حالت ProRAW در این گوشی‌ها می‌تواند تصاویر 48 مگاپیکسلی فشرده نشده 9to5mac را بگیرد که انعطاف‌پذیری بیشتری در ویرایش را به شما می‌دهد. لنزهای اولترا واید یا فوق عریض و تله فوتو هم پیشرفت‌های خاص خود را داشته‌اند. لنز فوق عریض اکنون دارای پیکسل‌های بزرگتری است که نور بیشتری را وارد لنز می‌کند و حالت دوربین ماکرو را بهبود می‌بخشد.