اپل واچ سری 9 و اولترا 2 رسماً در ایالات متحده در دسترس نیستند زیرا خرده فروشی شروع به کاهش می کند.

در بیانیه ای به 9to5Macاپل اعلام کرد که “به انجام هر گامی برای بازگرداندن اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به مشتریان در ایالات متحده در اسرع وقت ادامه خواهد داد.”

هنگامی که فروشگاه های اپل پس از کریسمس در 26 دسامبر بازگشایی شوند، اپل واچ اولترا 2 و اپل واچ سری 9 در دسترس نخواهند بود.

ممنوعیت فروش اپل واچ: آخرین اخبار

پس از 25 دسامبر، اپل از واردات یا فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در ایالات متحده منع خواهد شد. اپل تصمیم گرفت این دستگاه‌ها را در ۲۱ دسامبر از وب‌سایت خود و پس از امروز از فروشگاه‌های اپل به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تبعیت «پیشگیرانه» با حکم ITC، حذف کند.

اپل واچ دیگر در فروشگاه های اپل موجود نیست

ممنوعیت فروش ساعت های اپل

ممنوعیت فروش اپل واچ بخشی از اختلاف طولانی مدت ثبت اختراع بین اپل و شرکت تجهیزات پزشکی Masimo است. ITC در ماه اکتبر حکم داد که حسگر اکسیژن خون در Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 دو پتنت Masimo را نقض کرده است.

اپل هم گفت 9to5Mac که در 26 دسامبر تصمیم نهایی ITC را به دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال تجدید نظر خواهد کرد.

در حال حاضر، این دستگاه‌ها برای خرید از طریق سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی، از جمله آمازون و Best Buy در دسترس خواهند بود. با این حال، هنگامی که عرضه موجود این خرده فروشان تمام شود، دیگر قادر به ذخیره مجدد نخواهند بود.

پس از صدور حکم ITC، این پرونده برای یک دوره 60 روزه بررسی ریاست جمهوری به دولت بایدن ارجاع شد. در همین حال، پرزیدنت بایدن می تواند این تصمیم را وتو کند، اما تاکنون تصمیم گرفته است که اقدامی نکند. دوره بررسی ریاست جمهوری رسماً پس از 25 دسامبر به پایان می رسد، بنابراین هنوز ممکن است رئیس جمهور بایدن بتواند وارد عمل شود و تصمیم ITC را در آخرین لحظه وتو کند.

با شروع بسته شدن فروشگاه های اپل در ایالات متحده، پایان فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 رسماً اجرایی شد. اپل اپل واچ های پرچمدار خود را روز پنجشنبه از فروشگاه آنلاین خود حذف کرد و اکنون آنها نیز از فروشگاه های اپل حذف شده اند.

با بازگشایی فروشگاه‌های اپل در ۲۶ دسامبر، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ دیگر برای خرید در دسترس نخواهند بود. همانطور که مارک گورمن گزارش می دهد، فروشگاه های اپل ارسال شده است مواد بازاریابی جدید تبلیغ اپل واچ SE، که برای خرید در دسترس است زیرا سنسور اکسیژن خون ندارد.

پس از حذف اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 از وب سایت اپل در روز جمعه، هر دو دستگاه دیگر در فروشگاه های اپل موجود نیستند. اکثر فروشگاه های اپل در ایالات متحده در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی یکشنبه بسته می شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

همانطور که مطرح می شود، جزئیات بیشتری در مورد مدت زمانی که اپل واچ در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود وجود ندارد.