اپل آیفون 14 Apple iPhone 14 گجت نیوز

افشاگری‌ها و مشخصات احتمالی از این گوشی درمیان کاربران نقل‌وقول می‌شود. همین موضوع باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مقاله به بررسی غیر رسمی و احتمالی قابلیت‌ها مشخصات آيفون 14 بپردازیم. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 14 Pro Max اپل را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. خبر بزرگ، یا بهتر بگوییم فقدان آن، این است که اپل از همان تراشه A15 Bionic در آیفون 14 استفاده می کند، درست مانند آنچه در آیفون 13 انجام داد.

مقایسه iPhone SE 2022 با Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

اما با توجه به رویدادهای قبلی اپل و معرفی محصولات جدید خود، انتظار داریم که آيفون 14 در ماه سپتامبر 2022 معرفی شود. علاوه بر این شرکت اپل تمایل دارد هر سال در یک زمان و یک رویداد خاص، محصولات جدید شرکت خود را رونمایی کند. از این رو ممکن است اپل گوشی جدید خود را در روزهای بین 6 الی 13 سپتامبر معرفی و در تاریخ 16 الی 23 سپتامبر عرضه کند. پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت. به هرحال اگر از دوستداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا عرضه شدن و ورود آن به کشور صبور باشید و بر اساس اطلاعات اولیه تصمیمی نگیرید. اپل در سال 2022 مدل مینی را از خط تولید گوشی های ایفون حذف کرده و گوشی های خود را در 4 نسخه معمولی، پلاس، پرو و پرومکس تولید می کند.

فراموش نکن که ساخت این تیپ گوشی رول اپل بود که به سامسونگ و تمام شرکت های تولید کننده گوشی یا داد. لازم به ذکر است هر دو گوشی از ارتباط ماهواره‌ای هم پشتیبانی می‌کنند تا بدین ترتیب وقتی هم که گوشی آنتن نداشته باشد، بتواند از طریق ارتباط با فرکانس ماهواره‌ای، پیام اضطراری ارسال کند. علاوه بر این طراحی کناره‌های آن نیز از تیتانیوم می‌باشد که وجود تیتانیوم باعث افزایش استحکام و مقاومت گوشی نیز می‌شود. قسمت پنل پشتی آن نیز از روکش شیشه‌ای است که ظاهر زیبایی به آیفون 14 می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کاملی از آنچه که درباره آيفون 14 شایعه شده، بپردازیم. برای آشنایی با مشخصات آيفون 14، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امسال خبری از آیفون مینی نخواهد بود و این مدل جای خود را به یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس داده است. همچنین امسال تنها آیفون وبلاگ 9to5mac.ir 14 پرو و پرو مکس با پردازنده جدید A16 وارد بازار خواهند شد. این صفحه نمایش وضوح ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

  • باتری آیفون 14 پرو مکس در بحث ظرفیت تا قسمتی مشابه آیفون 14 پلاس است اما با بهبود های طراحی در پردازنده A16 قطعا عمر باتری بیشتری را در این دستگاه شاهد خواهیم بود.
  • فیلمی از صف طولانی مردم برای خرید آیفون 14 از دبی مال را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.
  • گفته‌های زیادی در مورد دوربین فوق عریض وجود ندارد ولی حدس می‌زنیم این لنز نیز با بهبودهای خوبی همراه باشد.
  • اپل برای آیفون 14 و مدل‌های دیگر آن چه تراشه‌ای استفاده می‌کند؟ کوپرتینویی‌ها در نظر دارند سری آیفون 14 را همراه با تراشه‌ی A16 بیونیکی و مودم X65 کوالکام روانه‌ی بازار کنند.
  • در مدل‌های قبلی خانواده آیفون، سری مینی، به دلیل داشتن نمایشگر کوچکتر و باتری با عمر ذخیره کمتر، ارزانتر بود.
  • این گوشی یک باتری 4325 میلی‌آمپر ساعتی دارد که بهترین در این سری به شمار می‌آید.

تراشه مورد استفاده در آیفون ۱۴ دارای یک پردازنده‌ی گرافیکی ۶ هسته‌ای با دو هسته برای عملکرد و ۴ هسته برای کارایی است. پیش از این که بیشتر با ویژگی‌های هر مدل آشنا شویم، ابتدا نگاهی خواهیم داشت به مشخصات سری آیفون چهارده اپل. برای دوربین سلفی نیز اپل از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته دارای ویژگی فوکوس خودکار است و می‌تواند تصاویری به مراتب بهتری را به ثبت برساند.

بررسی اجمالی پاور Antec HCG 1000 Extreme ؛ 1000 واتیِ خوش‌قیمت