اپل کارت هدیه کمیاب را با جوایز رایگان در کلش آف کلنز ارائه می دهد


اپل در حال ارائه یک تبلیغ جدید است و این امری نادر است. برای کسانی که گیفت کارت های این شرکت را از خرده فروشان منتخب خریداری می کنند، این معامله 500 یا 1200 جواهرات رایگان کلش اف کلنز را ارائه می دهد. اینجا جایی است که معامله در دسترس است.

اپل امروز جزئیات تبلیغات کارت هدیه کلش آف کلنز را در ایمیلی با مشتریان به اشتراک گذاشت.

با ساخت دهکده خود به میلیون ها بازیکن در سراسر جهان بپیوندید، یک قبیله را تشکیل دهید و در جنگ های حماسی قبیله ای رقابت کنید و مهارت های خود را در برابر بازیکنان در سراسر جهان به نمایش بگذارید. از سنگ‌های قیمتی برای تسریع پیشرفت خود، خرید لباس‌های جذاب، یا دریافت گزینه‌ها و کتاب‌هایی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند تا روند را در یک درگیری تغییر دهید. Clash جایی است که سرگرمی هرگز متوقف نمی شود!

پیشنهاد گیفت کارت Apple Clash of Clans

این به این معنی است که شما 20٪ از ارزش کارت هدیه را در سنگهای Clash of Clans دریافت می کنید.

با این حال، یک مشکل وجود دارد: شما نمی توانید گیفت کارت اپل را در هر جایی بخرید. در اینجا خرده فروشان شرکت کننده هستند:

فقط در فروشگاه:

  • آلبرتسون
  • دلار عمومی
  • دلار خانواده
  • شیر غذا
  • توقف بازی
  • غول
  • HEB
  • توقف و خرید کنید
تبلیغاتی کلش اف کلنز گیفت کارت اپل

شرایط و ضوابط کامل در اینجا آمده است:

*هنگام استفاده از کارت هدیه در حساب اپل، فوراً پاداش دریافت کنید. قبل از 31/3/24 کارت هدیه بخرید، قبل از 4/7/24 از پیشنهاد جایزه جواهر استفاده کنید. فقط در ایالات متحده بین 03/1/24 و 03/31/24 هنگام خرید گیفت کارت اپل با ارزش‌های واجد شرایط، چه در فروشگاه‌ها یا آنلاین در Best Buy و Giant Eagle، یا فقط در Dollar General، Albertsons Companies، فروشگاه‌های HEB معتبر است. . ، GameStop، Food Lion، Giant Foods، Giant Co و Stop & Shop. خرید گیفت کارت های اپل از خرده فروش یا فروشگاه آنلاین اپل و همچنین هرگونه ارزش جدید اضافه شده به موجودی حساب دیجیتال اپل مرتبط با Apple ID را شامل نمی شود. خرید یک کارت هدیه واجد شرایط به ارزش 25 تا 49.99 دلار، 500 جواهر جایزه دریافت می کند، و/یا خرید یک کارت هدیه واجد شرایط به ارزش 50 دلار و بالاتر، 1200 جواهر جایزه دریافت می کند. هر اپل آیدی بسته به ارزش کارت هدیه خریداری شده، می تواند حداکثر از یکی از هر دو پیشنهاد جایزه استفاده کند. جواهرات جایزه رایگان درون برنامه ای نیاز به دانلود برنامه رایگان کلش آف کلنز دارند.

تصاویر از طریق اپل

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی