لیست گوشی های SONY سونی ابطحی شاپ | 9to5mac Farsi

گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده. وزن کم (168 گرم)، اندازه کوچیک و کامپکت این گوشی و لبه های گرد استفاده شده باعث شده مجله خبری محصولات اپل با یه گوشی خوش دست و جمع جور طرف باشیم. قسمت پشتی از گلس براق ساخته شده که کمی اثر انگشت روش میمونه، اما استفاده از گوریلا گلس 6 توش باعث شده خط و خش زیادی روش نیفته.

  • در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است.
  • پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید.
  • یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد.
  • سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی.

برای تعویض باتری سونی اکسپریا Z1 به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید و اگر شهرستان هستید می‌تونید از طریق صفحه درخواست تعمیرات موبایل، درخواست خود را ثبت کنید. برای تعویض باتری سونی اکسپریا Z اولترا به دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یون داخلی است و غیرقابل تعویض توسط کاربر می‌باشد. آنچه که در تعمیر گلس گوشی می‌بایست مدنظر قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است.

نرم افزاری برای عیب‌یابی موبایل سونی

سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه! سونی تو این گوشی از شارژ بیسیم استفاده نکرده که کمی برای یه گوشی پرچمدار عجیبه. برخلاف صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۴K، سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به راحتی با یک بار شارژ، یک روز کامل شما را همراهی می‌کند. اکسپریا ۱ IV را می‌توان از درگاه USB-C یا با شارژ بی‌سیم شارژ کرد، اما باید آداپتور و کابل شارژ ۳۰ واتی را خودتان تهیه کنید زیرا سونی هیچکدام را ارائه نمی‌دهد.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 III Lite

شما همچنین می‌توانید با استفاده از کنترل‌های برنامه دوربین در این گوشی؛ اشباع، روشنایی، و پیش‌چاپ بوکه را با حالت اصلی دوربین تنظیم کنید. حالت‌های دیگری نیز وجود دارند که سرعت شاتر یا نوردهی را در اولویت قرار می‌دهند، همچنین یک حالت دستی که به شما امکان می‌دهد تنظیماتی مانند ISO و تعادل رنگ سفید را تغییر دهید. شما با داشتن این گوشی به دانش عکاسی بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیاز دارید. سونی انتظار دارد که به جای فشار دادن دکمه شاتر، تنظیمات دوربین را تغییر دهید. در اینصورت باید توجه داشت که بازیابی اطلاعات توسط این نرم افزارها چندان دقیق نیست و به صورت تصادفی و رندوم‌وار صورت می‌گیرد.

این گوشی از اندروید ۱۱ بعنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است و اندازه‌ی آن ۸.۳۰×۶۸×۱۵۴ ، و وزن آن ۱۶۹ گرم می‌باشد. لبه بالای گوشی میکروفون و جک 3.5 میلیمتری صدا قرار داره که وجودش تو گوشی پرچمدار نکته مثبتی به حساب میاد. لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده. از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه. استفاده از مطالب فروشگاه بازرگانی ایرانشهر فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کاربران محترم کالاتیک می‌توانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویس‌دهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. گوشی سونی Xperia 10 III Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۹۰ بهره‌مند است و رم ۶ گیگابایتی دارد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت می‌باشد که بوسیله‌ی microSD قابل افزایش است.

http://1gamer.ir