قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

در بخش طراحی گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 13 هیچ تفاوتی نسبت به هم ندارند؛ اما با توجه به اینکه فناوری eSIM هنوز به ایران وارد نشده افرادی که دنبال خرید آیفون 14 هستند باید به این نکته توجه داشته باشند. دوربین جلوی آیفون 14 نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی است که ویژگی‌هایی مانند حالت شب، دیپ فیوژن و سبک‌های مختلف عکاسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دیافراگم این لنز نیز بازتر از آیفون 13 شده و به f/1.9 ارتقا پیدا کرده و فوکوس آن نیز از نوع خودکار خواهد بود. در مورد قیمت این دستگاه اطلاعات چندانی در دسترس نیست و باید به نحوه قیمت گذاری پرچمداران سال ۲۰۲۱ توجه کرد.

  • این گوشی یک باتری 4325 میلی‌آمپر ساعتی دارد که بهترین در این سری به شمار می‌آید.
  • نسخه استاندارد و ارزان قیمت، از دو دوربین واید و فوق عریض بهره خواهد برد و در کنار این دو سنسور یک فلش LED دوگانه نیز وجود دارد.
  • از این رو ممکن است اپل گوشی جدید خود را در روزهای بین 6 الی 13 سپتامبر معرفی و در تاریخ 16 الی 23 سپتامبر عرضه کند.
  • در آیفون ۱۴ پرو مکس متوجه شدیم که می‌توانید با کیفیت 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه ویدئوهای سینماتیک ثبت کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کاملی از آنچه که درباره آيفون 14 شایعه شده، بپردازیم. برای آشنایی با مشخصات آيفون 14، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. محتوای وبلاگ 9to5mac.ir به نمایش در آمده در این بخش نظر کاربران بوده و زومیت مسئولیتی در قبال آن ندارد. شاید در آیفون ۱۵ شاهد اضافه شدن پورت USB-C به این گوشی و افزایش سرعت شارژ باشیم.

عربستان سعودی به دنبال خرید یکی از بزرگترین کمپانی های بازی دنیا

اما یک وجه تمایزی که دارد، عدم وجود درگاه سیم کارت در نسخه‌های آمریکا خواهد بود. طبق بررسی‌ها گوشی هوشمند آیفون 14 با وزن 172 گرمی نسبت به آیفون 13 دو گرم سبک‌تر شده که می‌توان گفت به‌ خاطر نبود درگاه سیم کارت فیزیکی است. آیفون 14 پرو مکس از صفحه نمایشی معادل ۶.۶۸ اینچ بهره می‌برد که پنل این نمایشگر از نوع OLED ساخته شده و صفحه نمایش از وضوح تصویر ۲۷۷۸ در ۱۲۴۸ پیکسل برخوردار است. این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ بهره استفاده می‌کند. با توجه به مشخصات صفحه نمایش می‌توان گفت شاهد یک پرچمدار خواهیم بود که از نمایشگری با کیفیتی بهره می‌برد. دو مدل دیگر وجود خواهد داشت و بر اساس گفته تحلیلگر اپل این گوشی‌ها پرو مکس و مکس نامیده خواهند شد.

مشخصات آيفون 14، عمر باتری و شارژ

همچنین استفاده از طراحی 4 نانومتری به اپل اجازه مصرف کمتر انرژی و قدرت بیشتر را داده تا این گردازنده به حفظ جایگاه اپل کمک کند. گزینه‌ای که به آیفون 14 اجازه می‌دهد برای مقاصد ارتباطی در شرایط اضطراری که Wi-Fi و تلفن همراه در دسترس نیستند، مستقیما به ماهواره‌ها متصل شود. SOS اضطراری از طریق ماهواره در مناطق باز کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد پیامک‌هایی را برای پرسنل اورژانس ارسال کنند. موتور Photonic با استفاده از ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار، عملکرد در نور کم را تا 2 برابر در دوربین Ultra Wide، و 2 برابر در دوربین True Depth و 2.5 برابر در دوربین Wide بهبود می‌بخشد. موتور فوتونیک جزئیات چشمگیری را در عین حفظ بافت‌های ظریف و ارائه رنگ واقعی تر ارائه می‌کند. بااین‌حال، علاقمندان به این برند آمریکایی محبوب نباید ناامید شوند؛ چراکه اپل رم آیفون 14 را درمقایسه‌با آیفون 13 از ۴ به ۶ گیگابایت افزایش داده است؛ اما همچنان مشخص نیست که ماژول رم جدید از نوع LPDDR5 است یا خیر.

بهترین DNS ها به همراه آموزش تغییر DNS در ویندوز، اندروید و iOS

در ادامه بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نوبت به صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌رسد. اپل از صفحه نمایش Super Retina XDR برای آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده کرده و از آنجایی که این گوشی از تراشه A16 Bionic استفاده می‌کند، صفحه نمایش به ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مجهز شده است. صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بزرک‌ترین صفحه‌های نمایشی است که روی آیفون قرار گرفته و از ویژگی Dynamic Island هم بهره می‌برد.