آیفون ۱۴ ارزش خریدن دارد؟ خبرآنلاین

مدل‌های آیفون 14 شامل یک شتاب ‌سنج دو هسته‌ای هستند که می‌توانند تا 256Gs را اندازه‌گیری کنند. و شتاب ‌سنج و ژیروسکوپ محدوده دینامیکی، تشخیص تصادف را تامین می‌کند که می‌تواند در صورت تصادف شدید با خدمات اورژانس به طور خودکار تماس بگیرد. آیفون 14 همچنین از سنسورهای دیگری برای تامین انرژی این ویژگی استفاده می‌کند. ساعت GPS تغییرات سرعت را مشاهده می‌کند و میکروفون می‌تواند صداهای تصادف خودرو را ظبط کند.

  • از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس و حتی آیفون ۱۴ پرو در رنگ‌ جدیدی راهی بازار شده که توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند.
  • با این حال شایعات اخیر مبنی برآن است که آيفون 14 دارای 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.
  • هنگامی که در حال پیاده روی یا کمپینگ در مناطق دورافتاده هستید، می‌توان از اتصال ماهواره‌ای برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با دوستان و خانواده در Find My استفاده کرد.
  • بنابراین احتمالا بسیاری از کاربران مجبور می‌شوند هزینه بیشتری کنند تا نسخه 256 یا 512 گیگابایتی یا حتی 1 ترابایتی را خریداری کنند.

آیفون 14 پلاس تنها صفحه نمایش بزرگ تری داشته و همان امکانات سری 13 را به شما ارائه می دهد. کسانی که با صفحه نمایش بزرگ احساس بهتری دارند می توانند این نسخه را خریداری نمایند. گوشی آیفون 14 پلاس را باید 9to5mac راهکار اپل برای افرادی دانست که به یک آیفون ارزان‌تر دارای نمایشگر بزرگ نیاز دارند. گرچه تفاوت در اینجا بسیار جزئی است؛ اما تفاوت‌های ریزی هم باهم دارند که با بررسی موشکافانه‌تر پدیدار می‌شود.

ساخت ماده از هیچ در یک آزمایش تاریخی؛ اثبات تئوری 70 ساله

گوشی‌های هوشمند جدید آیفون 14 و 14 پلاس اپل همچون آیفون 13 دارای نمایشگر ۶۰ هرتزی هستند و قابلیت تولید ۸۰۰ نیت روشنایی را دارند که حداکثر تا ۱۲۰۰ نیت امکان افزایش دارد. بنابراین، تنها تفاوت محسوس در نمایشگر آیفون‌های معمولی جدید را می‌توان به معرفی آیفون پلاس با نمایشگر بزرگ‌تر ۶/۷ اینچی دانست که برای تماشای محتوای تصویری مناسب است و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. سرانجام پس از مد‌‌‌‌ت‌ها انتظار و انتشار شایعات گوناگون، اپل سری جدید گوشی‌های آیفون 14 را رسماً رونمایی کرد. بدون شک بزرگ‌ترین نکته‌ی منفی تصاویر 75 مگابایتی دوربین آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، پرشدن سریع حافظه‌ی داخلی آن‌هاست.

یک پدر ۶۵ ساله بیش از ۳۰ بار Red Dead Redemption…

استفاده از لنزهای مایع یکی دیگر از گمانه زنی هایی است که در گوشی آیفون 14 پرومکس و پرو وجود دارد. در این نوع لنزها فوکوس با سرعت بالایی انجام می شود و این عمل با عبور جریان الکتریسیته صورت می گیرد. لنزهای مایع قابلیت پوشش کامل سنسور را دارند و در سایزهای بسیار کوچک در مقایسه با لنزهای شیشه ای و مکانیکی هم مورد استفاده قرار می گیرند. این گجت های دوست داشتنی و گرانقیمت قبل از رونمایی نیز مورد توجه طرفداران و کارشناسان قرار دارند و به همین جهت گمانه زنی ها و حدس های مختلفی درباره آنها زده می شود.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باعث می‌شود که بتوانید در زمان بازی کردن تجربه بهتری داشته باشید چرا که بازی‌ها با نرخ فریم بالاتری اجرا می‌شوند و حتی می‌توانید ویدیوهایی با نرخ فریم بالاتر را هم مشاهده می‌کنید. روی داینامیک آیسلند می‌توانید یکسری از اعلان‌ها را مشاهده می‌کنید که به شما می‌گویند دوربین یا میکروفن فعال است. روی این قسمت می‌توانید موسیقی را هم کنترل کنید و با لمس و نگه داشتن داینامیک آیسلند می‌توانید به کنترل موسیقی دسترسی پیدا کنید. ۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است.